firefighter22
New member
mitäs mieltä ootte? kannattaaks nahkapuvun alle hankkia erillinen selkäpanssari ja mitäs pitäs ottaa huomioon? jos kantsii hankkia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertaakaan en ole Dainesen weiviä heittänyt pois sen kuumuuden/hiostavuuden takia. Suurimmalta osalta selkää vasten on kankainen verkko, jonka takana alumiininen hunajakenno eli varsinainen suoja. Molemmat hengittää mun mielestä niin hyvin kuin suojauksesta tinkimättä voi hengittää.Kenelläkään kokemuksia siitä dainesen wawesta hiostaako se selkää
helteillä
Vantaan Bike Worldista taisin omani hankkia muutama vuosi sitten. Hintaa tuli tuolloin n. 100€ pintaan, kyseessä siis Dainesen Wave. Edelleen hyvässä kuosissa vaikka on päivittäisessä käytössä kesäsin. Voisihan tuon rinteeseenkin pukea nyt talvella. Ei mielestäni hiosta, enemmän se takki siinä päällä hiostaa kesähelteillä. Ei myöskään paha täyteen ahdetun selkärepun kanssakaan.Mistä olette hankkineet ja mihin hintaan?
Mlol.de myy sitä hintaan 134,90€.
Kokoja siellä on mainittu vain 11 bis 175cm/ 12 bis 185cm +lady
Mikä olisi sopiva koko tämmöiselle 168cm olevalle.
Ostin samalla puvun ja kypärän, joten sain selkäsuojan ns. kaupan päälle, mutta Stormilla myivät noin satasen pintaan sitä. En muista kokoa, mutta kannattanee ostaa Suomesta ja kokeilla asiantuntevan myyjän kanssa. Suojan saa sitäpaitsi heti mukaansa ja pääsee kuivaharjoittelemaan talliin nopeamminMistä olette hankkineet ja mihin hintaan?
Mlol.de myy sitä hintaan 134,90€.
Kokoja siellä on mainittu vain 11 bis 175cm/ 12 bis 185cm +lady
Mikä olisi sopiva koko tämmöiselle 168cm olevalle.
Itsekkin tuli hommattua joku tuollainen takin sisään menevä. Ihan sen takia että se on mukana sitten vaikkapa kauppamatkallakin, eikä jää kotiin naulakkoon.Mulle ui takin sisään Dainesen pikku-wave.. toivottavasti ei tule testattua. Kuitenkin mulle parempi, kun en jaksais/muistais pukea päälle varsinaista selkäsuojaa. Varsin ilmavan oloinen on eikä nahkatakin selässä oikein edes huomaa.
Olen käyttänyt Alpinestarsin panssaria yhden ajokauden. Kokemukseni mukaan se on kokoonsa verrattuna hyvin istuva (siis Techän on aika suurikokoinen panssari), se on helppo säätää sopivalle korkeudelle, myötäilee selän liikkeitä olematta kuitenkaan liian lerppu, pysyy paikallaan erinomaisesti. Saatavilla on muistaakseni kahta eri pituutta. Kannattaa valita pituus oikein, sillä panssari on aika pitkä.Entä onko kokemuksia Alpinestarsin versiosta (Tech Back)? All Rightilla €167, Mlol:lla €119.