• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Storm

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gs jannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hain tänään jarrupalat, jotka löytyivät heti hyllystä. Ainoa henk. koht. murheen aihe Stormissa on ollut  "huhu" jonka mukaan 10w-40 Motorex oli loppumassa kokonaan ja "suutuspäissäni" vaihdoin jo toiseen öljymerkkiin. Ilo oli suuri kun jokunen viikko sitten huomasin että sitä saakin edelleen  
smile_org.gif
Kävin viimeks eilen Turun Stormilla ja siellä sitä 10W40 Motorexia on hyllyt piukassa.

About vuoskausia Turun slueen MP-liikkeissä notkuneena pidän sitä palvelultaan ja valikoimiltaan parhaana putiikkina näillä nurkilla. Ei tosin Salosenkaan palvelussa mitään vikaa ole.
Samoin Stormin hinnoista on yleensä löytynyt kohtuullistamisvaraa
smile_org.gif


Vuoden vanhasta X-lite 901:stä meni hihna poikki. Toimitin Stormille jossa myyjä otti asian huolekseen ja antoi tilalle lainaksi sen uutuusmalli 801:n. Seuraavana aamuna myyjä soitti uudelleen ja kysyi josko ehtisin hakea ehjätyn kypäräni pois.

Jälkeenpäin jurppi kun totesin sen 801:n on paljon hiljaisemaksi kuin mun oma 901
confused_orig.gif
 
Tuossa jokin aika sitten kävin tuossa Hesan stormissa kysymässä erästä tiettyä pleksiä. Sanoivat että selvittää saatavuuden ja hinnan pian. Soittavat heti kun on selvillä. edelleenkin odottelen sitä soittoa...
veryangry.gif

Taidan ottaa turkuseen yhteyttä jos vaikka heillä olisi enemmän halua palvella.
 
Minä olen ollut ihan tyytyväinen Helsingin Stormin palveluun. Olen lähinnä ajokamoja sieltä ostanut ja aina saanut asiantuntevaa palvelua sekä hinnoista alennusta pyytämättäkin.

Etenkin selkäpanssarin ostosta jäi erityisen hyvä mieli. Myyjä haki varastosta montaa eri kokoa kokeiltavaksi, ja kun kuitenkin otin liian pitkän mallin niin vaihtoivat sen seuraavana päivänä mukisematta sopivampaan.

Jos jotain negatiivista pitäisi sanoa, niin välillä saa pitkänkin aikaa harhailla hyllyjen välissä ennenkuin kukaan tulee tarjoamaan apua. On se tietysti kiva että saa rauhassa katsella tavaroita, mutta pitäisi sitä palveluakin osata tarjota ilman että tullaan hihasta repimään.
 
Juuri kun pääsin moittimaan palvelusta soittivat ja kertoivat sen pleksin hinnan ja saatavuuden. Eli kiitos siitä
062802jumpie_prv.gif

Jos taas olisi malttanut odottaa vielä tunnin kauemmin niin ei tätä(kään) viestiä tarvittaisi.
thumbs-up.gif
 
Kyllä se niin on että helsingin storm on palvelultaan ja valikoimiltaan paras pk-seudun mp-tarvikeliike!!Toisaalta keskitänkin hankintani ja asiointini Vannisen Markolle, jolta saa takuu varmasti hyvää palvelua ja asialliset alennukset!!
sport05.gif
 
Pari kertaa on molemmissa Stormeissa tullut käytyä ja ihan hyvin on asiat hoituneet, ainakaan sitä minua suuresti hatuttavaa besserwisser-asennetta ei oo tullut vastaan.

Meinaan aika monessa liikkeessä sitä löytyy.
 
yks hyvä keino vaikuttaa isompien liikkeiden kuten stormin kohdalla on lähettää suoraan esim. toimitusjohtajalle s-postia ja kertoa "palvelun" tasosta... luulis jotain palautetta tulevan...

pienissä 1hlön pajoissahan tämä ei tietenkään onnistu
Tää on taas hiukan aiheen vierestä, mutta...

Toisaalta kun yksityisyrittäjä saa henkilökohtaisesti (puhelimella, sähköpostilla, ihan kasvokkain...) palautetta huonosta palvelusta, voi ehkä oppiakkin jotain.  
nixweiss.gif
Virheistään oppii, sanon minä. Tämän sanon ihan kriittisenä kuluttajana. Minä reklamoin jos en ole tyytyväinen palveluun, ja usein äänestän jaloillani, onhan niitä muitakin liikkeitä. No, mulla tää ehkä koskee muita kuin prätkäliikkeitä... nimim. prätkä-alan yksityisyrittäjän avovaimoke...

Jos ei meinaa palvelua löytyä, niin siitä voi vaikka huomauttaa... "en mä olis halunnutkaan mitään ostaa..." Ei siihen liikkeeseen tartte toista kertaa mennä, jos palvelu tökkii. Minut on bongattu poistumassa useastakin liikkeestä "itsekseni" kovaan ääneen mutisemassa...  
wink.gif
Mutta myös hyvästä palvelustakin muistan sanoa... "olipas kiva kun sain asiat hoidettua näin nopeasti/helposti..."  Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos olet ystävällinen myyjälle, niin ehkä myyjäkin muistaa olla ystävällinen useammin...??
Jos pelissä on huollon tms jälkeen huomautettavaa, niin siitä kyllä kannattaa huomauttaa, sillä useimmissa liikkeissä on takuu hieman pidempi kuin takavalotakuu. Ja palvelun puutteestakin kannattaa huomauttaa, vaikka ihan ystävällisesti, mutta silti. Ihmisiä me kaikki olemme, ja emme me asiakkaatkaan aina helppoja ole...
wink.gif
 
smile_org.gif
Olis muuten hienoa, että Stormilta tai muistakin arvosteluista liikkeistä itse vastattaisiin näihin kommenteihin, koska olen varsin tietoinen, että siellä näitä sivuja seurataan..vai pitäiskö lähettää linkki sähköpostilla???
033102beer_1_prv.gif
 
Ostin tänään kypärän Stormilta......upeaa palvelua....*ei lisättävää* paitsi että tiedän mistä hankin loput kamoista! SUOSITTELEN!
 
Kävin viikonloppuna hakemassa Helsingin Stormista uudet öljyt + filtterin. Ystävällistä palvelua sai nopeasti, esiteltiin mitä vaihtoehtoja tarjolla ja pienet (muodolliset) rabatit sai vielä pyytämättäkin. Siihen small talkit päälle ja kaupasta poistui tyytyväinen asiakas.

Menen toistekin.
 
Kyllä Kaarinan Stormilta saa loistavaa palvelua!!
Palvelu on ollut aina ystävällistä ja asiantuntevaa, jos jotain ei ole löytynyt niin se on tilattu ja toimitettu ajallaan!!
bowdown.gif

Vielä kun Turkulaiset hyväksyisivät että tämä loistava kauppaa kuuluu Kaarinan puolelle eivätkä yrittäisi omia sitä...
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
 
Turun Stormilla asiallinen ja hyvä palvelu, vielä kun hintojaan saisivat eurooppalaiselle tasolle niin vot =) sen eteen katsis tehdä TÖITÄ niin busines kasvaisi takuulla.  
Oisko käynyt koskaan mielessä, että tänne pohjolan perukoille on hieman matkaa tuolta Euroopan sydämestä. Pakkohan ne jonkun on maksaa ne kuljetuskulutkin, joten pääasia, että joku edes raijaa noita kamoja tänne tarjolle  
idea3.gif


sanoi:
Jos jotain negatiivista pitäisi sanoa, niin välillä saa pitkänkin aikaa harhailla hyllyjen välissä ennenkuin kukaan tulee tarjoamaan apua. On se tietysti kiva että saa rauhassa katsella tavaroita, mutta pitäisi sitä palveluakin osata tarjota ilman että tullaan hihasta repimään.

Millähän ihmeellä myyjä osaisi lukea asiakkaan ajatukset ja toiveet. Toimin itse asiakaspalvelutehtävissä (tosin ei myyntitehtävissä) ja yritän aina onkia ja aistia asiakkaan toiveet esiin, vaan kyllä meitä ihmisiä valitettavasti on joka junaan ja osa jää asemalle. Toinen haluaa ehdottomasti tutkia tavaroita rauhassa, eikä halua myyjää puhaltamaan niskaansa, toinen haluaa myyjän hiippailevan ajatuksen voimalla viereen ja lukevan ajatukset. Voisihan sitä toki kohteliaasti kysyä voiko olla avuksi, mutta voimmehan me asiakkaatkin hymyillä ja kysyä apua. Hymy varmaan auttaisi ja ystävällisyys muutenkin. Iloiselle ihmiselle on vaikea olla tyly. Kokeilkaa  
talktohand.gif


Ja veikkaisin, että Stormillakin on muuten tuhansia ellei kymmeniä tuhansia eri tuotteita, millä halvatulla niitä kukaan ulkoa osaa ja mikä mihinkin pyörään sopii, mallimerkinnöistä puhumattakaan. Storm sentään myy jopa yli kolmekymmentä vuotta vanhoihin malleihinkin osia (kokemusta on)...

Meinasi myös tukka nousta pystyyn, kun joku kehtasi rutista, ettei myyjä nosta katsetta kahvikupista. Mitäs jos se oli tuon myyjän ainoa tauko sinä päivänä tai ainoa "sapuska". Asioilla on aina kaksi puolta. Valittaminen on muuten kauhean helppo laji  
wink.gif


Asiakaskontaktikin on vuorovaikutusta. Siihen tarvitaan KAKSI.
 
Meinasi myös tukka nousta pystyyn, kun joku kehtasi rutista, ettei myyjä nosta katsetta kahvikupista. Mitäs jos se oli tuon myyjän ainoa tauko sinä päivänä tai ainoa "sapuska". Asioilla on aina kaksi puolta. Valittaminen on muuten kauhean helppo laji  
wink.gif


Asiakaskontaktikin on vuorovaikutusta. Siihen tarvitaan KAKSI.
Toi on ihan tosi. Asiakkaana tykkään itse katella ilman että joku kyyppäri iskee heti ovella kiinni niinkuin sika limpuun (näin on mun mielestä esim Raision BikeWorldissa).

Ja kun sitten tarvin myyjää, niin osaan kyllä käydä nykimässä hihasta
 
Stadin Stormilla oon aina saannut tosi hyvää palvelua. Väärän tai viallisen tavaran palautukset on toiminu hyvin. Palvelu on ollu erinomaista, ruuhka-aikaan tietty ei oo voinu odottaa samaa tasoa, äijät on joutunu olemaan kun liimattuna tiskiin ja luurit kilisee koko ajan (tuskin henkilökunnan vika).
EMCO tarvikkeita tosin on alkanut tulemaan pelottavissa määrin hyllyihin. Taiwanin laatu ei ihan pärjää Jaappanilaiselle.
 
Eiköhän se oo myyjän tehtävä palvella eikä asiakkaan mennä myyjälle hymyillä apua kerjäämään...

Asiakas tulee liikkeeseen...myyjä menee (sitten kun kerkeää, ei tietenkään tarvi paskapöntön päältä lähteä rynnimään) kysymään voiko olla avuksi...asiakas vastaa ei kiitti kattelen ihan vaan...myyjä sanoo kattele ihan rauhassa ja tuu nykii hihasta jos tarttet apua...

Tietenkin ruuhka aikoina ei mahottomia voi vaatia ja joutuuhan sitä jonottamaan makkarakaupoissakin...se asiakkaan pitäis kyllä tajuta...

Mun mielestä tollanen toimisi joka paikassa eikä aiheuttaisi em. kommentteja että kun ei palvella tai jos myyjä tuputtaa liikaa ni sitten valitetaan että ei saa katellakkaa rauhassa...

Suuressa ameriikan maassa tää edellä mainittu toimii erittäin hyvin...mutta näähän on kaks eri maata ja kulttuuriakin...

Eikä sen myyjän tartte alkaa nöyristelemään mutta jättää se paremman kuvanki esim. alottelevaan motoristiin että moikataan kun tullaan sisälle liikkeeseen ja ollaan perus ystävällisiä puolin ja toisin...jos taas asiakas on vittumainen, niin ei myyjänkään ihan mitä tahansa tarvi kuunnella, mutta takaisin vittuilukaan ei välttämättä auta...

Ja niinhän se menee että asiakas on aina oikeassa
kaboom.gif
tounge.gif
 
Tästä on jo niin kauan, että mahtaako koko puljua olla enää. Silloin ennen sotia, kun tämä ketju oli voimissaan, oli kyllä ihan ok pulju.
 
En aio enää asioida ainakaan hetkeen ko. lafkoissa..

Jouduin kuluttaja-asiamieheltä pyytämään lausunnon, että alkoi takuuasiat pelaamaan. Erittäin epäasiallista käytöstä niin Tampereella kuin pääkonttorilla.

Jos kymmenen vuoden kanta-asikkuuden jälkeen meininki on tommosta, niin ei tarvi käydä enää..

Monta kertaa kävi myös niin, että joku osa luvattiin toimittaa parissa päivässä, mutta siinä kesti useita viikkoja tai sitä ei saatu loppujen lopuksi hankittua ollenkaan..

Ei näin.
033102ass_1_prv.gif
 
Kävin reilu 2 vuotta sitten tilaamassa takalaukkutelineen ja laukun H:gin Stormista, telinettä ei löytynyt hyllystä ja sanoivat että tulee ensiviikon kuormassa ja soittavat kun voi tulla hakemaan. Ei ole soittoa kuulunut vieläkään. Ehkä toi mopo CBR600F vm. 2005 on niin erikoinen ettei löytynyt telinettä mistään. Allright sai kuitenkin saman telineen toimitettua 2 päivässä.
 
Back
Ylös