• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Shoei visiirit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamapower
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen tuli Mistervisorilta paketti himaan ja hyvälle näyttää. Visiirissä oli myös pinlock-piikit valmiina.

Ostin juuri ebay-n kautta
GENUINE SHOEI XR1100 & X SPIRIT 2 CW1 IRIDIUM VISOR
!Bbns3gQ!2k~$(KGrHqUOKjUEq5KtgYCEBKw4!tErsw~~_12.JPG

myyjä-
http://myworld.ebay.com/offshore_motor_cycleparts/?_trksid=p4340.l2559

431531_179519412161085_100003090824002_269727_1385744209_n.jpg

Nostetaanpa vähän.
Tarttis ite kanssa tilailla talven aikana uutta visiiriä xr-1100seen. Tollanen iridium/peili aftermarket versio himoittaisi.
Nyt kun kesä on ohi jo niin mites noi tarvikevisiirit kestivät/toimivat?
Naarmuttuuko helpommin kuin alkuperäiset tms..?

Itsellä tollanen kopio sininen iridium oli kuluneen kesän käytössä ja edelleen kuin uusi. Ei naarmun naarmua. Edellisessä shoeissa oli originaali iridium ja tuntui ehkä helpommin naarmuuntuvan.

Osta pois vain

Mullakin oli tämän kesän tuommoinen sininen Iridium visiiri. Maskoi joku 30 € kotio kuljetettuna ja hyvin on toiminu. Huonoja puolia tuossa on se, että ei ole pinlockia joten se menee huuruun heti kun on kosteampi ilma. Sitten pimeällä ajaessa ei meinaa paljoa nähdä sen läpi. Lisäksi kaikki ötökät ja muut paska visiirissä näkyy todella hyvin. Tyytyväinen kuitenkin olen tuohon hintaan nähden.

No helvata! Hyvä kuulla että kerrnkin halvallakin on saanut rahoilleen vastinetta.
Mistä tilasitte? Tilasitteko tuolta ebaystä "mistervisor" nimimerkiltä? (oli linkki tossa aiemmin)
Noihin ei vissiin tule tullejakaan, ku hinnat jää toimituskuluineen noin pieniksi (?9

No helvata! Hyvä kuulla että kerrnkin halvallakin on saanut rahoilleen vastinetta.
Mistä tilasitte? Tilasitteko tuolta ebaystä "mistervisor" nimimerkiltä? (oli linkki tossa aiemmin)
Noihin ei vissiin tule tullejakaan, ku hinnat jää toimituskuluineen noin pieniksi (?9

Täältä tilasin ite 23.99 dollaria/visiiri.
http://stores.ebay.com/motomarts/Helmet-Visor-/_i.html?LH_SellerWithStore=1&LH_TitleDesc=1&_fsub=2543946017&_sasi=1&_sid=885544977&_trksid=p4634.c0.m322

Nostetaanpas..
Nyt meinasin tilata ittelle ja emännälle xr-1100siin tollaset aftermarket visiirit, tummana tai hopeisena.
Mutta,mutta.. Löysin vain xr-1000seen noita aftermarket visiirejä pinlock nastoilla.
Tietääkö joku mistä löytyisi aftermarket visiiri, pinlock nastoilla myös xr-1100seen? (Noita originaaleja nyt tietty joka sivulta)
Entä noi pinlock kalvot, mistä halvalla? Ebayssä oli 22e+postit.
Melko kallista kun paikalliselta marmoritiskiltäkin sen saa 25€:lla..

Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä kun en ole ennen ostanut. Mutta osaako joku kertoa mistä saisi tilattua halvalla GT-Airiin sinistä Irdinium visiiriä tai ylipäätänsä jotain peilivisiiriä yms? Ajattelin kypäränki ostaa Ebay:stä.

Olen katsonut noita aikaisempia viestejä, mutta yhdestä löysin GT-Airiin sopivia mutta ei ollut mieleisiä ja oli vain muutama vaihtoehto.

Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä kun en ole ennen ostanut. Mutta osaako joku kertoa mistä saisi tilattua halvalla GT-Airiin sinistä Irdinium visiiriä tai ylipäätänsä jotain peilivisiiriä yms? Ajattelin kypäränki ostaa Ebay:stä.

Olen katsonut noita aikaisempia viestejä, mutta yhdestä löysin GT-Airiin sopivia mutta ei ollut mieleisiä ja oli vain muutama vaihtoehto.
Saanko kysyä, että miksi päädyit GT-Airiin, jos haluat kuitenkin pistää nokalle peilivisiiriä? Itse hommasin tuon kypärän juuri sen vuoksi, että voi joka kelillä mennä kirkkaalla visiirillä ja sitten tarvittaessa laskea kypärän oman aurinkovisiirin alas.

Saanko kysyä, että miksi päädyit GT-Airiin, jos haluat kuitenkin pistää nokalle peilivisiiriä? Itse hommasin tuon kypärän juuri sen vuoksi, että voi joka kelillä mennä kirkkaalla visiirillä ja sitten tarvittaessa laskea kypärän oman aurinkovisiirin alas.

Itse tykkään enempi, että kypärässä on peilaava viisiri vaikka eihän sillä sinällään merkitystä ole. Tämä on vain tällainen makuasia.

Joo mutta ajattelin jos ebaystä, kun halvemmalla saisi.

Viimeksi muokattu:
Noissa peilivisiireissä ei ilmeisesti ole tummennusta, vai? (koska erillinen aurinkolibba mainittu)

Herätellään vähän.

Tuli hommattua Shoei X-spirit 3 kypärä, sama mitä muuan Marquez käyttää :right: .

Kaikille malleille löytyy edullisia aftermarket visiirejä, mutta tälle ei tahdo löytyä. Jos joku on sattunut kaivamaan netin ihmeellisestä maailmasta niin saa ilmoittautua. Iridiumista en viitsisi 130 euroa maksaa.

Visiirin tyyppi on CWR-1.

Eipä ole vastaan tullut, viime vuonna hommasin samaa visiiriä käyttävän kypärän, kirkas ja tumma savu käytössä. Peili olisi muikean näköinen, mutta hinnat aika kovia juu...

Uskaltaako noilla aftermarket visiireillä vetää? Omaan pottaan sais todella edullisesti visiirejä amazonista ja ebaystä.
Pistää vaan miettimään, että jos visiiri maksaa kolmasosan Shoein omasta, voiko turvallisuus olla samalla tasolla?
Itse kun oon katsonut kuvia mällätyistä kypäristä, niin näyttää se osuma tulevan aika usein tuon visiirin läheisyyteen.
:tyhmäminä:

Epäilemättä niitäkin on hyviä ja huonoja, mutta sitä on vaikea etukäteen ennustaa. Kaatumista arkisempi riski voi olla toisesta ajoneuvosta lentävä kivi, tai esimerkiksi törmäys lintuun. Sen verran kova räsähdys kuului jo varpusen kokoisesta linnusta maantienopeudessa visiiriin osuessa, että itse en taida riskeerata jatkossakaan sirpaleita silmille tarvikevisiirin muodossa. Tietty sitä tarviketta voi ennalta koeponnistaa vääntelemällä, ja jos se kestää säröytymättä ja murtumatta esim pöydän pinnan mukaan suoraksi taivuttamisen yms kahdeksikolle vääntelyt, niin todellinen riski lienee sitten jo melko pieni.

Back