Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari vuotta vanha C3, uudesta saakka ollut ominaisuus jotta vesisateella visiirin yläreunasta tulee vesi sisälle. Koko asia ollut unholassa, mutta kun taas vkl aikana satuin kerran ajamaan sadekuuroon niin tulipahan mieleen. Onko tuo kypärän ominaisuus vai vika?
Samalla visiirillä lähtee kolmas kesä, ajettu yli 50tkm. Kerran olen pinlockin vaihtanut kun siihen tuli naarmuja "puhdistuksen" yhteydessä. Aina ajosta tultuani (tai joskus tauollakin) heitän kostean mikrokuituliinan visiirin päälle ja muutaman minuutin päästä pyyhin liat pois. Aika hyvänä säilynyt.
Pari vuotta vanha C3, uudesta saakka ollut ominaisuus jotta vesisateella visiirin yläreunasta tulee vesi sisälle. Koko asia ollut unholassa, mutta kun taas vkl aikana satuin kerran ajamaan sadekuuroon niin tulipahan mieleen. Onko tuo kypärän ominaisuus vai vika?
Samalla visiirillä lähtee kolmas kesä, ajettu yli 50tkm. Kerran olen pinlockin vaihtanut kun siihen tuli naarmuja "puhdistuksen" yhteydessä. Aina ajosta tultuani (tai joskus tauollakin) heitän kostean mikrokuituliinan visiirin päälle ja muutaman minuutin päästä pyyhin liat pois. Aika hyvänä säilynyt.
Sama vika myös minulla. Hieman ärsyttävää isommalla sateella kun pisarat osuu silmiin. Ensin on visiiri märkä ja sitten silmät täynnä vettä. En tiedä onko kumitiiviste jotenkin viallinen mun yksilössä. Kypärällä myös ikää parisen vuotta.
Toinen ärsyttävä piirre kypärässä on se, että askelletun visiirin ensimmäinen askel ohjaa ilmavirran suoraan silmille. Eli kuumalla kelillä ei visiiriä voi pitää auki.
Tilasin louisilta uuden visiirisetin täksi kaudeksi.
Mullei oo ollu moisia ongelmia laisinkaan. Ainoa mikä häiritsee on leukaosan tuuletusräppänä, se puhaltaa suoraan silmiin kun sitä pitää auki.
Komppaan tätä, parempiakin mukeja on ja puoleen hintaan.Omasta mielestä täysin yliarvosettu kypärä. Nakupyörällä kaikkea muuta kuin hiljainen. Halvemmallakin olisi saanut yhtä huonon. Tosin aurinkovisiirista plussaa.
Onko jossain Suomessa kauppaa missä on koeajettavat kypärät ?

Onko kukaan pongannut liikkeistä tarjouksia C3:sista? Vakuutusyhtiö lunasti entisen ja uudelle olisi käyttöä.
Kävin kokeilee ostomielessä c3 tuntuu tosi hyvälle ja entiseen verrattuna ehkä hiukan kevyempi. Ja istui tosi hyvin ym . Mutta hihna painaa suoraan kurkkuun ei ollut hyvä tunne kaikki meni siihen asti tosi hyvin kunnes kiinni laitoin vaikka läittoi löysällekkin. Edellisessä on ilmeisesti eri kohdassa.Harmi.

Jyväskylä Kuvan Moottoripalvelusta musta ,mattana tai kiiltävänä 445 eur valkoinen +30eurOnko kukaan pongannut liikkeistä tarjouksia C3:sista? Vakuutusyhtiö lunasti entisen ja uudelle olisi käyttöä.
Jyväskylä Kuvan Moottoripalvelusta musta ,mattana tai kiiltävänä 445 eur valkoinen +30eur