• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

sinkuille...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaZZo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JaZZo

New member
nyt olis teille tarjolla, arvon monsteristit, takasatulan päälle tuleva muovinen läkkärä kiinnikkeineen hintaan 150€ väri on darkkiin käypä musta! jäi tarpeettomaks ittelle niin joutaa pois!

privaviestillä tarjouksia, asiallisia tietengi!
wink.gif

Mitä tässä voi muuta sanoa, kuin ONNEA, tulithan sä järkiis
wink.gif

Pikkusen kiinnostaisi tämä härpäke, mutta yhtään en tiedä onko se halpa vai kallis! Mikä niiden hinta esim. Hailacilla on?

*keräilee euroja kasaan ihan vimmatusti*
Olisiko sinulla mörkö kuvaa ex-mopostasi, niin voisin vähän zoomailla kokonaisuutta?
Tarvisiko vielä jotain lisäosia hommailla? Onko asennus millainen projekti??

Kyseleepi epätietoinen

Olisiko sinulla mörkö kuvaa ex-mopostasi, niin voisin vähän zoomailla kokonaisuutta?

Kyseleepi epätietoinen
ei tartte mitään muutaku ruuvata kiinni se härpäke siihen sun pyörän satulaan! mun käsittääkseni siinä on paikat valmiina niinku mullaki oli!

tässä huono kuva

Kyseleepi epätietoinen
autetaanpa hieman, mulla ex-mopon kuvatuksia joista voinee jotain käydä ilmi.
Kuva1
Kuva2
Kuva3

Kiinnitys helppo; pari semmosta L-muotoista kiinnikettä ja sitten pari ruuvia joilla ko härpäke kiinnittyy penkin alle kiinni (siellä penkissä pitäisi olla kaksi tyhjää reikää joissa kierteet sisällä...).  
033102beer_1_prv.gif

EDIT: mörkö, oltiin vastaamassa sitten näköjään melkein samaan aikaan..
wink.gif
No, käypä asia ilmi nyt varmasti...

kaikki tulee sen "katteen" mukana, kiinnikkeet, ruuvit ja alkuperänen Ducati -pahviloota jossa sen itse sain!
biggrin.gif
*ei koskaan heitä mitään pois*
baaa.gif

kiitti pjt paremmista kuvista!
smile_org.gif

Kiitos pojat kuvista. Nyt olisin kyllä ihan valmis tekemään kaupat
biggrin.gif
Ei muuta kuin aletaas järjestelemään!

pjt: noista peileistä: Ovatko Ducati ricambi originale? Ovat hyvän näköiset! Mites on, näkeekö niistä mitään?

pjt: noista peileistä: Ovatko Ducati ricambi originale? Ovat hyvän näköiset! Mites on, näkeekö niistä mitään?
ugh, ei oo klaukkalan eikä bolognan tuotteita nuo peilit, Louisilta; "Spiegel Formula 2001" (osanrot 10028210 ja 10028211), näyttäis olevan 9,95/kpl
062802jumpie_prv.gif

Eli ei tarvitse uutta rahakasaa kerätä noiden takia
wink.gif

Onnistuiskohan linkki onlinekuvastoon (PDF):
Louisin esitteen sivu

Hyvät ja halvat; näkee oman kyynärpään vähintään yhtä hyvin kuin alkuperäisistäkin
tounge.gif

Itse asiassa sivullepäin nuo täisivat näyttää jopa enemmän kuin orkkikset... ja on paaaljon paremman näköiset!

Back