Harri
New member
Niin eli ss750ff vm. 2000 on ostettu ja mahdollisimman hyvään ratakuntoon sitä pitäisi tässä pikkuhiljaa laitella.
Tällä hetkellä renkaat on loppu ja tilalle pitäisi saada hyvät ratarenkaat. Niillä ajetaan myös hieman kadulla radalle ja takaisin sekä kaupunkiajoa jo jotain muuta silloin tällöin. Eli mitkään supersoftit ei käy, mutta liukkaatkaan ei saa olla. Jos 5tkm maatiellä keskiosa kestäisi niin riittäisi erittäin hyvin. Ehdotuksia otetaan vastaa. Supercorsat on jo korvantakana.
Yläputket löytyy hiilarivaimentimilla. DP lastu on paikallaan ja alkuperäinen on laatikossa. Ilmeisesti alkuperäisen voisi ohjelmoida. Missä? paljonko maksaa?
Vapaavirtaussuodatin ostetaan ja sitten penkitetään sekä säädätetään sen jälkeen.
Alusta???
Etupamppuja ei voi säätää, eli niille tehdää ehkä jotain joskus, jos rahaa on. Sisuskalut uusiksi vai koko pamput uusiksi?
Takaiskari pitäisi säätää minulle sopivaksi. Ei hajuakaan miten ko. asia tehdään. Vanhan VFR:n iskari oli niin löysä, että säätäminen tarkoitti sitä, että se laitettiin jäykimpään asentoon ja kiroiltiin, kun se on silti liian löysä.
Pitäisikö takaiskari vaihtaa (Öhlins?), tämä taas maksaa..
Ohjausiskari? pitäisikö laittaa? Mikä olisi hyvä? löytyisikö käytettyjä?
Jalkatappisarja? onko käytännön hyötyä?
Toisiovälitykset uusiksi. Ketjur ja rattaat ovat huonokuntoiset, eli ne vaihdetaan. Yksi pienempi etteen ja kolme suurempi taakse? onko liikaa? parempia ehdotuksia? huippunopeutta en tarvitse aivan kauheasti kiihtyvyydestä voisi olla iloa..
Tässäpä näitä mietteitä aluksi. Juhannuksen jälkeen ruetaan puuhailemaan.. Hyviä vinkkejä kokemuksia ja ehdotuksia otetaan vastaan.
Tällä hetkellä renkaat on loppu ja tilalle pitäisi saada hyvät ratarenkaat. Niillä ajetaan myös hieman kadulla radalle ja takaisin sekä kaupunkiajoa jo jotain muuta silloin tällöin. Eli mitkään supersoftit ei käy, mutta liukkaatkaan ei saa olla. Jos 5tkm maatiellä keskiosa kestäisi niin riittäisi erittäin hyvin. Ehdotuksia otetaan vastaa. Supercorsat on jo korvantakana.
Yläputket löytyy hiilarivaimentimilla. DP lastu on paikallaan ja alkuperäinen on laatikossa. Ilmeisesti alkuperäisen voisi ohjelmoida. Missä? paljonko maksaa?
Vapaavirtaussuodatin ostetaan ja sitten penkitetään sekä säädätetään sen jälkeen.
Alusta???
Etupamppuja ei voi säätää, eli niille tehdää ehkä jotain joskus, jos rahaa on. Sisuskalut uusiksi vai koko pamput uusiksi?
Takaiskari pitäisi säätää minulle sopivaksi. Ei hajuakaan miten ko. asia tehdään. Vanhan VFR:n iskari oli niin löysä, että säätäminen tarkoitti sitä, että se laitettiin jäykimpään asentoon ja kiroiltiin, kun se on silti liian löysä.
Pitäisikö takaiskari vaihtaa (Öhlins?), tämä taas maksaa..
Ohjausiskari? pitäisikö laittaa? Mikä olisi hyvä? löytyisikö käytettyjä?
Jalkatappisarja? onko käytännön hyötyä?
Toisiovälitykset uusiksi. Ketjur ja rattaat ovat huonokuntoiset, eli ne vaihdetaan. Yksi pienempi etteen ja kolme suurempi taakse? onko liikaa? parempia ehdotuksia? huippunopeutta en tarvitse aivan kauheasti kiihtyvyydestä voisi olla iloa..
Tässäpä näitä mietteitä aluksi. Juhannuksen jälkeen ruetaan puuhailemaan.. Hyviä vinkkejä kokemuksia ja ehdotuksia otetaan vastaan.