TiJuKo
New member
Ei vittu että noi bonen viestit on raskasta luettavaa.
Mutta eikö ole hienoa, että täälläkin on kaikkien alojen erikoisasijantuntija
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Raskasta on. Mutta kyllä siinä pointti on jos nyt yhtään ymmärsin mikä ei tietty ole yhtään varmaan. Enkä siitäkään että puhuttiinko enää samasta asiastakaanEi vittu että noi bonen viestit on raskasta luettavaa.
Seuraava olympialajiEi vittu että noi bonen viestit on raskasta luettavaa.
Kävin koeajamassa SFV4:n. Yllättävän aikuismainen peli. Tehoa riittää yllin kyllin, mutta se tulee tasaisesti ja kone käy kiltisti myös pienillä kierroksilla ja alhaisilla nopeuksilla. Ajoasento on 182 senttiselle sopiva ja optimi satasen nopeudessa. Ei kaivannut yhtään pleksejä eteen vielä satkun nopeudessa, koska ajoviimasta johtuvaa pyörteilyä ei ollut. Vähän häiritsi kahdeksassa kympissä koneen matala pakoääni joka tunki läpi. Liekö pakoputkiston läppä ollut tuolloin auki. Tuli mieleen että pitäisi vaihtaa paremmat korvatulpat. Onko muita häirinnyt?
Minulle ei näemmä nykyään ole olemassa muita merkkejä kuin Ducati, joten siitä valikoimasta on pyörä on löydyttäväKävin testaamassa V4 Sf:n. Hyvähän se on niinkuin kaikki nykyiset superpyörät. Tulin just reissusta omalla 2014 KTM Superdukella koeajoon ja kyllä laittaa miettimään, että elektroniikka ja huipputeho lisääntyy, mutta pyörät ei parane. Sen 20 lisähevosvoiman takia voima alhaalla vähenee. Pidin myös Sf raskaan oloisena, mutta en tiedä mitä oma KTM painaa (titaani koko Akra, hiilarivanteet, litiumakku). Kotarissa on kuitenkin herkkyyttä eri malliin.
Vuosi sitten tilasin Kawan Z H2 ja mietin vaohtoehtona Ducatia. Mulla oli kuitenkin jo H2 ja H2 SX. Niiden moottorit on mahtavia ja sen takia tilasin Z H2:n. Nyt kun koeajoin Streetfighterin niin Kawassa on parempi tehoalue katukäyttöön, vähemmän tuulta ja mahtava shifterin pauke. Lämpökahvat ja vakkari tietysti. Ajomoodejakaan ei tarvi miettiä kun laittaa sportin ja unohtaa koko homman. Painoeron huomaa, mutta se ei haittaa. Kawassa on surkea takaiskari ja sen vaihdoin Öhlinsiin. Mutta Kawa on vähän tylsä ja se on mun vaihtolistalla jos laitan jonkun uuden pyörän. Se 2014 Superduke ei tule olemaan vaihtolistalla ja oikeastaan tykkään siitä enemmän kuin Kawa Z H2:sta. No siinä kotarissa on myös WP:n parempi alusta. Ducatin Streetfightereista tykkään ehkä enemmän 1098 SF:stä kuin V4:sta.
0No huh. Mulla H2 vaan 369,- vuosimaksu, liikenne ja pikkukasko. Meillä on riskiprofiili vissiin erilainen0
Tulipa kysäistyä ifiltä vakuutustarjous. Pelkkä kasko ilman bonuksia 24407,07e/vuosi. Liikenne 3476,50e/vuosi. Täysillä bonuksilla ja keskittämisaleilla yhteensä 5134,23e/vuosi. Sanoisko että aika rapsakka.
Tulipa kysäistyä ifiltä vakuutustarjous. Pelkkä kasko ilman bonuksia 24407,07e/vuosi. Liikenne 3476,50e/vuosi. Täysillä bonuksilla ja keskittämisaleilla yhteensä 5134,23e/vuosi. Sanoisko että aika rapsakka.
Kyllä jos on vaihtanut strategiaansa myös papparaisille (55+), keväällä kun vaihdoin diavelin G1 => G3 niin jossittelivat noin kolmin-nelinkertaiset vuosimaksut (liikenne + kasko) koska "uusi" vakuutus-sopimus. No, vaihdoin yhtiötä ja kas, hinta pysyi aikaisemman G1:n tasolla. Jossissa on vissiin uudet pomot, uudet tavoitteet, ei ne halunneet ainakaan mun pyöriä enää vakuuttaaPapoille if on halpa, nuorille hurjapäille sikakallis.
Reilun tonnin oli ympärivuotinen liikenne+Täyskasko ifin nettilaskurilla nettimoton pyörästä kun testasin.
Papoille if on halpa, nuorille hurjapäille sikakallis.
Eikös se mee nii ku pitääkin?
Kallista niille joille vahingon todennäköisyys suurempi, aika simppeliä logiikkaa.