Micron voitti äänivertailun jossain lehdessä joku aika sitten. Eli ihan faktaa on!Tosin "isot pojat" ovat kertoneet että micronin putkestä lähtee kovin (eli paras) ääni??
Onko se vaan juttua vai pitääkö toi paikkansa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Micron voitti äänivertailun jossain lehdessä joku aika sitten. Eli ihan faktaa on!Tosin "isot pojat" ovat kertoneet että micronin putkestä lähtee kovin (eli paras) ääni??
Itellä Micronin putki ja kyllä siitä kova ääni lähtee. esim. Migin putki tuotti taas paljon matalemman äänen.Micron voitti äänivertailun jossain lehdessä joku aika sitten. Eli ihan faktaa on!Tosin "isot pojat" ovat kertoneet että micronin putkestä lähtee kovin (eli paras) ääni??
Ainakin vanha Romboni (175€ toimituskuluineen) piti selvästi vähemmän ääntä, kuin kaverin hiilikuitu Micron (n.500?). Työn jälkikin oli ihan riittävän hyvä.Yleensä eräs laatuputken ja halvan eroista on siinä, että halpa pitää sietämätöntä mokää pienilläkin kierroksilla. Myös painossa on yleensä aika suuria eroja.
No jos tykkää omasta putkesta, jonka on saanut halvalla, niin ok. Tuo oli vaan mielipide. Mutta sama se on joka asiassa, halvalla ei saa hyvää. Ooppeleita saa muuten halvalla....ja niissä ei ole hitsisaumoja...Mulla on Streetfighter ja Factoryn suutinzydeemi+penkitys=720?, ääni tyhjäkäynnillä murea, ei liian kova millään kierrosluvulla, ulkonäky karu kuten äijässäkin, pyöräkin alkaa olla hiukan siipeensä saaneen näköinen mutta mikä tärkeintä: yhdistelmä toimii; 3000rpm 100Nm! Jaksaa viedä vähän vankempaakin poikasta ylämäkeen. Niin ja ne hitsisaumat, missä niitä tarvitaan?
sanoi:Ainakin vanha Romboni (175€ toimituskuluineen) piti selvästi vähemmän ääntä, kuin kaverin hiilikuitu Micron (n.500?). Työn jälkikin oli ihan riittävän hyvä.
Mun mopossa (vfr) on rombo toiminu hyvin. Tilasin putken pololta 129 e + postikulut 15 esanoi:Ainakin vanha Romboni (175€ toimituskuluineen) piti selvästi vähemmän ääntä, kuin kaverin hiilikuitu Micron (n.500?). Työn jälkikin oli ihan riittävän hyvä.
Kaverinikin kehui aikoinaan Romboa Kawassa. Kerroppa mistä ostit tuon putken? -00 cebarini kaipaisi sliparia. Tuleeko tuossa mukana se väliputki pakosarjan ja vaimentimen väliin vai miten se asennus tapahtuu?
Mikäs toi POLO on? Tarvis saada cepariin kans slipari..Mun mopossa (vfr) on rombo toiminu hyvin. Tilasin putken pololta 129 e + postikulut 15 esanoi:Ainakin vanha Romboni (175€ toimituskuluineen) piti selvästi vähemmän ääntä, kuin kaverin hiilikuitu Micron (n.500?). Työn jälkikin oli ihan riittävän hyvä.
Kaverinikin kehui aikoinaan Romboa Kawassa. Kerroppa mistä ostit tuon putken? -00 cebarini kaipaisi sliparia. Tuleeko tuossa mukana se väliputki pakosarjan ja vaimentimen väliin vai miten se asennus tapahtuu?
Tässä pari kuvaa rombosta
Miten maksoit kun tilasit tuolta Polosta ?Mun mopossa (vfr) on rombo toiminu hyvin. Tilasin putken pololta 129 e + postikulut 15 esanoi:Ainakin vanha Romboni (175€ toimituskuluineen) piti selvästi vähemmän ääntä, kuin kaverin hiilikuitu Micron (n.500?). Työn jälkikin oli ihan riittävän hyvä.
Mun mopossa (vfr) on rombo toiminu hyvin. Tilasin putken pololta 129 e + postikulut 15 e
Tuossahan toi hinta tuli jo mainittua mut kertaus on opintojen äitiMiten maksoit kun tilasit tuolta Polosta ?Mun mopossa (vfr) on rombo toiminu hyvin. Tilasin putken pololta 129 e + postikulut 15 esanoi:Ainakin vanha Romboni (175€ toimituskuluineen) piti selvästi vähemmän ääntä, kuin kaverin hiilikuitu Micron (n.500?). Työn jälkikin oli ihan riittävän hyvä.
MjoohTuossahan toi hinta tuli jo mainittua mut kertaus on opintojen äitiMiten maksoit kun tilasit tuolta Polosta ?Mun mopossa (vfr) on rombo toiminu hyvin. Tilasin putken pololta 129 e + postikulut 15 esanoi:Ainakin vanha Romboni (175€ toimituskuluineen) piti selvästi vähemmän ääntä, kuin kaverin hiilikuitu Micron (n.500?). Työn jälkikin oli ihan riittävän hyvä.
Tässä pari kuvaa rombostaelip ne postikulut on 15 erkkiä paketin koosta riippumatta.
sanoi:Siis kysyin milla tavalla ? laskuna vai visalla?
Sillä tilasin rombon tuolta ja tuli vain tilausvahvihtus ja ei muuta. Missään vaiheesa kysytty mitään kortin numeroita etc..