• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sunnuntai-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

oba

New member
Aika hyvää keliä näyttäis alustavasti sunnuntaiksi pukkaavan
cool.gif

Onko vetomiehillä vielä viitseliäisyyttä?
062802moto_prv.gif

Jos oikein nätisi pyydettäis saattais vaikka onnistuakin jopa vetomiehenä.
wink.gif

Katellaan loppuviikosta tarkemmin.

lauantaina sataa vettä, ja muutenkin se on huono päivä, mulla on töitä
crazy.gif
.

mieluummin sunnuntaina
thumbs-up.gif

Jos oikein nätisi pyydettäis saattais vaikka onnistuakin jopa vetomiehenä.
wink.gif

Katellaan loppuviikosta tarkemmin.
Kylhän mie voin näin nätisti ja julkisesti pyytää siuta vetomieheks, tuuthan sie?

Ja sunnuntai on parempi päivä. Lupaan tarjota kahvit... ja pullan
wink.gif
Joko riittää....

Ja hoidetaan ne kelit vielä kohalleen
biggrin.gif

Lähtöpaikka voi olla vaikka hevonkuusesta
062802moto_prv.gif

Vielä kiinostusta riitää jos vaan kelit sallii.
Ei tässä enää kauaa pääse nautiskelee.
062802moto_prv.gif

Lähtöpaikka voi olla vaikka hevonkuusesta  
062802moto_prv.gif
Mä meinasin ehdottaa et lähdetään vaikka Monninkylän Seolta. Mut sit mä hokasin et eihän se oo hevonkuusessa. Monninkylässä on kuitenkii vaan yksi Seo ja Espoossa liian monta Teboilia. Näillä perusteilla sanoisin että Monninkylä on helpompi paikka löytää/lähteä. Letkakin pysyy alusta asti kasassa ku ei oo niitä liikennevaloja.

Niin joo, ja mun pitää kuulemma sunnuntaina pukee mekko päälle ja notkua jossain juhlissa. Ei pääse ajelee
omg.gif

Näillä perusteilla sanoisin että Monninkylä on helpompi paikka löytää/lähteä. Letkakin pysyy alusta asti kasassa ku ei oo niitä liikennevaloja.

Niin joo, ja mun pitää kuulemma sunnuntaina pukee mekko päälle ja notkua jossain juhlissa. Ei pääse ajelee
omg.gif
No "kiitti" iitu.
biggrin.gif
 Sen ainoon kerran kun sä et lähtis pk-ajeluun, niin pitäs lähteä jostain h*von k**sesta ihan just sun "iloks" !

crazy.gif

PS. ei hajuukaan missä Monninkylä on, mutta ei oo vaikee arvata että jossain Askolassa päin.
omg.gif

PPS. ja vaikka asun ihan eri suunnalla, olen sitä mieltä, että sieltä vois ja jopa pitäis joskus lähteä, mut ehkä mieluummin semmoisena päivänä että säkin pääset mukaan.
biggrin.gif

Näillä perusteilla sanoisin että Monninkylä on helpompi paikka löytää/lähteä. Letkakin pysyy alusta asti kasassa ku ei oo niitä liikennevaloja.

omg.gif
No "kiitti" iitu.
biggrin.gif
 Sen ainoon kerran kun sä et lähtis pk-ajeluun, niin pitäs lähteä jostain h*von k**sesta ihan just sun "iloks" !

crazy.gif

PS. ei hajuukaan missä Monninkylä on, mutta ei oo vaikee arvata että jossain Askolassa päin.
omg.gif

PPS. ja vaikka asun ihan eri suunnalla, olen sitä mieltä, että sieltä vois ja jopa pitäis joskus lähteä, mut ehkä mieluummin semmoisena päivänä että säkin pääset mukaan.
biggrin.gif
No eikä. Ihan oli vitsi vaan
smile_org.gif

Eikös nää ollu PK-ajot ja silloin ihan hyvä että lähtee sieltä PK-seudulta. Jos olis täällä enempi porukkaa niin voitaishan me joskus järkätä täällä I-U ajot.

Niin ja siinähän jäis puoli huvitusta pois jos lähtis tosta liian läheltä
smile_org.gif

Back