• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Streetfighter v4

14000 km tullut parissa kesässä kelattua v4:lla. Kolmas takakumi menossa oli ruuvi keskellä rengasta yhtenä aamuna. Ihmettelin vaan että onpa jotenkin satula matalalla, onko jalat kasvaneet pituutta. Rengas oli tyhjä. Onneksi sain tukittua pikakorjaussarjalla reiän ja pääsin renkaan vaihtoon. Onneksi oli jo lähellä sakkorengasta takunen.
Eipä ole edelleenkään valittamista kyydeissä. Ei ole vaihtohousut jalkaan tulleet. Laite pelannut ilman ongelmia. Ilo katsella tallissa ja ajaa. Radalle en ole ehtinyt tänä kesänä vielä harkinnassa Kymiring parin viikon päästä.
Voisikohan tästä tulla pyörä, joka pysyy tallissa pitempään kuin se normaali pari vuotta?

Radalle en ole ehtinyt tänä kesänä vielä harkinnassa Kymiring parin viikon päästä.
Voisikohan tästä tulla pyörä, joka pysyy tallissa pitempään kuin se normaali pari vuotta?
Itse olin Ducati päivillä siellä eilen ajamassa.

On tästä matkapyöräksikin. Sen todistaa viikon 2000 km ajoa ja tykkään yhä vain enemmän. Laitoin SW Motech'n pehmeät laukut sekä Venturan siron tarakan niin kulkee tavarat hyvin vaikka pidemmänkin matkan. Tarakka ei käy suoraan koska Panigalessa on eri takarunko. Vähän joutui taivuttelemaan putkia ja muuttamaan takakiinnikkeen paikkaa. Itse en tykkää repuista, joten tämä on toimiva ratkaisu. Venturan takalaukkua en huolinut ulkonäkösyistä.
Alla pyörä laukuista riisuttuna Kymiringillä. Näkyy tuo tarakka sekä motech:n kiinnikkeet takajalkatapeissa.
sfv4.jpg

Tässä vielä täydessä matkavarustuksessa. Tankkilaukku on lähinnä järkkärin kuskaamista varten.
sfv4-matka.jpg
Eli minun käsitykseni (nykyään) matkapyörästä :;):

Viimeksi muokattu:
Aikamoisen touring laitteen olet SF:stä taikonut.:respect: Itse olen selvinnyt Kriegan isommalla selkärepulla.

On tästä matkapyöräksikin. Sen todistaa viikon 2000 km ajoa ja tykkään yhä vain enemmän. Laitoin SW Motech'n pehmeät laukut sekä Venturan siron tarakan niin kulkee tavarat hyvin vaikka pidemmänkin matkan. Tarakka ei käy suoraan koska Panigalessa on eri takarunko. Vähän joutui taivuttelemaan putkia ja muuttamaan takakiinnikkeen paikkaa. Itse en tykkää repuista, joten tämä on toimiva ratkaisu. Venturan takalaukkua en huolinut ulkonäkösyistä.
Alla pyörä laukuista riisuttuna Kymiringillä. Näkyy tuo tarakka sekä motech:n kiinnikkeet takajalkatapeissa.
katso liitettä 24102

Tässä vielä täydessä matkavarustuksessa. Tankkilaukku on lähinnä järkkärin kuskaamista varten.
katso liitettä 24103

katso liitettä 24102

katso liitettä 24103

Ite tuli oltua 3 viikkoa reissussa tällä setillä :D Hyvä matkapyörä :orgmp:

Liitetiedostot

• 218609067_10159195423293948_1317338922487253855_n (1).jpg
    218609067_10159195423293948_1317338922487253855_n (1).jpg
    100,6 KB · Katselut: 103
Aikamoisen touring laitteen olet SF:stä taikonut.:respect:
Ajattelin laittaa esimerkiksi miltä näyttää ja mitä voi virittää jos haluaa. Olen yrittänyt etsiä nätinpää takalaukkua mutta ei ole vielä löytynyt. Päiväreissuja varten minulla on SWMotech Pro Roadbag. Siihen mahtuu sadekamppeet mukavasti ja on siron pieni tuohon tarakalle. Eihän nuo tuollaiset varusteet juuri tällaista pyörää kaunista mutta jostain pitää tinkiä omalla kohdalla.

Minusta pyörä on mukava laite joka taipuu moneen. Tosin sillä rajoituksella että yksin on matkalla. Satulakin on siitä harvinainen että tuntuu oikein hyvältä omaan makuun. Aiempien pyörien satuloita olenkin joutunut aina jotenkin modaamaan. Turbulenssia ei ole minkäänlaista mutta kun tuulensuojaa ei ole niin ajovarusteisiin pitää kiinnittää aiempaa enemmän huomiota. Saa nähdä miten syksykeleillä tarkenee. Vai pitääkö sortua kylmiä kelejä varten hommaamaan goretetexiä :blink:.

Eka 1000km suunilleen ajettuna -22 v4s sf:llä. Kymiringilläkin kerran käyty. Säätöjä niin perkeleesti että pitää siirtää opaskirja paskahuussiin tutkittavaksi. Termignon + upmap vaihdettuna ja siihen liittyen , kuka dynosäätäjä pääsee euro5 mallin ecuun käsiksi jos sais customsäädön tehtyä ? Ja toinen eli 2-päällä ajo, jos kirrais takajousta 5mm tiukemmalle (normipainoinen nainen:grin:) niin oliskohan jo sinneppäin ?

Itse käyttäisin OpenFlash'ia joka on saanut paljon kehuja. 5 mm takajousessa voi olla vähän jos tulee toinen kyytiin. En kyllä itse viitsisi istua SFV4:n takajakkaralla, mutta hienoa jos saat suostuteltua :grin:.

Yhdysvalloissa takaisinkutsu, taka-akselin hajoamisia. Koskee kaikkoa yksipuoleisen swingin omaavia V4 Panigaleja ja Streetfightereita.

Oma V4 SP menee tiistaina laitettavaksi. Olisivat jo kesäkuussa Saksassa huollon yhteydessä vaihtaneet, mutta ei ollut osia ja heinäkuussa soittelivat että osat on saapuneet ja laittavat kuntoon kun kerkiän viemään pyörän paikalle. Eli jonkun aikaa näitä on jo Euroopassakin vaihdeltu vaikka vieläkään ei Ducatin sivuilta runkonumerolla hakemalla tule yhtäkään takaisinkutsua näkyviin.

Omani löysin runkonumerolla. Täytynee viedä keväällä oikein viralliseen huoltoon ja sopia että tuo tehdään samalla.

Back