Saksalaisten luettelot 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jose

New member
Moi,

jokos on porukat saaneet tämän vuoden luetteloita noilta Pololta tai Louisilta? Ainakin webbisivuilla on jo ollut esillä.

Tuleeko uudet luettelot automaattisesti, jos on edellisenä vuonna (2003) tilannut kyseisistä liikkeistä?

Louisin luetteloa mainostetaan jo netissä, mutta ilmestyy vasta tammikuun puoleenväliin mennessä. Sitä en tiedä lähettävätkö automaattisesti kataloogin aikaisemmin tilanneille, mutta mp-messuilta niitä saa kohtuuhintaan Motovelhojen osastolta kotiinviemisiksi.. sikälimikäli luettelot saadaan meille messuihin mennessä.

Louisin luetteloa mainostetaan jo netissä, mutta ilmestyy vasta tammikuun puoleenväliin mennessä. Sitä en tiedä lähettävätkö automaattisesti kataloogin aikaisemmin tilanneille, mutta mp-messuilta niitä saa kohtuuhintaan Motovelhojen osastolta kotiinviemisiksi.. sikälimikäli luettelot saadaan meille messuihin mennessä.
sikälimikäli saatte, niin mulle yksi sivuun
wink.gif

Mää kans käyn siellä kyselemässä ja turisemassa...
biggrin.gif

eiköhän tehdä noille luetteloille oma varaustopicci ennen messuja, jotta kaikki varmasti saavat omansa. Loput laitetaan sitten myyntiin messuille.

Touratechin luettelo tuli postissa pari päivää sitten. Tilasin sen kyllä erikseen, hyvissä ajoin viimevuoden puolella.

www.touratech.de sen saa tilata. Allround pyöriin löytyy hyvä valikoima erilaista "välttämätöntä" tavaraa
wink.gif

Mä kokeilin tota trademanageria , enkä saanut toimimaan mun XP:llä. Mikä lie mättää , mutta into ei riitä alkaa säätämään.

Täytyy käydä talvilomalla sitten hakemassa kataloogi Hampurista. , samallahan sitä on kaikkee muuta kivaa lajiin liittyvää ostettavissa. Louisilla on kyllä talviaikaan hyviä tarjouksia.

Ei oo muuten paha homma käydä itse saksassa hakemassa esim. Louisilta varusteita.

Esim Tampere- Frankfurt edestakasin 30 eukkoo(RyanAir)

No muitakin kuluja tietysti tulee.

Eiköhän nuo saks.luettelot tule taasen hankittua, kun kohtapuolin olen (taas) sinne työmatkalle menossa. Olivat muistaakseni 1,50 egeä/kipale (pokkarikoko) viime helmikuussa, kun vuoden 03 kataloogit jostain Buchhandelista ostin.
Tosin netissähän niitä tän vuoden "malleja" on niillä jo ollu myynnissä.

Hienoa tämä saksalaisten täsmällisyys.. messut loppuivat viime sunnuntaina, luettelot ja tilaamamme tavarat tänään eli tiistaina..
confused_orig.gif

Noh, kunhnan saadaan noi paketit purettua Motovelhoilta alkaa saamaan kataloogeja 3,50 sis. pk:t (ennakkomaksulla) tai 2,- noudettuna.. Ok tiedän että päällä on hinta 1,50 mutta toi 2,- on sopiva tasaraha...
tounge.gif

Tuli tuo Polon luettelo tilattu jo kuukausi sitten, vaan eipä ole näkynyt. Onko joku onnistunut saamaan ko. kataloogin tilaamalla sen Polon sivuilta?

Back