Supersport ilmansuodatin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos, olen kyllä jo lukenut em. testin. Mielenkiintoinen! Silläpä tuosta M-Filteristä kiinnoistuinkin. Nyt tulee kuitenkin samanlainen FRAM kun siellä jo ennestään olikin.

Hitto, tältä jäi kokonaan tajuamatta et miks viettää tuntikausia aikaa ja repullisia rahaa hukaten alkaa korjaamaan ehjää muutaman pollen takia... Jos joku selventäis?
Ei tuota kantta kannata käydä silpomaan, ottaa vaan ne snorkkelit pois.
Hauskaa, kun myynnissä on "kisakansia", jotka on käytännössä kehikkoja pitämässä filtteriä paikallaan... Ei yhtään rahastuksen makua, ehei...

Mulle on kantautunu korviin ,että torvia ei pidä leikata pois! Pelkkä vapaavirtaussuodatin riittää, saa käsittääkseni vääntöä tärkeimmälle alueelle lisää
033102beer_1_prv.gif

Onkohan kukaan ajatellut, miksi tehdas on ne töttöröt ilmanputsariin on suunitellut. Olisiko ahtopaineella mitään tekemistä?
t. lato

Onkohan kukaan ajatellut, miksi tehdas on ne töttöröt ilmanputsariin on suunitellut. Olisiko ahtopaineella mitään tekemistä?
t. lato
Tjoo, en tiedä onko oikea termi ahtopaine, mutta eiköhän ne tötteröt jotenkin vaikuta siihen ilman kiihtyvyyteen / hidastuvuuteen koteloon saapuessaan.
withstupid.gif
Ja resonanssin viritykseen. Oma veikkaukseni on, että Ducatin pojilla tässä kohtaa on ollut imuäänien miellyttävyys ja hiljaisuus mielessä. Vakioputkilla noitten snorkkeleiden läpi menee varmasti riittävästi ilmaa.

Siitä en omakohtaisesti tiedä, miten kannen aukaisu/snorkkeleiden poistaminen vaikuttaa. Käsittääkseni kuitenkin poistaminen muun virityksen (ja tietty säätämisen) yhteydessä on tuonut paremman lopputuloksen.

Itse en ole kokeillut kuin tennissukkaa toisen läppärungon sisällä. Se heikensi toimintaa ihan huomattavasti...

Itse en ole kokeillut kuin tennissukkaa toisen läppärungon sisällä. Se heikensi toimintaa ihan huomattavasti...
*hahahah*

biggrin.gif
biggrin.gif

olisinpa nänyt ilmeesi... "..mitä uittua _TÄMÄ_ täällä tekee...??"

/edit: ja minä olen kokeillut toisessa läppärungossa läpän välissä jotain vapaavirtaussuodinta.. hyvin piti kaasua auki.
eek.gif

Ryypyttömillä FCR:lläkin lähti hyvin kylmänä käyntiin kun kurkkuihin unohtu rätit, jotka oli esteenä ettei sinne joudu mitään ylimääräistä...

Back