Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä en oo enään varma, mut ite kun toissatalvena kyselin moista läkkärää, niin hailac sano et 245€ + kiinnikkeet kympin! ja pari viikkoo toimitusaika!Pikkusen kiinnostaisi tämä härpäke, mutta yhtään en tiedä onko se halpa vai kallis! Mikä niiden hinta esim. Hailacilla on?
ei tartte mitään muutaku ruuvata kiinni se härpäke siihen sun pyörän satulaan! mun käsittääkseni siinä on paikat valmiina niinku mullaki oli!*keräilee euroja kasaan ihan vimmatusti*
Olisiko sinulla mörkö kuvaa ex-mopostasi, niin voisin vähän zoomailla kokonaisuutta?
Tarvisiko vielä jotain lisäosia hommailla? Onko asennus millainen projekti??
Kyseleepi epätietoinen
autetaanpa hieman, mulla ex-mopon kuvatuksia joista voinee jotain käydä ilmi.*keräilee euroja kasaan ihan vimmatusti*
Olisiko sinulla mörkö kuvaa ex-mopostasi, niin voisin vähän zoomailla kokonaisuutta?
Tarvisiko vielä jotain lisäosia hommailla? Onko asennus millainen projekti??
Kyseleepi epätietoinen
ugh, ei oo klaukkalan eikä bolognan tuotteita nuo peilit, Louisilta; "Spiegel Formula 2001" (osanrot 10028210 ja 10028211), näyttäis olevan 9,95/kplpjt: noista peileistä: Ovatko Ducati ricambi originale? Ovat hyvän näköiset! Mites on, näkeekö niistä mitään?