Strictly VN 1600
New member
No siinäpä se... siellä käy ihmisiä älyttömiä määriä ja ääritapaukset kirjoittelee juttuja netissä. Aina löytyy joku epäonninen, olitkohan sinäkin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin ostin Nolanin potan ko. liikkeestä n. kuukausi sitten korvaamaan vanhan Shoein. Hyvää palvelua ja hinnatkin olivat kohdallaan. Lisävisiirikin tarttui matkaan.ostin viime keväänä nolanin potan stormiltaja palvelu oli tosi hyvää! että voi käydä näinkin!
Täsmälleen samaa mieltä, asiallista palvelua olen aina saanut, alan epäillä että "huono palvelu tulee vähän kuin itse sitä pyydettäessä"...niin metsä vastaa kuin sinne huudetaanMulla ei oo ikinä ollu mitään ongelmia palvelun tasossa missään pk-seudun mp-lafkoissa!
Ihme meininki nykyään.. jos ei oo just täysin mieleen, niin koko lafka tuomitaan samantien paskaks mestaks ja sit levitellään netissä skeidaa et "älä mee sinne"Ja noinki helvetin pienistä jutuista kun "ei tullut palvelemaan heti kun satun kävelee inee"![]()
Menee jo vähän OT, mutta näihin nettijuttuihin kannattaa aina suhtautua pienellä varauksella. Jos samanlaisia kommentteja on pilvin pimein niin siitä voinee tehdä jo jotain johtopäätöksiä, mutta yksittäisiin kommentteihin ei kannata takertua. Sitten on näitä Stormeja, joissa kommentit puolesta ja vastaan jakautuvat 50/50 eli jokainen käyköön koittamassa onneaan. Ja kukaanhan ei tietenkään koskaan erittele (kuten minä aiemmassa viestissäniIhme meininki nykyään.. jos ei oo just täysin mieleen, niin koko lafka tuomitaan samantien paskaks mestaks ja sit levitellään netissä skeidaa et "älä mee sinne"Ja noinki helvetin pienistä jutuista kun "ei tullut palvelemaan heti kun satun kävelee inee"![]()
Aivan samajuttu............Mulla ei oo ikinä ollu mitään ongelmia palvelun tasossa missään pk-seudun mp-lafkoissa!
Melkein kaikissa tullu käytyä (paitsi tuusmotor)Mut sehän onki KEHÄ3 ulkopuolella, siis pöndellä. Täytyy muistaa että pönde on ihan oma maailmansa.![]()
![]()
Moposport on ainut jossa joutu venaa kesällä aika helvetin kauan kun ketää ei ollu mestoilla. Mut en mä tuomitse sitä mestaa heti paskaksi, itseasiassa ei haitannu paskaakaan.![]()
Ihme meininki nykyään.. jos ei oo just täysin mieleen, niin koko lafka tuomitaan samantien paskaks mestaks ja sit levitellään netissä skeidaa et "älä mee sinne"Ja noinki helvetin pienistä jutuista kun "ei tullut palvelemaan heti kun satun kävelee inee"![]()