• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki Bandit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jänis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikös kukaan ole pikku bandiittinsa laittanut vielä fatbar tankoa? Onkohan liian leveä, koska en halua mitään suurempaa fighter tyyliä vaan ajomukavuutta?
Mulla on isossa rosvossa laitettu originaali ohjaustankoon kummallekin puolelle sellaiset 20 mm levityspalat (ilmeisesti kierteet tangon sisään ja lisäpalikat kiinni). En tiedä miten vaikuttaa ajoon, kun oli jo ostaessa. Olen 186 cm pitkä ja kyllä tuo ainakin mulle tuo ajoasento sopii tangon puolesta, jaloille taas voisi olla hieman enemmän tilaa.
biggrin.gif

Ite oon vaan noin 177cm , taidan kokeila itse sitä Fatbaria broidin crossista kun saan pyörän omaan talliin eli keväällä
smile_org.gif

Pistin jo tuonne suzukibandit.orgiin kyselyn mutta pistetään viekä tännekin. Eli mistä mahtaa saada -01 Banditin etukatteessa olevat "Bandit 1200S" -tarrat? Tietysti voipi teettää jos jostain löytyisi malli digitaalisessa muodossa, vinkkiä? Suzukikaupasta en ole vielä rohjennut kysyä.

Pistin jo tuonne suzukibandit.orgiin kyselyn mutta pistetään viekä tännekin. Eli mistä mahtaa saada -01 Banditin etukatteessa olevat "Bandit 1200S" -tarrat? Tietysti voipi teettää jos jostain löytyisi malli digitaalisessa muodossa, vinkkiä? Suzukikaupasta en ole vielä rohjennut kysyä.
Kyseleppä ainakin mp-foorumilla löytyvältä nimim. "tarramies" , siltä löytyy ja saa kaikenlaisia teippejä ja tarroja.

karvan alle 100hv ja karvan yli 90Nm ei varmaan heitä paljoa...
nuo siis tehtaan ilmoittamat vois olla. irl vähän enemmän molempia.

Paljonkos vauhtia luvataan ja kummoset välitykset vaihteissa on?
Saiskohan joltain/jostain suoritus arvoja?0-100km/h...0-200km/h...0-400m.

-07 on ruiskumalli ja vesijäähytys. Tehot suurinpiirtein samat mutta vääntöä reilusti lisää, 108Nm tehtaan ilmoitus. Maksimivääntö tulee jo 3700rpm kun entisessä tuli jossain 6000rpm korvilla muistaakseni. Uusi malli on ihan aikuisten oikeesti todella hyvin vääntävä...

Kyllä tuo oma Bandit 1200 -05 sai mittausten mukaan ~115 hp ja ~115 nm, kun vaihdettin neulasarja, vähän kaasaria säädettiin ja luonnollisesti putki möykkää eri laatuun. Ne on nää luonnon säästönormit mitkä tuota menoa rajottaa...
biggrin.gif

Kyllä tuo oma Bandit 1200 -05 sai mittausten mukaan ~115 hp ja ~115 nm, kun vaihdettin neulasarja, vähän kaasaria säädettiin ja luonnollisesti putki möykkää eri laatuun. Ne on nää luonnon säästönormit mitkä tuota menoa rajottaa...  
biggrin.gif
Isosta vesijäähystä pelkällä ruiskunsäädöllä ja sliparilla takarenkaalta ~106hv ja ~112Nm. Ja yli 100Nm jo 2000rpm...
Nuo mitä aikasemmin mainitsin oli niitä tehtaan antamia lukemia.

on se komio vehe se uuskin vesibandiitti, se 1250 bandit. sopivan simppelin oloinen ja tykkäsin kovasti kun kävin koklaan kesällä. kone vääntää jo vakiona todella alhaalta muhevasti. kutosella oliko kierroksia satasen vauhisa joku karvan päälle 3000 ja melkein jo parhaalla vääntöalueellaan kone. yllättävän ketterältä ja kevyeltä tuntui hanskassa kans se isorosvo.

se on kuitenkin vankkaa peruspyörätekniikkaa vailla mitään ihmeellisiä kikkailuja, saattaa olla oiva peli todella monenlaiseen ajoon. huom. tämän kirjoitti kawamies, joka harvemmin muita pyöriä noteeraa kovin positiivisesti.

Onko vm.2004 isorosmossa katalysaattori ja se saastetunnistin vai mikä se olikaan?Entäs bensahana?

Onko vm.2004 isorosmossa abs-jarrut vakiovarusteena vai onko saanut lisävarusteena?

Back