Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=32288Ilmansuodattimia on sivuttu noissa aikasemmissa virittely ketjuissa, mutta aloitin silti uuden niin löydän kesälläkin hakemani tiedon helposti.
Miksi? Mikä on olennaisin etu?Olen ihan samaa mieltä, mutta vaihtaisin Pipercrossin kuitenkin K & N:ään![]()
Ja säätäjä sanoi, että pipecross on parempi kuin BMC tai K&N. Niillä hyviä kokemuksia pipecrossista..Olen ihan samaa mieltä, mutta vaihtaisin Pipercrossin kuitenkin K & N:ään![]()
Puhdistuspinta-ala on aikas pieni joten tukkeutuvat luvattoman nopeesti... hyvä neuvo... älä muuta ilmansuodattimia mitenkään, ei vapaavirtasuodattimia, alkuperäinen on paras, näin vältät pienen mikropölyn imukanavissa ja muut ongelmat koneessasi, ei todellakaan ole hintansa väärrttejä nuo ohuet "paskanpäästäjät" ...Aiheeseen jotenkin liittyen, miten tuollaiset power filter -tyyppiset suodattimen mahtavat toimia, jos ne tökkää suoraan ilmansuodattimenkotelon reikiin?
Eli tälläiset: https://sparewheel.net/images/products//142.jpg Jos linkki nyt edes toimii...
Myyvät sekä K&N:ää, että pipecrossia....saattavat myös myydä ko. merkkiä.....![]()
S/SS:stä en tiedä. Mulla on ST2, putsarikotelo vakio. Kotelon sisältä löytyi FRAM CA 5396 -mallinen suodatin. Sellaisen tilasin uuden helsinkiläisestä TI-tarvike -nimisestä autotarvikeliikkeestä. Tilaustavaraa, toimitusaika 1 pv.Voisikohan tässä tiedustella, mikä tarvikeliikkeestä saatava ilmansuodatin sopii SS/S 750-900 1998->?
"888":n mainitsema Porschen suodatin käy <-98 ja lienee(vai onko) eri mittainen.
Entä polttoainesuodatin?
Tietenkin voin ottaa mallit mukaan ja mennä vertailemaan, mutta valmiin tiedon kanssa olisi mukavampi mennä ostoksille.
Niin, en minäkään ajatellut omaa putsarin kanttani "modata". Eiköhän se ole melko tarkkaan laskettu tehtaalla vakiotasoiselle filtterille, jossain threadissa puhuttiinkin Helmholtzin resonaattorista. Tietysti DP:kin tarjoaa avointa koteloa, mutta silloin joutuu tekemään kompromissin virtaavuuden vs. putsaavuuden kanssa. Jos avoimen kotelon hankkisin, hommaisin siihen mieluusti kaveriksi isomman (lue korkeamman) filsun, enemmän pinta-alaa, mutta enpä tiedä mahtuuko esim. se 52 mm korkea M-Filter/vast. tuonne alle. Vakiolla mennään. En tiedä, mutta epäilen että Ducatikin teettää omat filsunsa italialaisella Sogefi Filtrationilla, jonka tuotemerkkejä ovat FRAM, FIAAM ja Purflux.Hitto, tältä jäi kokonaan tajuamatta et miks viettää tuntikausia aikaa ja repullisia rahaa hukaten alkaa korjaamaan ehjää muutaman pollen takia... Jos joku selventäis?