Hei... jotain kohtuutta sentään! Ei kai kukaan motoristikaan voi pysyä mukana kaikissa miljoonissa kirjainyhdistelmissä? Eihän noita jaappanilaisia edes erota toisistaan ellei niissä lue merkkiä kyljessä...
Stormin stadin myymälä on jokaviikkoisen vierailun kohde ja AINA on palvelu ollut hyvää, kesäjannut nyt aina vaihtelee, mutta ainakin kaikkien 3 vakkarin kanssa on miellyttävä asioida ja aina löytyy "oikea" hinta.
Ongelmana tuntuu vain olevan aivan liian ahdas myymälätila, toivottavasti siihen saadaan parannusta! Ja huomioikaahan nyt sekin asia, että joskus pieni myymälä on tupaten täynnä väkeä, eikä jokaiselle millään riitä näinä hetkinä opastavaa ja neuvovaa palvelua, hyvä kun kundit ehtii ostoksia kassaan lyödä. Isompi myymälä auttaisi myös siinä, että tavara mahtuisi esille, jolloin ne, jotka tietävät mitä hakevat, voisivat sen itse hyllystä ottaa, eikä myyjien tarvitsisi lymyillä tiskin takana olevien hyllyjen välissä koko ajan hakemassa kaikkea. Näin olisi enemmän aikaa niille, jotka neuvoja tarvitsevat.
Ei niin hyvää ettei jotain huonoakin: Tosiaan silloin kun jotain tavaraa ei ole (vaikka onkin esim kuvastossa), tuntuu olevan vaikea sanoa, milloin sitä on saatavana. Tästä Turkuun terveiset, että antakaahan stadin henkilöstölle riittävät perusteet palvella asiakasta niin hyvin kuin he haluaisivat!
Ja vielä turkkuseen: laittakaahan ensi vuoden kuvasto ajoissa työn alle, että on käytössä ennen ajokelien alkua!
Ja viimeisenä: jos asiakas haluaa tavaraa, jota ei omassa kuvastossa ole, miksei sitä voi tilata maailmalta ja palvella asiakasta? Maailma ja netti on kuvastoja täynnä... Sekin olisi asiakaspalvelua, eikä sitäkään tarvitsisi ilman omaa katetta tietysti tehdä!