luikku
New member
ei kokemusta , mutta ilmetty kawan Z750... hmh..Onko kellään kokemuksia tosta CB1000R:stä, millainen verrattuna SpeedTripleen? alkoi vähän kiinnostaa....
![]()
Itse päädyin Tripleen ja kaupat tehty eilen (5.4)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei kokemusta , mutta ilmetty kawan Z750... hmh..Onko kellään kokemuksia tosta CB1000R:stä, millainen verrattuna SpeedTripleen? alkoi vähän kiinnostaa....
![]()
Viime kesänä kävin tekemässä empiiristä tutkimusta ja samalla tuli tuo uusi Hondakin pikaisesti kokeiltua. Itseäni se ei kauheasti lämmittänyt vaikka alusta ja jarrut tuntuivatkin olevan ajantasalla. Normaalitanko menee heti vaihtoon ja moottori oli minun makuun mauton. Varmaan kaikin puolin hyvä pyörä, mutta ei tuonut minun mielestä tarpeeksi erilaisuutta Z750:seen verrattuna.Onko kellään kokemuksia tosta CB1000R:stä, millainen verrattuna SpeedTripleen? alkoi vähän kiinnostaa....
Ihan vaan vinkkinä ettei tod. ole ensimmäinen ja ainut pyörä mitä olen ajanut ---> allekirjoituksessa on TÄMÄN hetken pyörät... En jaksanut ruveta listaamaan kaikkiaJos mies on ajanut aiemmin 600 hornetilla niin eikai sitä muuta voi odottaa, jos hyppää ison twinin puikkoihin. Siis mitä sehän tärisee ja on raaka..Onneksi et hommanut sitä streetF:ää, se on jo brutaali
. Siis ei herneitä![]()
![]()
Triple on varmasti hieno pyörä.
huhu... jos olis ollu massit ducatin streetfighteriin ni huhu... hienoin pyörä mitä maapäällään kantaa aina nakuissaKyllä tämä nyt vaikeaksi menee oma valinta... Speed Triple II tai Ducatin Streetfighter... Triple olisi kyllä halvempi ja paras pyörä mitä ikinä olen ajanut... Ducatissa olisi enemmän tehoa ja näyttävyyttä... Vaikkei Trumppakaan ruma ole...
Ensimmäistä syrjähyppyä tekemässä Hondasta... Kumpi vai kampi...
Homma ei ollut massista kiinni... Kävin kylmätyypittämässä messuilla streetfighterin ja pyörä tuntui liikaa kyykkypyörältä... Älyttömän hieno ja tekninen vempain, mutta ajoasento oli erittäin "nojaava" eteenpäin... Omalla kohdalla ainakin olisi erittäin puuduttava... Sen takia siirryin kyykkypyöristä nakuihin enkä takaisin vaihda...Penkkin pehmuste oliko peräti alle 2 cm... Ajanmittaan tässä on vain muuttunut liian mukavuuden haluiseksi... Mutta tyyliä en vaihda...huhu... jos olis ollu massit ducatin streetfighteriin ni huhu... hienoin pyörä mitä maapäällään kantaa aina nakuissaKyllä tämä nyt vaikeaksi menee oma valinta... Speed Triple II tai Ducatin Streetfighter... Triple olisi kyllä halvempi ja paras pyörä mitä ikinä olen ajanut... Ducatissa olisi enemmän tehoa ja näyttävyyttä... Vaikkei Trumppakaan ruma ole...
Ensimmäistä syrjähyppyä tekemässä Hondasta... Kumpi vai kampi...![]()
Ite tein saman huomion StreetF:sta, vaikutti oikeastaan katteista riisutulta kyykyltä ajoasennon puolesta. Muuten kyllä miehekkään näköinen pyörä.Homma ei ollut massista kiinni... Kävin kylmätyypittämässä messuilla streetfighterin ja pyörä tuntui liikaa kyykkypyörältä... Älyttömän hieno ja tekninen vempain, mutta ajoasento oli erittäin "nojaava" eteenpäin... Omalla kohdalla ainakin olisi erittäin puuduttava... Sen takia siirryin kyykkypyöristä nakuihin enkä takaisin vaihda...Penkkin pehmuste oliko peräti alle 2 cm... Ajanmittaan tässä on vain muuttunut liian mukavuuden haluiseksi... Mutta tyyliä en vaihda...![]()
![]()
Olen kuitenkin ERITTÄIN tyytyväinen valintaani...
Juu onneks olkoo vaa! kyllähä triple omassa hintaluokassaan varmasti vetää pisimmänkorren nakuista.Homma ei ollut massista kiinni... Kävin kylmätyypittämässä messuilla streetfighterin ja pyörä tuntui liikaa kyykkypyörältä... Älyttömän hieno ja tekninen vempain, mutta ajoasento oli erittäin "nojaava" eteenpäin... Omalla kohdalla ainakin olisi erittäin puuduttava... Sen takia siirryin kyykkypyöristä nakuihin enkä takaisin vaihda...Penkkin pehmuste oliko peräti alle 2 cm... Ajanmittaan tässä on vain muuttunut liian mukavuuden haluiseksi... Mutta tyyliä en vaihda...huhu... jos olis ollu massit ducatin streetfighteriin ni huhu... hienoin pyörä mitä maapäällään kantaa aina nakuissaKyllä tämä nyt vaikeaksi menee oma valinta... Speed Triple II tai Ducatin Streetfighter... Triple olisi kyllä halvempi ja paras pyörä mitä ikinä olen ajanut... Ducatissa olisi enemmän tehoa ja näyttävyyttä... Vaikkei Trumppakaan ruma ole...
Ensimmäistä syrjähyppyä tekemässä Hondasta... Kumpi vai kampi...![]()
![]()
![]()
Olen kuitenkin ERITTÄIN tyytyväinen valintaani...
Ei ollenkaa kyllä mut ei siitä viitti sit enää vaihtaa toisee 600 nakuunJoo... niitä tuntuu menevän aikas hyvin kaupax... Kaveri myös yritti hankkia moista peliä, mut ei osattu sanoa saako vai ei (siis street tripleä)... Ensi pyöräksi z750 ei varmasti ole huono valinta...
tässä se tuliNo mikää noista ei kyl paini lähelläkää speed triplenkaa![]()