• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Scala Rider G4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DrPaiN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuolloin pitäisi saada puhelin pariutetttua G4:seen "headset" -profiililla; epäilen että e71 on pariutunut A2DP/AVRCP:llä, jolloin MP3-soitin korvaa puhelimen kun sen pariuttaa.

G4 tukee (manuaalin mukaan) yhtä headset-yhteyttä ja yhtä A2DP:tä, muttei kahta samanlaista.

No per. Luulin, että E71 on niin vanha puhelin, että ei tue vielä tuota A2DP:tä. Täytynee kaivaa laatikosta joku vielä vanhempi, taitaa löytyä E70 tai 6600. Niiden ei enää pitäisi tukea A2DP:tä

Toinen vaihtoehto sitten on, että sekä e71 että mp3-soitin käyttävät headset-profiilia?
Yritin Nokian 6600, joka on niin vanha puhelin, ettei A2DP:tä oltu vielä keksittykkään. Sekin pariutui samaan paikkaan tuon A2DP adpterilla varustetun MP3 soittimen kanssa. Kumpaakaan en siis saanut HeadSet -tilaan. Näitä ei saanut yhtäaikaa toimimaan.

Joko minä en osaa tai sitten niitä ei vain saa toimimaan yhtäaikaa. Täytyy kai vain tyytyä käyttämään E71 tai N900 myös musiikkisoittimena
sad_orig.gif

Useampi on jättänyt kehumatta G4:n radion äänenlaatua. Onko äänenlaadun syy itse laitteessa vai kaiuttimissa?

Scalan ostopäätöstä miettiessä tuli mieleen nyt käytössä olevat Autocomin kaiuttimet ja niiden tuunaaminen kiinni Scalaan. Autocomissa on hyvä äänenlaatu, mutta olisi tarkoitus päästä piuhoista eroon.

Onko kukaan saanut pelittämään Scala Rider G4:sta niin,
että siinä toimii navigaattorin ajo-ohjeet sekä puhelin.
Itsellä on Garminin Zûmo 550 ja Nokian 6230i black mutta ei
vaan pelitä vaikka olen sen kanssa töitä tehnyt.
Q2:n kanssa edellä mainitut laitteet toimivat mutta ei G4:n kanssa. Olen kokeillut myös muita puhelimia sekä ajanut uudet ohjelmaversiot navigaattoriin ym. ym.

Toimii Zumo 500 ja nokia 6303 classic ainakin..Vaan eipä toimikkaan.. Kun yritää radiota päälle niin kaikki yhteydet katoaa ?? RADIO ON AIVAN SURKEA Suhisee ja sihisee .. Edellinen Q2 radio toimi edes jotenkin tää ei ollenkaan palautan laiteen..... olisko vinkkejä toimivasta puhelimesta ?

Back