• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sunnuntai-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minttu on ihan kova jätkä. Sillä on ne korvatkin, ettei Nallet erota meitä joukosta ja suutu. Ootko muuten Kari nähnyt meidän ajoilla, että karhut ois suuttunut, kun Minttu on mukana...  
wink.gif
Nyt oon kyllä jäänyt pahasti paitsi.  
eek.gif

Olen kyllä karhuja nähnyt - mutten Mintun korvia - enkä kylläkään niitä karhuja meidän ajeluilla.  
tounge.gif

No täähän keskustelu rönsyilee hyvin, vaikka minkälaista ehdotusta
biggrin.gif
, hyvä hyvä...

Vai pitäiskö meidän kuitenkin mennä suoraan crossimontulle, PK-Rossi tai jotakin
biggrin.gif
idea3.gif

Tuonpa takia näistä ei viitsi päivätolkulla etukäteen ilmoitellakaan
smile_org.gif
Hmmm....  
wink.gif

Meidän on annettu ymmärtää että jonkun on syy... ihan mihin vaan, jos vaikka sataa?

Kai sekin käy että joku sopivasti asennoitunut henkilö manaa sateen oman kotitalonsa päälle että toiset saa taas ajella siitä kiitollisina ympäriinsä kuivilla teillä?
baaa.gif

Tuonpa takia näistä ei viitsi päivätolkulla etukäteen ilmoitellakaan
smile_org.gif
Hmmm....  
wink.gif

Meidän on annettu ymmärtää että jonkun on syy... ihan mihin vaan, jos vaikka sataa?

Kai sekin käy että joku sopivasti asennoitunut henkilö manaa sateen oman kotitalonsa päälle että toiset saa taas ajella siitä kiitollisina ympäriinsä kuivilla teillä?
baaa.gif
No mä voin manata sen meidän talon päälle sunnuntaiksi kun en kuitenkaan pääse ajamaan silloin. Saatte te "perhanan sunnuntaiajelijat" sitten kurvailla rauhassa ja kuivilla teillä
tounge.gif

Illemmalla meen kyllä itekin, mutta kyytiläisen kanssa.

Back