Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muokkasin tripleä viime talvena vähän monikäyttöisempään suuntaan ja kyllä olen tykännyt kuin hullu puurosta kun ei tarvitse vain päällysteellä mennä vaan voi myös naatiskella sorateitä ja polkuja. Ahdin heräilee 4 tonnin jälkeen niin tulee kyllä myös se loppupotku alaväännön kaveriksiAika lailla kiva paketti ajella missä seurassa vaan. Katupyörien perässä voi roikotella kadulla mutkista ulos sladissa ja toisaalta soraporukankin mukana pysyy jos ei ihan kinttupoluilla mennä.
katso liitettä 22134
Terve Speed Triple omistajat... Miten yleisiä jakoketjunkiristin ongelmat näissä pyörissä on? Sen tiesin että latureissa ja jännitteensäätimissä voi olla vikoja. Onko muita tyyppivikoja?
melkein vois olla joku katekin tai pakari joka resonoi vähän. vaikee tosta kuulla. muuten ihan ok vaikkakin vähän ehkä epätasainen käynti, ehkä tuplat tai jotain kannattas vaihtaa. ehkä lämpimänä kävis jo paremmin.
muuten hyvä.
. Liian rikkaalla taasen kävi vielä hyvin ja siksi ehkä moni sitten sääti tosi rikkaalle, kun käynti ei siitä tykännyt kyttyrää. Jenkit sitten foorumeilla esittelivät nokisia tulppiaan.Selvä, Osaakos kukaan sanoa kuulostaako tuo normaalilta käynniltä ja kierrättämisen jälkeen olen kuulevinani hieman rätinää ehkä?
https://youtube.com/shorts/r1uAdSu_T58?feature=share
- Kuulostaa ihan samanlaiselta ku mun oma, starttaakin yhtä laiskasti. Ainoastaan toi räpätys kun kaasun päästää on erilainen, mutta erilainen on putkikin. Ja kartat ilmeisesti.
- Oon käyttäny kaikenlaisia tulppia, irdiumia ja tavallista. En oo huomannu mitään eroa.
- Mulla on Triumphin TORS-kartta ja joku random Devil slip-on. Tulpat on aina näyttäny ainaki näteiltä.
Vioista:
- Jännitteensäädin mullakin on menny rikki, alkoi syömään akkuja, muusta ei heti huomannu. Se on vissiin aika yleistä jossain kohtaa. Laitoin tilalle japanilaisen.
- Nopeusmittarin anturin magneetti tuppaa hajoamaan kun huolimattomasti kokoaa tai muutan vaan tulee tunnit täyteen, on menny mulla, laitoin tilalle jonkun amerikkalaisen heebon itse tekemän erinomaisen rinkulan (ebay)
- Bensamäärän anturi tuppaa hajoamaan kai aika monella. On ollu rikki muutaman vuoden mulla. Pitäis joskus purkaa se ja kattoa mitä siellä on.
-Ne bensatankin liittimet mistä tossa dynolapussa puhutaan, on vaihdettu takaisinkutsuna metallisiin, oli muoviset ensin. Ite vaihdoin jo ennen sitä rosterisiin.
(Mulla on ollu toi pyörä 18 vuotta)
Ymmärtäisiköhän Biketeamilla jos kävisi näyttämässä siellä.?
Ilmeisesti jakoketjun kiristimiä ei näissä kuitenkaan paljoa mene rikki yms.
Varatankin valo ei syty jos anturi rikki? 250km ajanut nyt tankillisella, paljonko olette päässet nätisti ajamalla?
En kyllä yhtään osaa sanoa. Ne on ihan semmosia teollisuudessa käytettäviä standardiliittimiä, mun faija joskus tilas mulle ne kun oli semmosissa hommissa. Se on nyt eläkkeellä, että ei voi auttaaNoista bensatankin liittimistä, niin mistä niitä saisi tilattua o-renkaineen yms?
Tarttis ilmansuodatin ja jäähdytysnesteet vaihtaa ja siihen hommaan tarvitsee tankki vissin irroittaa?
Ps. Haynesin korjaus opas on tulon päällä