Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harpmotor, kävin sitä ohimennen katsomassa. Oli vasta tullut sinne vaihdossa joten en saanut käsiini huoltokirjaa enkä oikein mitään muutakaan tietoa.zpete,minkä liikkeen Dukkea katsoit? Kävitkö ihan liikkeessä,vai netistä...
Joo,jos ei olis manista kiinni,pitäisin kyllä 3-sointu Trumpetin toisena pyöränä!Siinä on sielu,niinkuin Dukkessakin...nm.Ducatilla ajanutAika samaa mieltä olen kuin Finnpaso. Jos tulee paljon kilometrejä niin 4V koneet ei kyllä ole kovin fiksuja valintoja.
Toisaalta, olishan se kiva ST4 toiseksi pyöräksi 748:n rinnalle... samat osat kävis hyvin pitkälti ja tarvittaessa koneet voi vaikka vaihtaa ristiin![]()
Minun olis varmaan järkevintä pitää tuo Kawa käyttö/matkapyöränä, mutta jotenkin vaan tuntuu että ST2:een se pitäis vaihtaa...
Miksi?Jos tulee "paljon kilometrejä", niin sitten ST2 on ihan hyvä verrattuna ST4/ST4S:seen, mutta jos tulee "TODELLA PALJON" kilometrejä(about.yli 25000 kesässä), niin sitten hommaisin jonkin muun... vaikka Yamahan FJR:n......maailma on valintoja täynnä...![]()
![]()
Sitä kun on tuupannut ST-sarjan pyörillä tuommoiset 15-20 tkm vuodessa, niin en kyllä keksi miksi FJR olisi parempi - ehkä tehossa? Hankinta hinta oli molemmissa samat ja jos Hailac jätetään pois luvusta, niin eipä noissa huollon hinnoistakaan mitään eroa ole. Ja jos teet huollot itse niin halvemmaksi se tulee tehdä ST:lle kuin FJR:lle.Jos ollaan realisteja(!!!!), eikä mennä "Ducati fiiliksellä"(huom. omistan 5 Ducatia!!!), niin jos todella ajat todella paljon kilometrejä, niin jonkin FJR:n, tms "matkapyörän" omistaminen tulee huomattavasti halvemmaksi, kun Ducatin.(ST sarja tulee lähinnä mieleen, jos puhutaan matkustamisesta, koska Ducatilla ei ole muita pyöriä ko. tarkoitukseen!!!. ....no kenties multi, mutta sehän on KURApyörä ja pirun rumakin vielä.....). Jos katotaan kaikki kustannukset 10 vuoden ajalta, vikojen määrä, ym,ym... niin kyllä syön hatullisen p...aa, jos Ducatilla pääsee halvemmalla, kun FJR:llä! Mutta toisaalta Ducatien omistajana sanon, ettei mua yhtään kiinnosta ajella millään FJR:llä, koska se on japanialainen tusinapyörä....![]()
Ei muuta, kun löylyä lisää, nythän on saunailta!![]()
![]()
Meni jo. Tullee pian myyntiin Loimaalle, V-twin-cityyn...Aion pistää myyntiin keväämmällä:
http://www.nettimoto.com/625474
Jotain voi aatella vaihdossakin...
Kilsat on nyt toisellakympillä ja hinta hiukan kans.
Kakkosen väännöt ja nelosen tehot, käytännössä paljon parempi kuin aikaisemmat ST4:ni.
Ja -aika uskomatonta, mutta totta -kate on paremmin toimiva 182 senttiselle kuin FJR:ssä.
Jos kiinnostaa keskustellaan puhelimessa.
Kari
0407030459
Ps. Compact_d hei, FJR on hyvä jos hakee kookasta sohvaa, muttei halua mitään Wingiä ostaa. Eihän ST ole lainkaan samanhenkinen.
Ostitko HD:n?sanoi:Tullee pian myyntiin Loimaalle, V-twin-cityyn...