Street Triple 675 & 765

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Baltic
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terve,

hakuammuntaa, mutta ei kellään sattuis olee joutilaana -09 malliin istuvaa blazing orange väristä belly pania? Voisin ostaa pois.
 
Kävin tiistaina tankilla ja sattui olemaan huono pistooli, joka sitten kusi tankkausta lopetellessa jostakin ihme välistä tankin päälle vähän bensaa, vaikka pistooli osoitti ylös. Asemalla ei tietenkään ollut mitään papereita, jotta tuon olisi voinut kuivata. Tänään pesin pyörää (ei mennyt vieläkään mitään rikki :grin:) niin siinä pestessä P-kirjain valahti tankista irti. Bensiini oli syönyt teipin liiman ja pestessä kirjain sitten irtosi. Väkertelin tuohon kaksipuoleisen teipin ja liimasin takaisin. Mietin vain, että miksei nuo ole tarroja vaikkapa lakan alla.

Samalla tuli naksuteltua alusta rata-asetuksille huomista Alastaroa ajatellen. Luovutuksessa alusta oli näköjään laitettu kautta linjan Roadin ja Comfortin väliin. Musta tuo on ollut jo nyt aika kivireki Kotariin verrattuna, että mielenkiinnoilla odotan huomista :paikallatuulee:
 
Eli siis tämä :D

Wn54C8n.jpg


Englannissa eletään vielä näiden kohokirjaisimien aikaa nääs. Jos nuo haluaa rapsaista irti, niin tietääpähän ainakin miten irtoaa helposti.
 
Haa, oliha mukava kiivetä selekää, sateesta huolimatta, 3kk (jalkapoikki)saikun jälkeen.
Kuumatkahvat tuohon on laitettava, apsoluutli:grin:
 
Noni, vihdoin sunnuntaina oli aikaa kiivetä selkää ni Rumppi päätti sytyttää moottorin vikavalon.
Pysäytin, sammutin ja ohjeen mukaan tarkastin, että moottori oli paikallaan.:grin: Ei auttanu.
Takuuremontiin tuo menossa kohta, nii tutkikoon samalla.
Eihän tämmösen Nintendon kans pärjää ilman koodinlukijaa.
 
No jopas Rumppi koettelee :O Itse huomasin jännän jutun tuossa kesän lopussa kun mopo seisoi reilu 3 viikkoa ajamatta. Laitoin tulille ja lähti kyllä hyvin ja kaikki toimi muuten normaalisti, mutta mihinkään menuihin ei päässy kummastakaan napista (home tai ajomoodi). Aattelin, että pakko johtua siitä, että jokin anturi tarvitsee tiedon liikkeestä tms. ja siksi ei päästä ropeltamaan. Ja noinhan se sitten oli, että pikku lenkki pikitiellä ja taas toimi kaikki normaalisti. Kummia vehkeitä.
 
Noni!
Sumujen saarella putiikki lupaa +11hp/5Nm pelkällä ohjelmalla.
Insinööri ei niele tuota, apinoita koijataan...:rant:

https://www.thetriumphforum.com/threads/finally-a-765-street-triple-rs-remap.11628/

300 puntaa. ECU lähetetään tuonne ja uudella ohjelmalla takas.
http://hilltopmotorcycles.co.uk/

Ilman mekaanisia muutoksia ei onnistu. Lisäksi yksilöerojen takia valmis kartta voi olla parempi tai yhtälailla huonompi kuin orkkis. Tolla rahala mopon säätää jo penkissäkin jos vaan ecuun pääsee esim. Tune-Eculle tms. ohjelmalla kiinni ja tulee satavarmasti parempi kuin valmiskartalla.
 
Noni!
Sumujen saarella putiikki lupaa +11hp/5Nm pelkällä ohjelmalla.
Insinööri ei niele tuota, apinoita koijataan...:rant:

https://www.thetriumphforum.com/threads/finally-a-765-street-triple-rs-remap.11628/

300 puntaa. ECU lähetetään tuonne ja uudella ohjelmalla takas.
http://hilltopmotorcycles.co.uk/

Toisella riumppifoorumilla joku jenkki oli lähettänyt ecun tuonne, ennen/jälkeen dynokäppyröissä ei ollut eroa.
Hilltopin perustelut oli :
"You won't be able to see gains from our software on a dyno. It's designed to be hidden."
"When we run bikes on our dyno we can defeat the hiding process (because it's our software)."
:grin:
 
Toisella riumppifoorumilla joku jenkki oli lähettänyt ecun tuonne, ennen/jälkeen dynokäppyröissä ei ollut eroa.
Hilltopin perustelut oli :
"You won't be able to see gains from our software on a dyno. It's designed to be hidden."
"When we run bikes on our dyno we can defeat the hiding process (because it's our software)."
:grin:

Apinaa koijataan.... :D
 
Ilman mekaanisia muutoksia ei onnistu. Lisäksi yksilöerojen takia valmis kartta voi olla parempi tai yhtälailla huonompi kuin orkkis. Tolla rahala mopon säätää jo penkissäkin jos vaan ecuun pääsee esim. Tune-Eculle tms. ohjelmalla kiinni ja tulee satavarmasti parempi kuin valmiskartalla.

Sese!
Kun tuon Zuikkarin säädätin Vittaniemellä, nii eihän se kustannus ollu mitään verrattuna johonkin kommanderipurkin ostoon.

Hilltoppi on kyllä TVshop tasoa:grin::grin:

Lisätääs tähän vielä:

Megahani on taas täysis sielun ja ruumiin voimis.
Vilkkukatkaisija päivitetty. (takaisinkutsu).
Vikakoodi viittasi jarruvalokatkaisijoihin... Mutta saattaa (ehkä) liityä myös tuohon vaihdettuun nappulapakettiin?!
Heizgriffe asennettuna, 295€. (Motobox, Kotka).
 
Viimeksi muokattu:
TFT mittaristolla varustettuihin saapi pian lisää räplättävää... Siis myös "vanhoihin" malleihin.

https://www.triumphmotorcycles.co.uk/tft-connectivity

Tämä on kova! Itellä on nyt tommonen 765RS, hain pari tonnia ajettuna Jyväskylästä viime syksynä. Hienoin pyörä millä oon ikinä ajanu. Laitoin heti mailia lähimpään huoltoon, että mitä tuo bluetooth-palikka maksaa.

Pitäsköhän tän ketjun nimestä poistaa tuo 675 tai lisätä myös 765?
 
Viimeksi muokattu:
Paljonkohan 765rs antaa vääntöä moottorista oikein säädettynä ja avaralla putkella? Aikoinaan 675R tuli myytyä kun kyllästyin juuri heikohkoon vääntöön, tai siis sen ja pitkän ykkösen vuoksi pyörä oli tylsä alle 80 kmh vaihdissa, vaikka slipari ja ohjelma olikin.
 
Paljonkohan 765rs antaa vääntöä moottorista oikein säädettynä ja avaralla putkella? Aikoinaan 675R tuli myytyä kun kyllästyin juuri heikohkoon vääntöön, tai siis sen ja pitkän ykkösen vuoksi pyörä oli tylsä alle 80 kmh vaihdissa, vaikka slipari ja ohjelma olikin.

765RS:ssähän on lyhyemmät eka ja toka vaihde, kuin aiemmin. :) Varmasti tekee nannaa isomman kuutiotilavuuden kanssa tuohon aiempaan pyörääsi.
 
Paljonkohan 765rs antaa vääntöä moottorista oikein säädettynä ja avaralla putkella? Aikoinaan 675R tuli myytyä kun kyllästyin juuri heikohkoon vääntöön, tai siis sen ja pitkän ykkösen vuoksi pyörä oli tylsä alle 80 kmh vaihdissa, vaikka slipari ja ohjelma olikin.

Karkeesti vois arvata, että 110-115Nm x 0,765 = 85-88Nm. Näin siis ihan hattuvakiolla ja sillä oletuksella, että tuo kone on suunniteltu suurinpiirtein fiksusti.
 
Back
Ylös