MJR
New member
Mainitse ammatikseen ajava rr kuski joka käyttää tollasta Dainesen suojaa...Mainitkaa ammatikseen ajava rr kuski, joka EI käytä Dainesen suojaa. Se näistä Biken testeistä...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainitse ammatikseen ajava rr kuski joka käyttää tollasta Dainesen suojaa...Mainitkaa ammatikseen ajava rr kuski, joka EI käytä Dainesen suojaa. Se näistä Biken testeistä...![]()
Troy BaylissMainitse ammatikseen ajava rr kuski joka käyttää tollasta Dainesen suojaa...Mainitkaa ammatikseen ajava rr kuski, joka EI käytä Dainesen suojaa. Se näistä Biken testeistä...![]()
Miten ihmeessä minä sitten saan sen alta aina ihan hetkessä paidan märäksi (ihan riippumatta siitä onko paita näitä teknisiä lämmönjohtovermeitä vai puuvillaa)? Onko tää joku ajoasentokysymys, että customilla körötellessä ei tuule kaula-aukosta selkään vai mitä?Ei kyllä hiosta, jopa muovitakki päällä on paljon kivempi ajella kun toi on selässä.Ei hiosta? Mikähän hikiporsas minä sitten olen kun on tuon kanssa aina selkä märkänä. Muuten kyllä ihan kohtuullisen mukava (ts. kun on näin toisen motoristinuransa alussa alkanut sitä käyttää, ilman ajaminen tuntuu oudolta).
Eiköhän nämä ammattikuskit valitse ajovarusteet sen mukaan keneltä valmistajalta saa parhaat rahat. Ei suinkaan sen takia että ne olisi suojaavimmat.. riittää että ne on hyvät ja sponssirahat tuleeTroy BaylissMainitse ammatikseen ajava rr kuski joka käyttää tollasta Dainesen suojaa...Mainitkaa ammatikseen ajava rr kuski, joka EI käytä Dainesen suojaa. Se näistä Biken testeistä...![]()
kuin myös keväällä samanlaisen suojan ostin ja lidl:istä ja ei hiosta "pahemmin" ja istuu oikein hyvin päälle hinta/laatu on varmasti kohillaan.Itse ostin keväällä tuon Saksan-Siwan 39,90e selkäsuojan ja mukavalta on tuntunut, ei hiosta ollenkaan. Kaipa se suojaa vaikka selkään lentäviltä linnuilta?
Käy kirjastossa lukemassa.Ois kiva lukea testi kokonaisuudessaan. Nettiversiota missään?
Itselle tuli myös hankittua keväällä toi Liiterin suoja, jota olen käyttänyt lähinnä katupuvun kanssa. Muitakin selkäsuojia taloudesta löytyy, mm. Wave 2 suojaliivi, jossa lisäksi rinta-, hartia- ja niskasuojat.Noilla on Motoristi -päivät yleensä keväällä. Eli ensi keväänä tikkana paikalla- mä ostin nyt yhden ja loisto kapine on ollut. Ensi keväällä täytyy ostaa pojalle oma. Lisäsuosituksena: ajosukat ja lämpimät hanskatLöytyiskö noita Lidlin selkäsuojia vielä jostain? Pari Lidliä oon käyny kattoo ja hiljasta on ollu
, hyvää kamaa.![]()
Tämä on just se pointti. Kypärät, nahkapuvut, tumput jne näkyvä kyllä tulee rahatukun kanssa sponssilta, mutta usein alla on Dainesen suoja, vaikka ko. valmistaja ei ko. kaveria mitenkään sponssaiskaan. Suojat on monelle se henk. koht. juttu, vähän kun meillä partahöylät jne...Eiköhän nämä ammattikuskit valitse ajovarusteet sen mukaan keneltä valmistajalta saa parhaat rahat. Ei suinkaan sen takia että ne olisi suojaavimmat.. riittää että ne on hyvät ja sponssirahat tuleeTroy BaylissMainitse ammatikseen ajava rr kuski joka käyttää tollasta Dainesen suojaa...Mainitkaa ammatikseen ajava rr kuski, joka EI käytä Dainesen suojaa. Se näistä Biken testeistä...![]()
Ei jaksa sinne vaivautua, joten siksi sitä nettiversiota kyselin.Käy kirjastossa lukemassa.Ois kiva lukea testi kokonaisuudessaan. Nettiversiota missään?
Minusta sen Halvarssonin suojan valmistaa juuri Forcefield (?). Eli samaa tavaraa.Tuli ostettua Forcefieldin selkäsuoja Superbikersista. Hyvin samannäköinen tuo on kuin Biken 7/08 testissä ollut Halvarssonin vastaava. Ei kuitenkaan aivan prikulleen sama, pieniä eroja näyttäisi olevan. Hyvin miellyttävältä tuntuu päällä kun kokeilin rotsin kanssa.
Se on kyllä sama suoja.Minusta sen Halvarssonin suojan valmistaa juuri Forcefield (?). Eli samaa tavaraa.Tuli ostettua Forcefieldin selkäsuoja Superbikersista. Hyvin samannäköinen tuo on kuin Biken 7/08 testissä ollut Halvarssonin vastaava. Ei kuitenkaan aivan prikulleen sama, pieniä eroja näyttäisi olevan. Hyvin miellyttävältä tuntuu päällä kun kokeilin rotsin kanssa.