jarijii
New member
vuosien myötä ns:kyykäpyörien ajoasento on muuttunut
jatkuvast, nytkin on taas luettavissa että pyörien pituus
korkeus ovat tas "pienentyneet" miten jatkuu kehitys, jos
joka vuosi lähtee muutama milli niin onko "päätä" näkyvissä.
pian ei erota mikä on piikki mikä tonninen, katteet peitää
koneet, olen tottunut että joku tonninen on SUURI pyörä
ja niinedelleen, suunnittelevatko japanilaiset meille eurooppalaisille
"sopivat" pyörät eikö se ole sama kun italialaiset tekevät meille
kenkiä, eivät varmaan sovi jos käytät 43 numeroista niin saat
ostaa 45.
tuo sikiö asento on meillä käytössa ainoastaan ennen syntymää
vessanpytyllä ja urologillaa ja missään niissä ei välttämättä
viihdy pitkää aikaa kuin tuossa ensimmäisessä (ja sekin on pakko) .
eli missä tulee ns: raja vastaan rungon mittojen ja muiden
siihen liityvien osalta, tehdäänkö seuraavaksi vain radalle
käytettävää ja toinen malli normaalin tieliikenteeseen.
jatkuvast, nytkin on taas luettavissa että pyörien pituus
korkeus ovat tas "pienentyneet" miten jatkuu kehitys, jos
joka vuosi lähtee muutama milli niin onko "päätä" näkyvissä.
pian ei erota mikä on piikki mikä tonninen, katteet peitää
koneet, olen tottunut että joku tonninen on SUURI pyörä
ja niinedelleen, suunnittelevatko japanilaiset meille eurooppalaisille
"sopivat" pyörät eikö se ole sama kun italialaiset tekevät meille
kenkiä, eivät varmaan sovi jos käytät 43 numeroista niin saat
ostaa 45.
tuo sikiö asento on meillä käytössa ainoastaan ennen syntymää
vessanpytyllä ja urologillaa ja missään niissä ei välttämättä
viihdy pitkää aikaa kuin tuossa ensimmäisessä (ja sekin on pakko) .
eli missä tulee ns: raja vastaan rungon mittojen ja muiden
siihen liityvien osalta, tehdäänkö seuraavaksi vain radalle
käytettävää ja toinen malli normaalin tieliikenteeseen.