Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääpäs noita tangonpääpeilejä harkita. Tässähän pääsi käymään niin kuin pelkäsinkin, eli nälkä kasvoi syödessäOman Er-5 lookki muuttu ihan tajuttomasti kun vaihoin just ne pingismailat ledivilkkuihin. Vielä isompi muutos tuli tangonpääpeileillä. Kaikenlisäks ne tangonpääpeilit on hitosti paremmat ku ne tikunpäässä olevat!![]()
Jos sen takakatteen jostain "halvalla saat", suosittelen. Meinaan modernisoi pyörän ulkonäköä huomattavasti.ja mikä ettei takakate uudemman mallisesta, runko alla kun on tismalleen samanlainen.. sitten se leditakavalo ja ja ja ja ja ja....![]()
Hieron just vaihtokauppaa jenkkilän suuntaan, "kate mulle, cliparit sulle"Jos sen takakatteen jostain "halvalla saat", suosittelen. Meinaan modernisoi pyörän ulkonäköä huomattavasti.
Takavalo menee sitten vaihtoon kans, ellet ala rakentelemaan... Muuten en tiedä, penkki, sisäloksu jne kai sopii?Hieron just vaihtokauppaa jenkkilän suuntaan, "kate mulle, cliparit sulle"Jos sen takakatteen jostain "halvalla saat", suosittelen. Meinaan modernisoi pyörän ulkonäköä huomattavasti.![]()
Penkki ja sisäloksu sopii, runko kun on pysynyt koko ajan täysin samana.Takavalo menee sitten vaihtoon kans, ellet ala rakentelemaan... Muuten en tiedä, penkki, sisäloksu jne kai sopii?
Kyllä niiden pitäisi riittää, niitä saattaa joutua ohjaamaan uusia reittejä pitkin tosin. Kahvojen paikat eivät niin paljoa kuitenkaan vaihdu että letkujen ja vaijerien pituus tulisi ongelmaksi.mites meinasit saada vaijerit ja letkut riittämään? itse meinaan hain biltemasta tuollaiset palikat ja pohdiskelin siinä sitten että eihän nuo vaijerit ja letkut välttämättä riitä
sanoi:Vau, nyt GS on ajettavuudeltaan sellainen kun moottoripyörän pitää olla.
Muoviluodit erikseen, moottoripyörä on moottoripyörälaita nyt kummatkin valot palamaan!
sanoi:Vau, nyt GS on ajettavuudeltaan sellainen kun moottoripyörän pitää olla.
no no, ehkä ajoasento on sellainen, mutta ajettavuus....![]()
Foorumi olis hyvä, olisko koko 500 luokka samassa....Itse ostin 30v:n tauon jälkeen pyörän. GS 500 E vm. 1990
Laittakaa ihmeessä oma foorumi jossa voi vaihtaa sanaa ko. kuljettimen tiimoilta.![]()