Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä justiinsa muuten tajusin, että me ei olla soiteltu kertaakaan yhdessä.. ei sillä ettäkö siitä jotain tulis tai olis hauskaa, mutta ois ainakin yritetty. Mulla on teoria aivan hukassa. Huokaillaan sitten yhdessä riitasointujen määrää :D

Talvea on vielä paljon jäljellä. Kyllä me ehditään. Ja aina on hauskaa kun soittelee jonkun kanssa. Yksin käy vähän tylsäksi välillä. Vaikka toisaalta ei sitä yksin soittele. jos naapuri hakkaa nyrkillä tahtiä keittiön seinään. :grin:

Eiköhän tää .ORG!esteri vielä johonkin pippaloihinkin saada. :dunno: Kunhan saadaan solisti eli laulaja. Poskisolisteja tää sivusto on täynnä! :häähää:

Mäkin olen mielestäni Ed Sheeran ja kuuntelijat kysyy peltorit korvilla oliko kappale Tom Waitsin tuotannosta :paikallatuulee:
Ja saa aika paljon vettä virrata vantaanjoessa, että mä alkaisin julkisesti esiintymään.

Huomenna ois taas kahvittelua itseään paremmassa seurassa... :WAZAAP:

Kenes kuvaa sitä saa seinältä ihailla...?? Ja kenen kanssa??

Oli tarkotus tulla kattomaan kuvia ja jakamaan piparia. En perkule kerkeekkään. Mut ens viikolla sitten.

Joo A3:han se piti kirjottaa, ja A2:sta mietittiin mutta pieni epäilys että onko liian suuri ko. paikkaan.

Kyllä mä luulen, et A2 mahtuu leikiten ( esim kuvakollaasi 4xA4)
Sit voidaan uutisvuodon tapaan arvuutella kuka tai mikä ei kuulu joukkoon...

image.jpg

Kyllä lätkä ja mopoilu oli vielä 70- luvulla turvallista, ku kypärissä oli leukasyndit.

Sit 80-luvulla ku jallis aloitti lätkän syndeistä luovuttiin tasa-arvon nimissä ku sille ei löytynyt sopivaa kypärää.

Vaan kuka/missä/miten saa tulostettua A3-A2 kokoja ?

Lähes kaikki valokuvaliikkeet tekee normi-väritulostuksia, ja sitten jos haluaa hifistellä ja olla rahamies niin valokuvapaperille / kiiltävälle paperille juliste -tasoisia kuvia...

Duunissa vois, mut kun se on kaukana ja minä lomalla :häähää:

Iltasella olisi tulossa ostaja ylimääräselle krääsälle, MUTTA tänään juuri iski että ensi maanantaina pitäisi olla vapaata niin töistä kuin muistakin velvotteista :jippikaijee::jippikaijee:

Iltasella olisi tulossa ostaja ylimääräselle krääsälle, MUTTA tänään juuri iski että ensi maanantaina pitäisi olla vapaata niin töistä kuin muistakin velvotteista :jippikaijee::jippikaijee:
Tänään oli taas niin hauskaa, että suosittelen pitämään tosta vapaasta maanantaista kiinni :D

Kiitos taas seurasta :polonen:

Mites tänään on porukkaa tulossa paikalle? Vapaita tässä vietetään niin olisi pari vaihtoehtoa illan suhteen, vaikuttanee onko muita tulossa vai joko sitä kytätään kinkkua kotona.

HEP ! :jippikaijee:

Kun kerran täällä suunnalla vaikutetaan, niin pitäähän sitä. Ei sitä turhan montaa maanantaita vielä ole Pakilassa istuttu.

Sopii se hiukan tulla myöhässä kuin jättää tulematta. Kunhan ei tuu tavaks. Silloin setämies voi pahastua ja möksähtää

Back