Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkuperäinen 1290 peto antaa sen 150-155 takapallolta. ”Vain”.
Yks tossa penkitettiin katittomalla putkistolla.

Että sellanen….. PETO![]()
Hieno värkki se silti on.
Pitkään mietin mikä olisi triplen jälkeen kliffampi pyörä, lopulta kyllästyin etsimään ja nyt on ahdettu triple![]()

Olet kokeillut muuttaa ohjaustangon asentoa jos säätövaraa? Itselläni on ainakin suht tarkkaa missä asennossa/korkeudella kahvat ovat suhteessa käsivarsiin ajoasennossa. Polkupyörällä pääsääntöisesti kaikki käsivaivat johtuvat yleensä siitä, että paino on jatkuvasti käsillä. Ajoasento liian pitkä, tanko liian korkealla tai matalalla, tanko liian leveä jne. muutamia tullut säädettyä...pätee motoihin monet samat seikat.
Liikennevakuutus näyttää olevan "edullinen" jos vertaa vaikka saman aikakauden litraisiin kuten Tuono, Superduke 990..
Aika lailla kiva paketti ajella missä seurassa vaan. Katupyörien perässä voi roikotella kadulla mutkista ulos sladissa ja toisaalta soraporukankin mukana pysyy jos ei ihan kinttupoluilla mennä.
johtuen painon jakaumasta, triplessä ei kannata myöskään mitään tourin kumia pitää edessä, koska lukittuu helposti. sellaista pehmeämpää sport kumia vaan eteen.Lukkojarrutuksessa luisteli melkoisesti
Hyviä pointteja, kiitoseiköhän noilla pärjäisi. aika lailla oman triplen speksi. eikä silläkään tuu juuri ajettua kun GS on parempi arkiajoon.