Asia on minnun ja Sumekon osalta loppuun käsitelty. Sumeko hoiti asian kohtalaisesti, mutta ei kiitettävästi.
Lukekaa tuo lähettämäni linkki niin saatte lisäinfoa. Tankin etuosassa ja sivuilla oli muutamia naarmuja, jotka oli itse aiheutettuja (tulleet ajosta ennen kuin suojasin sen väliaikaisesti roudarin teipillä). Kuten kerroin niin pyörä oli ulkoilutettu vain aurinkoisilla keleillä (mittarissa seisoi alle 1000km) ja säilytetty sisällä omassa tallissa. Pyörää ei ollut keritty pesemään kertaakaan vain vahattu talvella, kun sen sain. Kaverini, joka vieraili Sumekolla noin viikko sen jälkeen, kun pyörän olin sinne vienyt kertoi sen edelleen seisovan samassa paikassa mihin sen itse jätin ja kertoi sen olevan aika hyvän hiekkapölyn peitossa (tässä vaiheessa olisi omat hälytyskellot pitänyt soida, mutta ajattelin, että kaipa he tietävät mitä tekevät "ammattilaisina"). Samoin, kun kävin pyörää noutamassa se oli hienon hiekkapölyn peittämä (velipoika oli mukana näkemässä tämän episodin). Kyllä se aika hiljaiseksi veti työnjohtajan, kun käytiin sitä yhdessä ihemettelemässä päivänvalossa (otettiin valokuvia, soitettiin isommalle pampulle yms.).
Sumekon pihalla oli pieniä hiekka "dyynejä" siellä täällä (tämä oli siis toukokuun alkua eli ilmeisesti hiekoitushiekkaahan se) ja puuskittainen tuuli nostatti tuota hiekka pölyä kivasti ilmaan. Seisottiin siinä pihalla tätä huollon ihmetekoa ihmettelemässä noin 10 min ja siinä ajassa sain tuota hiekkapölyä suuhunikin, kun en osannut suu kiinni tuota ihmettä "ihailla".
Se, että uskooko tätä kukaan niin sillehän en mitään voi, mutta itse kyllä tiedän missä kunnossa pyöräni sinne jätin ja missä kunnossa sen sieltä sain. Lisäksi minulla on kaksi todistajaa omasta takaa, jotka näkivät missä kunnossa pyörä oli vietäessä ja missä kunnossa se oli tullessa. Itse en napise parin pikku naarmun takia, mutta tuollainen toiminta oli jo mykistävää.
Minähän olen tietysti vittumainen asiakas, kun kehtasin heitä syyttää moisesta huolimattomuudesta ja esitelmöimään kuinka moinen olisi vältettävissä.
Kuten sanottu niin asia on minun osaltani loppuunkäsitelty ja olen omat johtopäätökseni asiasta tehnyt. Pari kaveriakin on karttanut Sumekon huoltopalveluja tuon episodin jälkeen.
Nojoo tämä tästä. Eiköhän