Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Schuberth C3 tai C2.Schuberth C3 tai C2.
+1
...samaa mieltä. Kypärä mukaan ja silmälasikauppaanMun kokemus on se, että ei se kypärästä ole kiinni vaan sangoista. Mun kypärät on niin tiukkoja ostettaessa, että uutena kun laittaa päähän niin puolen tunnin jälkeen tuntuu että pää halkeaa, näin ne on sopivia kun vähän väljistyy. Eikä lasien kanssa ole ollut mitään ongelmaa, kun valitsee sopivat sangat.
Sangoissa on eroja, niin kuin kypärissäkin.Mun kokemus on se, että ei se kypärästä ole kiinni vaan sangoista. Mun kypärät on niin tiukkoja ostettaessa, että uutena kun laittaa päähän niin puolen tunnin jälkeen tuntuu että pää halkeaa, näin ne on sopivia kun vähän väljistyy. Eikä lasien kanssa ole ollut mitään ongelmaa, kun valitsee sopivat sangat.
Nimenomaan näin. Minä menin taannoin rillikauppaan, prätkällä joten kypärä oli mukana. Siinä erilaisia rillejä kypärä päässä kokeillessa (oli myyjäpimulla muuten ihmettelemistä) totesin että sellaiset erittäin suorat sangat, eli ei taivutusta korvien päälle olivat helppokäyttöisimmät Shoein kanssa. Itselläni Peak Performancen Socket 4.0 kokometalliset titaanisangat, varsin kestävät. En ole huomannut eroa umpi- ja avattavan kypärän välillä mitä rillien käyttöön tulee, muuten suosin kyllä avattavia.Mun kokemus on se, että ei se kypärästä ole kiinni vaan sangoista.
sanoi:Shoei XR-1000
Kuinka monta kilometriä pitkä tunneli pitää olla, että se UV-visiiri ehtii kirkastua ennen tunnelin loppumista? Alaslaskettava aurinkovisiiri taitaa olla vähän käytännöllisempi ja nopsempi.Niin voisin vielä täsmentää mielipidettäni: paristakin avattavasta on kokemuksia, nyttemmin en enää sellaista päähäni laittaisi. Ne on mm. painavempia ja hyöty avattavuudesta on olematon.
Nyt mulla on ykköskypäränä Marushin 999: UV:n vaikutuksesta tummuva visiiri, kevyt (1100g) kypärä ja tupla-D:llä varustettu remmi (paras & luotetavin ratkaisu). Ja silti se on helppo: Jos kypärä on kädessä ja mulla silmälasit päässä, niin rauhallisestikin toimien alta 5 sekunnin mulla on kypärä ja lasit päässä ja kaularemmi kiinni.