• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Storm

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gs jannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin viime lauantaina nahkapuvun yms. tarpeellista Stormilta. Myyjiä oli vaan 2, asiakkaita "tuvan täydeltä",  eli "painetta" riitti. Silti sain hyvää ja henk. kohtaista palvelua. Niin kuin aina ennenkin.
smile.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Zia @ Tammi. 26 2003,20:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">esitteli auliisti kaikki ajokamat takeista kenkiin, piti oikein esitelmän eri ajohousuista, pahoitteli vaan kun heillä(kään) ei loppujen lopuksi ollut tarjota tarpeeksi pieniä kokoja..  
confused.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Aivan samanlaisia kokemuksia....tosin turunpuolesta.....ja kokoja ei ollut tarpeeksi isoja "muuten sama....kai".....tosiaan nopeasti piti käydä liikkeessä ja tunninvierailuksihan se meni......eivät valitettavasti pystyneet kilpailemaan BikeWorldin kanssa Dainesen nahkojen hinnasta mutta kun kuulivat mitä BikeW pyysi minulta vastaavista neuvoivat menemään sinne......"siis jos ne tolla hinnalla sulle myy niin mene heti hakeen se!" Jokatapauksessa Stormista jäi niin positiivinen kuva että varmasti tulee vierailtua jatkossakin!!
smile.gif
 
Turun Stormilta ei oo muuta kuin positiivista sanottavaa. Tosin yksi silmälasipäinen pitkätukka on ollut hyvin useasti tympeällä asenteella liikkeellä, vaikka on kuitenkin mukisematta palvellutkin.
 
Tänään tuli käytyä ensimmäinen kerta Helsingin Storm-liikkeessä, ja toivojen mukaan viimeinen. Hyvä että jaksoivat nostaa katseensa kahvikupista tiskin takaa. Mentiin sinne katsomaan ajopukua ja kypärää mulle ja emännälle, mutta se jäi lyhyeeksi käynniksi...

Oli jotenkin turha olo...ihan niin kuin olisin häiritsenyt...
 
Turun Stormilta tuli saatua erittäin hyvää palvelua. Menin ihan vain katsomaan nahkatakkeja ja loppujen lopuksi mukaan lähti dainesen nahkapuku ja halvalla. Senttiäkään ei ollut  rahaa mukana, niin tämä ystävällinen nuori myyjä varasi sen viikoksi, kyseessä oli viimeinen hajakoko malli.

Kun maanantaina hain nahat pois kattelin vielä ajosaappaita ja palvelu pelasi
062802jumpie_prv.gif
 
062802jumpie_prv.gif


Kiitokset  vielä sille nuorelle myyjäjannulle
062802jumpie_prv.gif
 
Eilen kävin ensimmäistä kertaa Helsingin Stormissa. Olin odottanut vähän All Right tyylistä liikettä. Siis tavaroita pääsee hypistelemään ja tekemään heräteostoksia.
Palvelu oli hyvää. Kiersin vähän katsomassa asuja ja tullessani tiskille päin oli myyjä jo katsonut kiertelyäni ja oli heti valmiina palvelemaan.
Hyvin toimi. Sain haluamani tavarat tiskille ja palvelu oli miellyttävää.
Menen siihen kauppaan toistekin.
smile.gif
 
Noniin vihdoinkin sain etujouset, KIITOKSET TURUN STORMILLE. Turusta lähetettiin jouset viikkokuormalla Helsinkii, josta kävin noudin ne. Tälläketaa palvelu oli hyvää. Tuleehan sitä jatkossakin käytyä siellä kun se on medän konttorin lähellä. Mutta pääasia on että jouset tuli. Kerkesin jo vaipua epätoivoon... laitoin tehtaallekin sähköpostin että jos olisin voinut ostaa jouset suoraan niiltä. Mutta onneksi kävi näin.

KIITOKSET TURUN STORMILLE!!!
 
Kyllä nää turun pään sällit o asiansa osaavia. Kesäjannuista ei oo kokemusta mut vakiokalusto on valioluokkaa. Kiva ja helppo asioida.
 
Helsingin stormissa usein asioineena voin omalta kohdaltani sanoa että on ainoalöytynyt tarvittavat tavarat ja vielä hyvillä alennuksilla
smile.gif
taitaa olla ainoita liikkeitä mistä löytyy (maahantuojia lukuunottamatta) laaja valikoima varaosia pyörään ko pyörään.
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (LTD @ Huhti. 02 2003,11:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">taitaa olla ainoita liikkeitä mistä löytyy (maahantuojia lukuunottamatta) laaja valikoima varaosia pyörään ko pyörään.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Joo siinä sä oot oikeessa et Stormilla on kyllä todella hyvä ja laaja valikoima varaosia.
 
Täytynee nostaa vanha Storm-topikki pinnalle.

Kävin hakemassa tänään Stormilta kisuuni uuden jarrukahvan. Vanhassa on kosmeettisia vaurioita. Marssin kauppaan sisään ja kysyin tiskin takaa olevalta kaverilta, että tarviin jarrukahvan thudercattiin. Kaveri otti katalogin käteen sanomatta mitään ja selaili hitaasti jarrukahvojen kohdalle. Siinä hetken silmäiltyään kohdasta Honda huulten välistä oli havaittavissa murhadus "mikä se nyt olikaan". Oletin, että kaveri tarkoitti thundercatin merkkiä ja mallia, koska oltiin ihan väärällä sivulla. Sanoin rauhallisesti pyörän olevan Yamaha YZF 600R. Tämän jälkeen kaveri käänsi sivua, katsoi koneelle ja sanoi "yks olis vielä" ja lähti saman tien etsimään kahvaa hyllyjen välistä. Kahvan löydyttyä maksoin sen vähin äänin ja poistuin liikkestä.

Valikoima liikkeessä on näköjään hyvää tasoa, koska muualta en kahvaa ole löytänyt. Tuolta se löytyi suoraan hyllystä. Mutta on tuosta vielä matkaa hyvään asiakaspalveluun. Ja ko. myyntihenkilö voisi ottaa sänkyyn iltalukemisiksi eri valmistajien esitteet ja opetella ulkoa mallimerkinnät. Tuollainen asia kuuluu mielestäni jokaisen itseään kunnoittavan motoristin ja varsinkin motomyyjän perustietoihin
tounge.gif
 
Hei... jotain kohtuutta sentään! Ei kai kukaan motoristikaan voi pysyä mukana kaikissa miljoonissa kirjainyhdistelmissä? Eihän noita jaappanilaisia edes erota toisistaan ellei niissä lue merkkiä kyljessä...

Stormin stadin myymälä on jokaviikkoisen vierailun kohde ja AINA on palvelu ollut hyvää, kesäjannut nyt aina vaihtelee, mutta ainakin kaikkien 3 vakkarin kanssa on miellyttävä asioida ja aina löytyy "oikea" hinta.

Ongelmana tuntuu vain olevan aivan liian ahdas myymälätila, toivottavasti siihen saadaan parannusta! Ja huomioikaahan nyt sekin asia, että joskus pieni myymälä on tupaten täynnä väkeä, eikä jokaiselle millään riitä näinä hetkinä opastavaa ja neuvovaa palvelua, hyvä kun kundit ehtii ostoksia kassaan lyödä. Isompi myymälä auttaisi  myös siinä, että tavara mahtuisi esille, jolloin ne, jotka tietävät mitä hakevat, voisivat sen itse hyllystä ottaa, eikä myyjien tarvitsisi lymyillä tiskin takana olevien hyllyjen välissä koko ajan hakemassa kaikkea. Näin olisi enemmän aikaa niille, jotka neuvoja tarvitsevat.

Ei niin hyvää ettei jotain huonoakin: Tosiaan silloin kun jotain tavaraa ei ole (vaikka onkin esim kuvastossa), tuntuu olevan vaikea sanoa, milloin sitä on saatavana. Tästä Turkuun terveiset, että antakaahan stadin henkilöstölle riittävät perusteet palvella asiakasta niin hyvin kuin he haluaisivat!

Ja vielä turkkuseen: laittakaahan ensi vuoden kuvasto ajoissa työn alle, että on käytössä ennen ajokelien alkua!

Ja viimeisenä: jos asiakas haluaa tavaraa, jota ei omassa kuvastossa ole, miksei sitä voi tilata maailmalta ja palvella asiakasta? Maailma ja netti on kuvastoja täynnä... Sekin olisi asiakaspalvelua, eikä sitäkään tarvitsisi ilman omaa katetta tietysti tehdä!
 
Hmmm, oon just tilaamassa sieltä Leo Vincen putkia... Kertoivat kuitenkin toimitusajan olevan 2 KUUKAUTTA!! Kuulostaa hieman oudolta, vai mitä mieltä olette? Odottavatko sitten ehkä tilauskannan kasvua suurempaa tilausta ajatellen, vai seuraavaa normaalia isompaa eräänsä...?
 
Kävinpä tässä Turun Stormilta hakemassa pikku Nasseeni uudet vilkut, kun nuo alkuperäisosat vetävät vertoja laajakuvatelkkarillekkin. Mutta koska pikku piikkini rele jaksaa pyörittää vain 4x10W:n polttimoita ja näissä minivilkuissa oli 23W:n polttimot niin ostimpa heiltä "10W:n" polttimot niihin myös. Sitaatit siksi, koska kymmentä wattia ne eivät ole nähneetkään.

Ihmetyttää myös siksi, että myyjä tiesi jo ennaltaan että NSR:ssä on 10W:n polttimot vilkuissa. Kaipa tapahtui epähuomiossa tai jotain..
nixweiss.gif


No, onneksi tässä on vielä heinäkuun loppuun asti puunata, kun saan kortin vasta silloin. Muutenhan harmittaisi enemmän.
smile_org.gif
 
Stormissa kävin ensimmäistä kertaa asiakkaana joku päivä sitten, ja kyllä homma toimi hyvin. Löytyi jopa se palikka jota etsin. Lisäostoksista pikkuale ja olin tyytyväinen. Arvosana 9+
 
Kerran kävin aikoinaan enkä toista kertaa mene  
veryangry.gif

Oli sen verran asiatonta palvelua eräältä B-huppari myyjältä että löydän tarvittavat kamat muualtakin!
Ei ehkä pitäs "leimata" liikettä yhden ukon takia mutta tässä näkee kuinka tärkeätä on hyvä asiakaspalvelu.
confused_orig.gif
 
Hain tänään jarrupalat, jotka löytyivät heti hyllystä. Ainoa henk. koht. murheen aihe Stormissa on ollut "huhu" jonka mukaan 10w-40 Motorex oli loppumassa kokonaan ja "suutuspäissäni" vaihdoin jo toiseen öljymerkkiin. Ilo oli suuri kun jokunen viikko sitten huomasin että sitä saakin edelleen
smile_org.gif
 
Kerran olen vieraillut Stormilla eikä palvelu ollut asiantuntevaa saatikka edes ystävällistä.
Kaikenlaisia jauhopusseja myyjiksi otetaan
mad.gif


Mutta saatan silti poiketa uudestaan jo ensi vuonna
tounge.gif
, sillä tuskin kenelläkään on vara pitää ko. tyyppistä myyjää tiskin takana kovin pitkään.



Ps. Jussin kehut ovat omassa kastissaan, sillä väkisin jonkinlaista palvelua saa sillä rahamäärällä minkä Jussi on sinne kantanut
033102bebe_1_prv.gif

No on intikka kyllä hienokin...
 
No, omaan kakstahtiseen hain männän stormilta, kun maahantuojalta, nakkilasta ja allrightista oli loppu.Hyvää palvelua sain, soitin ensin ja kysyin löytyykö, sanoivat löytyvän, sitten ei muuta kuin hakemaan, ja naaman perusteella 15% alennusta tiskiin.Eli 136 euron männästä lompakko köyhtyi 115 euroa.Hyvää palvelua, ainakin tällä kertaa.
 
Ne kerrat mitä itse olen Storm Hki käynyt, on kyllä olleet täysin moitteettomia. Markolla (Hki myymälävastaava) on juttu luistanut ja palvelu pelannut. Myös pikkualennuksia on tippunu ihan vain mukavia höpisemällä => tulee Storm pysymään meikäläisen ostospaikkalistalla aikas tiukkaan :peukkuasullekkin: Ja laitetaas vielä mukaan kuvakin Stormin omilta sivuilta :repeän:

marko.jpg
Tuolta kaverilta ostin aika kasan varusteita ja pakko kyllä myöntää, että palvelu pelaa enemmän kuin erinomaisesti. Kundi jäi melkein tunniksi ylitöihin, opasti asiantuntevasti ja antoi vielä vähintäänkin kohtuulliset alennukset.
062802jumpie_prv.gif
 
Back
Ylös