Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noihin ei vissiin tule tullejakaan, ku hinnat jää toimituskuluineen noin pieniksi (?9
No helvata! Hyvä kuulla että kerrnkin halvallakin on saanut rahoilleen vastinetta.
Mistä tilasitte? Tilasitteko tuolta ebaystä "mistervisor" nimimerkiltä? (oli linkki tossa aiemmin)
Noihin ei vissiin tule tullejakaan, ku hinnat jää toimituskuluineen noin pieniksi (?9
Melko kallista kun paikalliselta marmoritiskiltäkin sen saa 25€:lla..

Saanko kysyä, että miksi päädyit GT-Airiin, jos haluat kuitenkin pistää nokalle peilivisiiriä? Itse hommasin tuon kypärän juuri sen vuoksi, että voi joka kelillä mennä kirkkaalla visiirillä ja sitten tarvittaessa laskea kypärän oman aurinkovisiirin alas.Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä kun en ole ennen ostanut. Mutta osaako joku kertoa mistä saisi tilattua halvalla GT-Airiin sinistä Irdinium visiiriä tai ylipäätänsä jotain peilivisiiriä yms? Ajattelin kypäränki ostaa Ebay:stä.
Olen katsonut noita aikaisempia viestejä, mutta yhdestä löysin GT-Airiin sopivia mutta ei ollut mieleisiä ja oli vain muutama vaihtoehto.
Saanko kysyä, että miksi päädyit GT-Airiin, jos haluat kuitenkin pistää nokalle peilivisiiriä? Itse hommasin tuon kypärän juuri sen vuoksi, että voi joka kelillä mennä kirkkaalla visiirillä ja sitten tarvittaessa laskea kypärän oman aurinkovisiirin alas.
Onhan niissä kevyt värjäys.Noissa peilivisiireissä ei ilmeisesti ole tummennusta, vai? (koska erillinen aurinkolibba mainittu)
.