van_gils
New member
Moro, mites muuten on jos on vaihdettu putket, suuttimet ja jos vaihdan nyt vapaavirtaussuotimen niin olisiko suotavaa käyttää penkissä säädöissä? Nyt kun jotenkin tuntuu että speedy tukehtuu ja sen jälkeen saa tehopiikin(jos sitä nyt voi tehopiikiksi sanoa
Eli voisko toi tukehtuminen johtu siitä että on kaasarit persiillään? Vielä pitää sit katsoa mitkä suuttimet sielä nyt on kun en muista, eli entinen omistaja jos luet tämän niin laitappa mulle viesti mitkä suuttimet olet vaihtanu.
Kannattaako itse alkaa pelaamaan neulojen säätämisen kanssa vai ihan suorilla viedä säätöön se johionkin osaavaan liikkeeseen?! Sit veikkauksia paljonko toi kaasareiden säätäminen ja suotimen vaihtaminen maksaa, sehän kun vaihtuu tuossa kätevästi samalla, mä kun haluun vaan ajaa ja talvella sit rassailla
Kannattaako itse alkaa pelaamaan neulojen säätämisen kanssa vai ihan suorilla viedä säätöön se johionkin osaavaan liikkeeseen?! Sit veikkauksia paljonko toi kaasareiden säätäminen ja suotimen vaihtaminen maksaa, sehän kun vaihtuu tuossa kätevästi samalla, mä kun haluun vaan ajaa ja talvella sit rassailla