Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi hyvä ajatus olis lähtee vetäsemään "pieni" turnee soralla. Mul ei olekaan nyt viikonloppuna pakollisia kuvioita.Joo - hyvä ajatus noi IITU-ajot - eikun järkkäämään.![]()
Löytyi myös ajo-ohjeet sinne hevon...![]()
http://kotisivu.dnainternet.net/hevon6/index.html
terveisin Kari
Mistäs toi savo nyt tähän mukaan tulla tupsahti.Mä ajaisin täältä savoon lähtöön
Monninkylä, IITU ja sora.Yksi hyvä ajatus olis lähtee vetäsemään "pieni" turnee soralla. Mul ei olekaan nyt viikonloppuna pakollisia kuvioita.
Ja mitä hevonkuusen tulee... Saatiinhan, sen valottoman puimurin lisäksi, esimakua hevosesta ko. setissä.Pitäsikös mun lähteä taas peräsimeen?
Jos vaikka sattuisi letka katkeamaan, niin pääsis järjestämään sellaisen samanlaisen setin, kuin viimeeksi. Käykö?
-M
Mä saisin ihan oikeasti p-halvauksen, kun sellainen valoton puimuri tulisi sokeassa mutkassa eteen...Ja mitä hevonkuusen tulee... Saatiinhan, sen valottoman puimurin lisäksi, esimakua hevosesta ko. setissä.Pitäsikös mun lähteä taas peräsimeen?
Jos vaikka sattuisi letka katkeamaan, niin pääsis järjestämään sellaisen samanlaisen setin, kuin viimeeksi. Käykö?
-M
Oho?Juu, soralenkki kuulostaa hyvältä![]()
Oikein - juuri noin sen täytyy olla - IitU-ajelu™.IitU-ajelu
Juu, minunkin puolesta voidaan moisen kaltaiset "lisä jännät" jättää kokemattaMä saisin ihan oikeasti p-halvauksen, kun sellainen valoton puimuri tulisi sokeassa mutkassa eteen...
Samoin sellainen pillastuva kaakki saattaisi tehdä keljua jonolle, kun se päättäisi mutkassa saada pikku hepulit...
Toivottavasti ne on nyt sitten koettu, ettei enää ikinä
.![]()
-M
Toinen kesä menossaOho?Juu, soralenkki kuulostaa hyvältä![]()
![]()
Naisia soralle - Masaaaaaaaaaa - herätyyyyyyyyyys!!!
Onkos sulla kauankin ollut kotari?
Meinaan, kun ei näkynyt viime kesän sorareissuilla - toivottavasti ensi kesänä - tervetuloa mukaan.![]()
terveisin Kari
Mitäs nyt...Oho?Juu, soralenkki kuulostaa hyvältä![]()
![]()
Naisia soralle - Masaaaaaaaaaa - herätyyyyyyyyyys!!!
Onkos sulla kauankin ollut kotari?
Meinaan, kun ei näkynyt viime kesän sorareissuilla - toivottavasti ensi kesänä - tervetuloa mukaan.![]()
terveisin Kari
No jo on taas kerran sääennusteet heittäny häränpyllyä, eilen vielä IS:n 5 vrk. ennuste näytti täyttä mollukkaa - nyt pelkkää pilveä.Mistähän te ootte tuota säätä kattonu, mulle näyttää kaikki lauantaina - vesisadetta, sunnuntaina - vesisadetta.