Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ollut tuo vanha Arai Viper GT mikä sopii mulle kuin hanska

mulla väritys on Ipsum white. Mielestäni hyvän näköinen valkoiseksi, valkoinen on samanöainen kimaltava kuin Arain pearl white.Toi video ei näy kun vaatii kirjautumaan, mutta siis sama ruukku jossa pumpattavat poskipalat.
Nostetaas vanhaa ketjua joka tuli googlesta vastaan. Eli onkos kellään kokemuksia näistä
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.s...at/SubProducts/Scorpion-Solid-Exo-Combat-0002
Tiedän että Sharkin vastaavia saa helpommin suomestakin, mutta Scorpion näyttää omaan silmään paremmalta.
Onko tuoreita kokemuksia Scorpionin umpikypäristä, erityisesti exo-510 air ja exo-1200 air malleista? Jompikumpi kiinnostais hjc rpha 70 kypärän korvaajaks, ei saanu yhden kesän ajoilla hjctä istumaan omaan päähän millään vaikka edeltäjä rpha 10 oli ku tehty mun päähän...
Nostetaas taas ketjua, onko jollain kokemusta Scorpion exo 1400 air carbon - kypärästä? Vaikuttais tiedoiltaan ihan hyvältä, eipä taida olla vaan Turun seudulla missään kivijalkaliikkeessä testattavissa.
Edit. Nyt vasta jotenkin otti silmään tuo pejukon viesti mutta lisää kokemuksia toki kaivataan.
Ostin tommosen tulevaa kautta ajatellen, vaikuttaa laadukkaalta ja omaan kuuppaan hyvä. Ilmatyynyn täyttö vähän hankalaa parran kanssa. Ja käyttökokemukset toki edelleen puuttuu, mutta potentiaalia on.
)