• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

storm helsinki

Strictly VN 1600

New member
No siinäpä se... siellä käy ihmisiä älyttömiä määriä ja ääritapaukset kirjoittelee juttuja netissä. Aina löytyy joku epäonninen, olitkohan sinäkin?

ostin viime keväänä nolanin potan stormiltaja palvelu oli tosi hyvää! että voi käydä näinkin!

Vaihtelee toi niinkuin joka paikassa, kuitenkin pääasiassa kohtuu hyvää. Konalassa joillakin henkilöillä selvästi asenneongelmaa, mutta jos vähän valkkaa kenen kanssa asioi niin hommat hoituu ihan hyvin. Se täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että Turussa palvelu on ollut joka kerta ensiluokkaista kun olen siellä asioinut.

Nyt täytyy nostaa hattua Helsingin Storm-liikkeelle
062802jumpie_prv.gif

Joskus muistan kirjoittaneeni tänne negatiivista palautetta tästä virmasta, mutta nyt täytyy kyllä ottaa sen takaisin.

Viime kesänä käytiin siellä etsimässä Dainesen nahkavermeitä minulle. Ei sitten millään löytynyt, ja Stormin henkilökunta antoi todellakin kaikkensa että sopiva asu löytyisi. Valitettavasti ei löytynyt, koska meitsin ruumiinrakenne on ilmeisisesti jotain mitä italialaiset eivät ole kuvitelleet olevan olemassakaan
tounge.gif

No, tänään käytiin uudestaan, saatiin rauhassa katsoa hyllyjä, ja heti kun heitettiin "tarvitaan apuja"-katse henkilökuntaa kohti, niin johan tuli apuja. Mukaan tuli kaikennäköistä tavaraa, eikä hinnassa ole moitittavaa
062802jumpie_prv.gif

No, saavuttuani kotiin huomasin että tuote olikin sitten vähän rikki, mutta huomenna soitto Stormille, ja kysytään miten tehdään. Toivottavasti en joudu tulemaan tänne ottamaan sanani takaisin, mutta kuitenkin kiitän tästä päivästä Helsingin Stormia, ja hattua vähän nostelen
smile_org.gif

Itse sain erittäin hyvää palvelua n. kuukausi sitten. Mukaan lähti Dainesen goret.

Mulla on aina homma toiminut ja alennustakin saanut, kun vaan on pyytänyt. Kerran tuli väärän kokoiset etustefat, mutta niistäkin sain rahat takaisin. Ja Dainesen housut sain köyhänä ostettua osamaksulla
tounge.gif
.

Te ette waan o osannu pyytää sitä palwelua....
wink.gif

Oikea tyyli herättää myyjän huomio on tietenkin esim: seuraawanlainen..

-tempastaan väkisin päälle se 4 numeroo liianpieni nahka, juur sellanen mistä ei saa sit wetskaa kiinni.. ja unohetaan se aluspaita kokonaan, no eihän sitä yksin saa päältään pois edes mäntysuopasaippualla.. pakko mennä kekkuloimaan siihe myymälänpuolelle ja hyppiä epätoivoissaan sitä nahkaa pois päältään.... ainakin 3 myyjää tulee koska ne tietää jotta 2 ei saa sitä ylipientä kordaria päältäs pois kiskottua....
-lopulta se irtoaa.. ja muutama neliö orwaskettä samalla... luikit takasin sinne pukukoppiin ja alat waan huutelee wäri/ malli/ hintatoiveita myymälän suuntaan kun kaikki 3 lakeijaa kantaa juuri sitä mitä olisit halunnut päällesi jo ennen edellämainittua wälikohtausta....

nimim: olin ennen sitä pienempää kokoa....

Henkilökohtaisesti olen ollut tyytyväinen kyseisen putiikin toimintaan, vaikka siellä lepää välillä vahtikoira laiskan näköisenä.
biggrin.gif

Aina oon saannut mitä oon kaivannut ja kyllä niillä mulle on ollut aikaa, tosin olen oppinut pyytämään palvelua, jos sitä kaipaan.

Ei oo mullakaaan valittamista Stormin palvelusta,aina on ollu ystävällistä palvelua.
Kokemukset on Konalanliikkeestä,turun suuntaan ei oo tuu olemaan asiaa
wink.gif

palvelussa ei kyllä moitittavaa..erityisesti täytyy kyl kehua messuvkloppua jolloin palvelu oli normaaliakin parempaa,vaikka liikkeessä oli sikana muita asiakkaita...  
sport05.gif

Hyvää palvelua oon molemmilla kerroilla saanu ja toisella kerralla jopa ostin jotain.

Paha sanoa millaista palvelua sain kun en saanut sitten minkäänlaista. Kun myyjiä ei meikäläisen läsnäolo paljoa kiinnostanut niin kävin tiskillä vähän herättämässä kiinnostusta, mutta eipä se asiaa auttanut. Siispä päätin käyneeni liikkeessä kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran, ja marssin pihalle.

Mulla ei oo ikinä ollu mitään ongelmia palvelun tasossa missään pk-seudun mp-lafkoissa!

Melkein kaikissa tullu käytyä (paitsi tuusmotor)
biggrin.gif
Mut sehän onki KEHÄ3 ulkopuolella, siis pöndellä. Täytyy muistaa että pönde on ihan oma maailmansa.
smile_org.gif

Moposport on ainut jossa joutu venaa kesällä aika helvetin kauan kun ketää ei ollu mestoilla. Mut en mä tuomitse sitä mestaa heti paskaksi, itseasiassa ei haitannu paskaakaan.
smile_org.gif

Ihme meininki nykyään.. jos ei oo just täysin mieleen, niin koko lafka tuomitaan samantien paskaks mestaks ja sit levitellään netissä skeidaa et "älä mee sinne"
smile_org.gif
Ja noinki helvetin pienistä jutuista kun "ei tullut palvelemaan heti kun satun kävelee inee"

Mulla ei oo ikinä ollu mitään ongelmia palvelun tasossa missään pk-seudun mp-lafkoissa!

Ihme meininki nykyään.. jos ei oo just täysin mieleen, niin koko lafka tuomitaan samantien paskaks mestaks ja sit levitellään netissä skeidaa et "älä mee sinne"
smile_org.gif
Ja noinki helvetin pienistä jutuista kun "ei tullut palvelemaan heti kun satun kävelee inee"
Täsmälleen samaa mieltä, asiallista palvelua olen aina saanut, alan epäillä että "huono palvelu tulee vähän kuin itse sitä pyydettäessä"...niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan

Myös samaa mieltä tuosta firman maineen mustaamisesta.

Jätkät on ehkä keskim. nopeemmin v..tuvia, mutta kun asiakas on asiallinen, on palvelukin
biggrin.gif

smile_org.gif
Menee jo vähän OT, mutta näihin nettijuttuihin kannattaa aina suhtautua pienellä varauksella. Jos samanlaisia kommentteja on pilvin pimein niin siitä voinee tehdä jo jotain johtopäätöksiä, mutta yksittäisiin kommentteihin ei kannata takertua. Sitten on näitä Stormeja, joissa kommentit puolesta ja vastaan jakautuvat 50/50 eli jokainen käyköön koittamassa onneaan. Ja kukaanhan ei tietenkään koskaan erittele (kuten minä aiemmassa viestissäni
withstupid.gif
) milloin on käynyt ja missä ketjun myymälässä.

hyvät pisteet antaisin Stormille. aina on palvelu pelannut ja tinkivaraa löytynyt ja mikä parasta puoti missä on ehkäpä laajin artikkelivalikoima. hyvä!

Melkein kaikissa tullu käytyä (paitsi tuusmotor)
biggrin.gif
Mut sehän onki KEHÄ3 ulkopuolella, siis pöndellä. Täytyy muistaa että pönde on ihan oma maailmansa.
smile_org.gif

Moposport on ainut jossa joutu venaa kesällä aika helvetin kauan kun ketää ei ollu mestoilla. Mut en mä tuomitse sitä mestaa heti paskaksi, itseasiassa ei haitannu paskaakaan.
smile_org.gif

smile_org.gif
Aivan samajuttu............

Back