Tuossa on meidän tekemä testi, jossa tehoero parhaan ja huonoimman välillä oli noin 3,5 hv. :
http://www.ducatibikes.com/index.php/Ilmansuodatin_testi
http://www.ducatibikes.com/index.php/Ilmansuodatin_testi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuota kantta kannata käydä silpomaan, ottaa vaan ne snorkkelit pois.Hitto, tältä jäi kokonaan tajuamatta et miks viettää tuntikausia aikaa ja repullisia rahaa hukaten alkaa korjaamaan ehjää muutaman pollen takia... Jos joku selventäis?
Ei tosiaan kannata leikata, koska lähtevät ihan näppärästi kokonaisinakin irti.
Hyvä että maailmassa on näitä VIISAITA ihmisiäEi tosiaan kannata leikata, koska lähtevät ihan näppärästi kokonaisinakin irti.
Tjoo, en tiedä onko oikea termi ahtopaine, mutta eiköhän ne tötteröt jotenkin vaikuta siihen ilman kiihtyvyyteen / hidastuvuuteen koteloon saapuessaan.Onkohan kukaan ajatellut, miksi tehdas on ne töttöröt ilmanputsariin on suunitellut. Olisiko ahtopaineella mitään tekemistä?
t. lato
Ja resonanssin viritykseen. Oma veikkaukseni on, että Ducatin pojilla tässä kohtaa on ollut imuäänien miellyttävyys ja hiljaisuus mielessä. Vakioputkilla noitten snorkkeleiden läpi menee varmasti riittävästi ilmaa.Tjoo, en tiedä onko oikea termi ahtopaine, mutta eiköhän ne tötteröt jotenkin vaikuta siihen ilman kiihtyvyyteen / hidastuvuuteen koteloon saapuessaan.Onkohan kukaan ajatellut, miksi tehdas on ne töttöröt ilmanputsariin on suunitellut. Olisiko ahtopaineella mitään tekemistä?
t. lato![]()
*hahahah*Itse en ole kokeillut kuin tennissukkaa toisen läppärungon sisällä. Se heikensi toimintaa ihan huomattavasti...