• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sunnuntai-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sunnuntai ... lauantaina muuta puuhaa, ja sunnuntaiksi luvattu hyvää keliä, jos saatais kelvotonta menoa
buttrock.gif

Kelvoton, pyydetään nätisti: vie meidät teille tuntemattomille...

ja mieluusti ei lähtöä hevonkuusesta... perheellisen aika vaan on helv''in varattua. Mä ajaisin täältä savoon lähtöön mutta jälkikasvu(evoversiot
inlove.gif
) vaatii nekin aikaa ja läsnäoloa.

Mutta, messissä jos ei lähdetä hevontuutista
buttrock.gif

Pitäsikös mun lähteä taas peräsimeen?

Jos vaikka sattuisi letka katkeamaan, niin pääsis järjestämään sellaisen samanlaisen setin, kuin viimeeksi. Käykö?

-M

Se oli Masa ihan hyvä setti viimeks.

Mutta tässä on se vaara , että letkan katkeamisesta muodostuu normitapaus...
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Pitäsikös mun lähteä taas peräsimeen?

Jos vaikka sattuisi letka katkeamaan, niin pääsis järjestämään sellaisen samanlaisen setin, kuin viimeeksi. Käykö?

-M
Ja mitä hevonkuusen tulee... Saatiinhan, sen valottoman puimurin lisäksi, esimakua hevosesta ko. setissä.
Mä saisin ihan oikeasti p-halvauksen, kun sellainen valoton puimuri tulisi sokeassa mutkassa eteen...

Samoin sellainen pillastuva kaakki saattaisi tehdä keljua jonolle, kun se päättäisi mutkassa saada pikku hepulit...

Toivottavasti ne on nyt sitten koettu, ettei enää ikinä
wink.gif
tounge.gif
.

-M

Toi Iiitu ajo kuulostaa hyvälltä. Ite jossain länsiuudellamaalalla mökillä, mutta vois harkita.

Juu, soralenkki kuulostaa hyvältä  
smile_org.gif

Ja/tai suunta jos olis Mäntsälään päin  
omg.gif

Miun tarttis ehtiä sinne yhden kahden aikaan sunnuntaina  
nixweiss.gif

No jo täällä hätäillään
smile_org.gif

Mistähän te ootte tuota säätä kattonu, mulle näyttää kaikki lauantaina - vesisadetta, sunnuntaina - vesisadetta.

Kahtellaan, jos on kuivaa niin mukana. Vetohommiakin voisin harjoitella pitkästä aikaa.. Ehkä.. Jos vaikka undulaatille tulee ylivoimainen este. Tai jotain. Niin ja jos ei sada
wink.gif

Heh, IitU-ajelu
biggrin.gif
bowdown.gif

Mitä soraa..? ei sillä voi ajaa, ihan syvältä. Asfaltti kiva, eikä yhtään tarvii sataa. Riisor, sääennuste korjataan kohta, nou hätä.

Mä saisin ihan oikeasti p-halvauksen, kun sellainen valoton puimuri tulisi sokeassa mutkassa eteen...

Samoin sellainen pillastuva kaakki saattaisi tehdä keljua jonolle, kun se päättäisi mutkassa saada pikku hepulit...

Toivottavasti ne on nyt sitten koettu, ettei enää ikinä  
wink.gif
tounge.gif
.

-M
Juu, minunkin puolesta voidaan moisen kaltaiset "lisä jännät" jättää kokematta  
wink.gif

Ei kovin "mukavalta" tuntunut, kun se heppa alkoi yllättäen siirtymään kohti keskiviivaa  
omg.gif

smile_org.gif
Oho?  
eek.gif

Naisia soralle - Masaaaaaaaaaa - herätyyyyyyyyyys!!!

Onkos sulla kauankin ollut kotari?
Meinaan, kun ei näkynyt viime kesän sorareissuilla - toivottavasti ensi kesänä - tervetuloa mukaan.  
062802moto_prv.gif

terveisin Kari
Toinen kesä menossa  
smile_org.gif

Ja seurailin kovin tän kesänkin sorareissuja, mutta kun ikinä ei sopinut aikatauluihin...
Kuten niin moni muukaan pk-ajelu
sad_orig.gif

Mutta tarkoitus on vielä pitää tuo "lehmä" ensi kesänäkin  
tounge.gif

smile_org.gif
Oho?  
eek.gif

Naisia soralle - Masaaaaaaaaaa - herätyyyyyyyyyys!!!

Onkos sulla kauankin ollut kotari?
Meinaan, kun ei näkynyt viime kesän sorareissuilla - toivottavasti ensi kesänä - tervetuloa mukaan.  
062802moto_prv.gif

terveisin Kari
Mitäs nyt...

Minttu on ihan kova jätkä. Sillä on ne korvatkin, ettei Nallet erota meitä joukosta ja suutu. Ootko muuten Kari nähnyt meidän ajoilla, että karhut ois suuttunut, kun Minttu on mukana...
wink.gif

Hyvin kerkeää kahdeksi kotiin suunnuntaiksi, jos lähdetään lauantaina. Ajetaan ihan sellainen pikkuinen turnee soralla, syysmyöhällä. Miten ois se rautapersaus soralla lokakuun puolessa välissä. Sillä taitais päästä jo ennätystenkirjaan.

Minustapa onkin oikein kiva, jos meidän ajoissa olisi enemän tyttöjä. Mä tykkään siitä, että ne pitää sonnilaumaa vähän niinkuin sillai ruodussa.

Tehdään Kari ne extreme ajelut sitten ihan pikkuporukalla, niin kuin on juteltu...
wink.gif
tounge.gif

-M

Mistähän te ootte tuota säätä kattonu, mulle näyttää kaikki lauantaina - vesisadetta, sunnuntaina - vesisadetta.
No jo on taas kerran sääennusteet heittäny häränpyllyä, eilen vielä IS:n 5 vrk. ennuste näytti täyttä mollukkaa - nyt pelkkää pilveä.

Ei pitäisi avata suuta liian aikaisin
withstupid.gif
Noo, ehkä noi ehtii vielä muuttua
thumbs-up.gif

Back