Street Triple 675 & 765

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Baltic
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lyhyempi ykkönen ja parikymmentä newtonia lisää (vs. 675) varmasti parantavat tilannetta, pitäs päästä testaamaan.. ja onhan 1050RS olemassa myös!
 
Halvemmaksi tulee kun vaihtaa vanhan ärrän välejä jos pitkä ykkönen on ongelma:right:
 
Itse asiassa vaihdoinkin välitystä edessä -1, mutta ei auttanut vielä tarpeeksi. Taakse vielä +2 oli suunnitelmissa, mutta sitten vaihto tonniseen V2 koneeseen korjasi tilanteen.. :thumbup:

675R osalta kuitenkin edeltävä -11 malli oli merkittävästi hauskempi lyhyemmän ykkösen ja ilmeisesti myös lyhyemmän takahaarukan osalta. Vanha malli kulki ykkösellä mittariin 105 kmh, ja -13 malli 122 kmh, eli tosi iso ero. -1 piikki edessä, ja ykkönen riitti edelleen 115 kmh. Välitysten lyhentäminen kertaantuu isoilla vaihteilla, ja motarilla jo yhden piikin pienennys oli huomattavampi 6. vaihteella kuin mitä se ykköseen vaikutti. Kevyt ja hieno pyörä se joka tapauksessa on.
 
Onko tuossa 765 RS muuten luistokytkin ja shifteri kumpaankin suuntaan toimiva?
 
Onko tuossa 765 RS muuten luistokytkin ja shifteri kumpaankin suuntaan toimiva?

Luistokytkin on, shifteri vain ylös vaihdettaessa jollei tälle vuodelle tullut muutosta. Speed Triplessä ymmärtääkseni toimii molempiin suuntiin.
 
Eka tuuning tuli tehtyä... taisiis jo viime syksynä laitoin rataksen +1 taakse.
Silloin ei ehtiny testaamaan kun pari kilsaa. Vaikutushan on piäni, mut oikeaan suuntaan.
+2 kiekkoa ei oikein ollu saatavilla.
 
Itse asiassa vaihdoinkin välitystä edessä -1, mutta ei auttanut vielä tarpeeksi. Taakse vielä +2 oli suunnitelmissa, mutta sitten vaihto tonniseen V2 koneeseen korjasi tilanteen.. :thumbup:

675R osalta kuitenkin edeltävä -11 malli oli merkittävästi hauskempi lyhyemmän ykkösen ja ilmeisesti myös lyhyemmän takahaarukan osalta. Vanha malli kulki ykkösellä mittariin 105 kmh, ja -13 malli 122 kmh, eli tosi iso ero. -1 piikki edessä, ja ykkönen riitti edelleen 115 kmh. Välitysten lyhentäminen kertaantuu isoilla vaihteilla, ja motarilla jo yhden piikin pienennys oli huomattavampi 6. vaihteella kuin mitä se ykköseen vaikutti. Kevyt ja hieno pyörä se joka tapauksessa on.
Joo -1, rajoitinta vastaan 116 km/h ja nyt nostaa keulaa paikaltaan lähdössä. Ja kolmonen jaksaa hyvin vääntää tiukastakin mutkasta josta ennen läpi kakkosella. Hiukan kyllä polttelee tuo RS...pitäisi varmaan koeajaa:right:
 
Täytyy kyllä arvostella tuon Thaikkumopon pintakäsittelyä.
Tankin lakkaus on selväsi hieroontunu munien ja reisien kohilta.
Ajettukin jo liki 3tkm... huh huh :itkupilli:
 
Täytyy kyllä arvostella tuon Thaikkumopon pintakäsittelyä.
Tankin lakkaus on selväsi hieroontunu munien ja reisien kohilta.
Ajettukin jo liki 3tkm... huh huh :itkupilli:
Onko tää se mattapintainen maali? joku amerikaanokin manasi samaa asiaa juutuubissa.
 
Daytonan nokat tuli ladottua talven aikana sisään ja uutta väriä pintaan sekä muutakin pientä. Vielä pitäisi jossain vaiheessa ainakin vaihtaa nuo mulkosilmä lamput yhteen 7 tuumaiseen. Niin ja tuli siihen 2013 mallin vakio luistokytkinkin kun sattui hyvään hintaan kävelemään eteen.

Loppukaudesta kärähti staattori ja tilalle tuli joku tarvikeosa, eli täytynee toivoa tuolle pitkää ikää. Toisaalta eipä tuo lopulta mitään maksanut kun myyjä antoi palautuksen koko osan arvosta huonon liittimen takia joka toimi vain väärin päin kytkettynä.
Vielä odotellaan myös jännitteensäätimen vaihtoa takuuseen kun tuosta on Trumpalla takaisinkutsu.
 

Liitetiedostot

  • 20190503_084837_resize_28.jpg
    20190503_084837_resize_28.jpg
    101 KB · Katselut: 130
Viimeksi muokattu:
Ei ne kestä. Jos on matta alun perin niin alkaa käytössä kiiltää. Jos on kiiltävä niin himmenee käytössä.
Huomattu juu kiiltävässä mustassa:right: Sain kohtuu hyvän vaihtotarjouksen vähän ajettuun RS:ään -5000 € väliä. Ei olisi rahasta kiinni...perkele, kun ei tullut koeajettu RSsää silloin kun sellainen oli paikkakunnalla.
Ovatko hauskuuskerroin ja ajo-ominaisuudet, niin pajon paremmat kuin tuossa vanhassa että kannattaisi..:blink:
 
Tänään kävin kokeileen 765rs:ää ja täytyy sanoa, että oli kyllä ihan positiivinen yllätys. Hyvä pyörä ja kevyt kurvata, ajoasentokin ihmeen hyvä.
MUTTA kyllä se vain tonnisen jälkeen jäi tehoa uupumaan. 1-vaihteella keulii ja sutii. Mutta äkkiseltään kakkosella ei oikein helpolla tehny kumpastakaan. Jos olis kakkosella tehny ok helposti jompaa kumpaa niin se olis seuraava pyörä.(oli kyllä tosi pitävä rengas) Huliganismiin jäi vähän uupuun poweria, ei paljoa.

Nyt pitää odottaa 1290 koeajoa... Siinä on varmaan voima kohdallaan.
 
Vielä pitäisi jossain vaiheessa ainakin vaihtaa nuo mulkosilmä lamput yhteen 7 tuumaiseen.
.

Älä nyt, siinä on juuri yksi hieno trumpan tunnistettava piirre. Pistät jonkun tusinalampun eteen joita on jokaisessa japsipyörässä. :O
 
Tänään kävin kokeileen 765rs:ää ja täytyy sanoa, että oli kyllä ihan positiivinen yllätys. Hyvä pyörä ja kevyt kurvata, ajoasentokin ihmeen hyvä.
MUTTA kyllä se vain tonnisen jälkeen jäi tehoa uupumaan. 1-vaihteella keulii ja sutii. Mutta äkkiseltään kakkosella ei oikein helpolla tehny kumpastakaan. Jos olis kakkosella tehny ok helposti jompaa kumpaa niin se olis seuraava pyörä.(oli kyllä tosi pitävä rengas) Huliganismiin jäi vähän uupuun poweria, ei paljoa.

Nyt pitää odottaa 1290 koeajoa... Siinä on varmaan voima kohdallaan.
Oli varmaan tuo motoforumin pyörä Jyskälässä mitä olen kuolannut? Tuoreet Rosso Corsa kakkoset alla ilmoituksen mukaan. Oliko muuten siisti?
 
Oli varmaan tuo motoforumin pyörä Jyskälässä mitä olen kuolannut? Tuoreet Rosso Corsa kakkoset alla ilmoituksen mukaan. Oliko muuten siisti?

Juuri sama peli. Huoltovalo paloi, eivät ole saaneet nollattua. Siisti peli oli mitä ympärillä pyörin. Hinta minusta vähän pitkällä. Hyvä pyörä, hyvä soundi mutta hitsi kun olis 20hp enemmän :D
 
Back
Ylös