Le Motard
New member
Tarkoitus olisi vaihtaa nykyiset kaksi rengasta sellaisiin, jotka eivät peljästy kestopäällysteeltä poistumista ja jatkaa näin myös ajokautta mahdollisesti vuoden ympäri. Merkki pidetään KTM:ssä huollon kalliin hinnan ja varaosien huonon saatavuuden vuoksi
Pääasiassa siis ajeltaisiin kaupungin tuntumassa, kauniina päivinä hiekkateitä, pari kertaa pidemmälle reissulle(näin aluksi) ja perunapellolla sitten ehkä vähemmän(toisaalta se kiinnostaa päivä päivältä enemmän).
Kumpi siis, that is the question. Talviajoa ajatellen olisi varmaan hyvä olla toinen vannekerta nastarenkailla tai kunnon rupulikumeilla. Adventuressa on pinnavanteet, ovatko ne kalliimmat tai onko niissä jotain erityistä huollon kannalta? SM-T:hen taas ei taida saada asiallisia maastonakkeja tai nastarenkaita niin helpolla, liekö jopa samat vanteet kuin muissa tiemalliston LC8-pataisissa? Jos vejän nutulleen mettässä, niin varmaan SM-T:n vanteiden uusiminen kalliimpi nakki?
Adventurea on sitten kahta(no, nykyään kolmea mutta R ei kiinnosta) sorttia, standardi ja S-malli. S-mallissa on pidemmät joustot. Lueskelin jenkkipalstaa jossa oli myös puhetta näistä eroista, ja kannattaako S-malli, jos pääasiassa nopeudet pysyvät suurimmassa sallitussa tiellä(kuulemma woblaa kovissa nopeuksissa)? S-malli on myös korkea, miten korkea? Jos jollakulla semmonen on, niin miten pitkä olet ja yltävätkö jalat hyvin maahan?
Kuinka uusi sen Adventuren kannattaisi sitten olla, minä vuonna tulee ruiskuversio? Onko jotain erikoista tarkastettavaa, mikä pitäisi olla tehty? Paljonko uusi vanneparsi nastarenkailla maksaa? Pitääkö/kannattaako kylmiä kelejä varten vaihtaa jotain nesteitä, starttaako normiakulla pakkasella?
SM-T:n iloista ja vihoista täällä on pidempi topikki, mutta Adventuren osalta ohjataan aina johonkin pelkästään siihen keskittyvään foorumiin. Täällä kuitenkin suurempi asiakaskunta käsittääkseni. Saas nähdä saako tämä tulta alleen, SM-T:lle on kuitenkin kertynyt jo harras faniporukka. Ehkä Adventureakin joku puolustaa. Heitelkää vaikka hyvää/huonoa listaa ja kertokaa mikä voisi olla paremmin, mikä on p:stä jne?
Pääasiassa siis ajeltaisiin kaupungin tuntumassa, kauniina päivinä hiekkateitä, pari kertaa pidemmälle reissulle(näin aluksi) ja perunapellolla sitten ehkä vähemmän(toisaalta se kiinnostaa päivä päivältä enemmän).
Kumpi siis, that is the question. Talviajoa ajatellen olisi varmaan hyvä olla toinen vannekerta nastarenkailla tai kunnon rupulikumeilla. Adventuressa on pinnavanteet, ovatko ne kalliimmat tai onko niissä jotain erityistä huollon kannalta? SM-T:hen taas ei taida saada asiallisia maastonakkeja tai nastarenkaita niin helpolla, liekö jopa samat vanteet kuin muissa tiemalliston LC8-pataisissa? Jos vejän nutulleen mettässä, niin varmaan SM-T:n vanteiden uusiminen kalliimpi nakki?
Adventurea on sitten kahta(no, nykyään kolmea mutta R ei kiinnosta) sorttia, standardi ja S-malli. S-mallissa on pidemmät joustot. Lueskelin jenkkipalstaa jossa oli myös puhetta näistä eroista, ja kannattaako S-malli, jos pääasiassa nopeudet pysyvät suurimmassa sallitussa tiellä(kuulemma woblaa kovissa nopeuksissa)? S-malli on myös korkea, miten korkea? Jos jollakulla semmonen on, niin miten pitkä olet ja yltävätkö jalat hyvin maahan?
Kuinka uusi sen Adventuren kannattaisi sitten olla, minä vuonna tulee ruiskuversio? Onko jotain erikoista tarkastettavaa, mikä pitäisi olla tehty? Paljonko uusi vanneparsi nastarenkailla maksaa? Pitääkö/kannattaako kylmiä kelejä varten vaihtaa jotain nesteitä, starttaako normiakulla pakkasella?
SM-T:n iloista ja vihoista täällä on pidempi topikki, mutta Adventuren osalta ohjataan aina johonkin pelkästään siihen keskittyvään foorumiin. Täällä kuitenkin suurempi asiakaskunta käsittääkseni. Saas nähdä saako tämä tulta alleen, SM-T:lle on kuitenkin kertynyt jo harras faniporukka. Ehkä Adventureakin joku puolustaa. Heitelkää vaikka hyvää/huonoa listaa ja kertokaa mikä voisi olla paremmin, mikä on p:stä jne?