Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos oikein nätisi pyydettäis saattais vaikka onnistuakin jopa vetomiehenä.![]()
Kylhän mie voin näin nätisti ja julkisesti pyytää siuta vetomieheks, tuuthan sie?Jos oikein nätisi pyydettäis saattais vaikka onnistuakin jopa vetomiehenä.![]()
Katellaan loppuviikosta tarkemmin.
Mä meinasin ehdottaa et lähdetään vaikka Monninkylän Seolta. Mut sit mä hokasin et eihän se oo hevonkuusessa. Monninkylässä on kuitenkii vaan yksi Seo ja Espoossa liian monta Teboilia. Näillä perusteilla sanoisin että Monninkylä on helpompi paikka löytää/lähteä. Letkakin pysyy alusta asti kasassa ku ei oo niitä liikennevaloja.Lähtöpaikka voi olla vaikka hevonkuusesta![]()
No "kiitti" iitu.Näillä perusteilla sanoisin että Monninkylä on helpompi paikka löytää/lähteä. Letkakin pysyy alusta asti kasassa ku ei oo niitä liikennevaloja.
Niin joo, ja mun pitää kuulemma sunnuntaina pukee mekko päälle ja notkua jossain juhlissa. Ei pääse ajelee![]()
No eikä. Ihan oli vitsi vaanNo "kiitti" iitu.Näillä perusteilla sanoisin että Monninkylä on helpompi paikka löytää/lähteä. Letkakin pysyy alusta asti kasassa ku ei oo niitä liikennevaloja.
Niin joo, ja mun pitää kuulemma sunnuntaina pukee mekko päälle ja notkua jossain juhlissa. Ei pääse ajelee
Sen ainoon kerran kun sä et lähtis pk-ajeluun, niin pitäs lähteä jostain h*von k**sesta ihan just sun "iloks" !![]()
![]()
PS. ei hajuukaan missä Monninkylä on, mutta ei oo vaikee arvata että jossain Askolassa päin.![]()
PPS. ja vaikka asun ihan eri suunnalla, olen sitä mieltä, että sieltä vois ja jopa pitäis joskus lähteä, mut ehkä mieluummin semmoisena päivänä että säkin pääset mukaan.![]()
Sunnuntai itselle ainakin paree päivä kun lauantaina joutuu jouksemaan aina päivällä kaupoissa ja muuta inhottavaa.
Niin : puolet matkastaNiin ja siinähän jäis puoli huvitusta pois jos lähtis tosta liian läheltä![]()
Joo - hyvä ajatus noi IITU-ajot - eikun järkkäämään.Eikös nää ollu PK-ajot ja silloin ihan hyvä että lähtee sieltä PK-seudulta. Jos olis täällä enempi porukkaa niin voitaishan me joskus järkätä täällä I-U ajot.
Me vaadimme Monninkylän SEOn ! (vaimikäsenytoli)
![]()
Mekko ??Niin joo, ja mun pitää kuulemma sunnuntaina pukee mekko päälle ja notkua jossain juhlissa. Ei pääse ajelee![]()