Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noita molempia tullut ajetuksi kun Schuberthia kerran itse myydään. S1 on hiljaisin kypärä mitä on tehty, mutta sen pitää sitten olla myös oikean kokoinen, että pehmusteet sulkevat kunnolla korvan ympärykset.Onko kellään vertailevaa kokemusta S1 vs. S1 Pro. Lähinnä äänimailma kiinnostaa.
Eikö myynnissä oleva R1 ole myös racing-henkisempi kuin S1? Mitä mieltä olet tuosta mallista verrattuna S1:een?Schuberthilta on ainakin ennakkotietojen mukaan kevääksi tulossa uusi enempi racing-tyylinen kypärä jota Schumacher ja kump. juuri testailee.
Kyse lienee tästä.Schuberthilta on ainakin ennakkotietojen mukaan kevääksi tulossa uusi enempi racing-tyylinen kypärä jota Schumacher ja kump. juuri testailee.
sanoi:OT: Itse olin muistaakseni biilteeman koulutuksessa, jossa arain pottaa (corsair tai mikä se nyt oli) heitettiin kuolleella ampiaisella, joka sitten halkesi kahtia
Sit mä heräsin, mutta oli ihan todentuntuinen, sääliks kävi ampparia.
Itse ajellut viimekesän tuolla r1:sellä eikä valittamista, loistava kypärä... Suosittelen..Italowesterniltä tuolla aiemmin kyselin Schuberthin R1 mallista, no answer. Onko muilla palstalaisilla minkälaista kokemusta kyseisestä mallista? Tänään messuilla kokeilin eri kypäriä ja tuo R1 tuntui parhaiten istuvalta päähän.
Niitä ei ole tarkoitettu irroitettaviksi.Onko kypärälle purkuohjeita jossakin? lähinnä päällä olevat tuuletusritilät pitäis saada irti..
Hoksasin, että vasemman puoleinen ilman ottoaukko on ihan tukossa, puhallettaessa ei mee ilma läpi vaikka liikuttaa sitä auki kiinni ees taas..Niitä ei ole tarkoitettu irroitettaviksi.Onko kypärälle purkuohjeita jossakin? lähinnä päällä olevat tuuletusritilät pitäis saada irti..
Vanhemmassa mallissa jollaisen olen purkanut, nuo on kiinnitetty styroksin alta joten koko kuula menee purkuun. ja sitten pääset pöhäyttämään paineilmalla vastaan.
Ei sekään ole mikää vaikea homma ja itse purin se joka syksy atomeiksi.
En ole varma miten tässä uusimmassa mutta palaa asiaan aikaisintaan tämä ajokauden jälkeen.
No otin kuitenki irti sen liikkuvan osuuden siitä ilmanottoaukosta ja sehän oli liimaa melkein täynnä, aivan pikkuinen reikä oli. Ihme että on vähän viheltäny.. Kävin jo testaamassa niin oli aivan erilaiset suhinat...Hoksasin, että vasemman puoleinen ilman ottoaukko on ihan tukossa, puhallettaessa ei mee ilma läpi vaikka liikuttaa sitä auki kiinni ees taas..Niitä ei ole tarkoitettu irroitettaviksi.Onko kypärälle purkuohjeita jossakin? lähinnä päällä olevat tuuletusritilät pitäis saada irti..
Vanhemmassa mallissa jollaisen olen purkanut, nuo on kiinnitetty styroksin alta joten koko kuula menee purkuun. ja sitten pääset pöhäyttämään paineilmalla vastaan.
Ei sekään ole mikää vaikea homma ja itse purin se joka syksy atomeiksi.
En ole varma miten tässä uusimmassa mutta palaa asiaan aikaisintaan tämä ajokauden jälkeen.
Kypärässä on ollut semmoinen vaiva, että vasemman puolen "ilmastointi" ujeltaa kovasti..kädellä peittää niin rauhoittuu. Kypärä kävi jo maahantuojalla ja ilmeisesti tehtaalla asti mutta ei tullut parannusta vaivaan. Sillon kyllä en hoksannu puhaltaa tuohon rööriin mutta varmaan se on ollut tukossa koko ajan..
No nyt on kyllä ollut Schubertti aika lailla atomeina. Itse en ole koskaan onnistunut saamaan nuita ilmaräppänöitä irti kunnon puhdistusta varten. Joskus tiedustelin asiaa sähköpostilla aina valmistajalta asti, mutta mitään vastausta en saanut.Purin S1 Pro potan lähes tyhjäksi, tavoite oli ottaa samaan hommaan ryhtyvillä kuvia avuksi. Kuvaustaitoni osoittautui hyvin rajalliseksi, saa niistä jotain selvää kun zuumaa jättikokoon.
http://juha1.kuvat.fi/kuvat/Schuberth/
Kuoren ja sisustan välistä löytyi hyönteistutkijan taivas, myös pienempää kiviainesta lähinne pölyn muodossa oli huomioitava määrä.
Ilmaräppänät irtoaa helpoimmin liike-alueen puolessa välissä pienellä meisselillä avustaen.