G
Guest
Guest
...onko antilla paha päivä...? kun kattoo sun viimeisiä postauksia niin tunnut purkavan turhamaisuuttasi jokapuolelle...oisko päivälääke mitä?....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo.. mulla on tänään hyvä päivä. Mikäs sinä olet sanomaan minua turhamaiseksi?...onko antilla paha päivä...? kun kattoo sun viimeisiä postauksia niin tunnut purkavan turhamaisuuttasi jokapuolelle...oisko päivälääke mitä?....![]()
mulle käy hyvin. se helatorstai on palkallinen vapaa ja jos sit tekee pe ylitöinä, niin sehän tekee ... ylettömän monta vapaapäivää putkeen.Ajankohta toiveita!? Oisko 6. -7. toukokuuta. Silloin se torstai 5 päivä on pyhä? Tai 7-8 eli la-su.
Tai seuraava viikonloppu eli vaikka 13-14 toukokuuta?
t. seppo
hö.eihän tuo ole ääsveellä matka ei mikään.hyttipystys kohtiEiks yhtään lähempänä oo paikkoja kun ei vantaalta ihan noin pitkälle jaksa ajaa... Itse olen vantaalta
Käsittääkö majoitus, joka sisältyy 30 euroon, mökki TAI hotellimajoituksen? Monellekko hengelle mökki on?alustava tarjous: pe-la : 30 eur/hlö. sis majoituksen, yhden lämpimän ruuan sekä aamupalan. Mielestäni kohtuullinen??
Mutta paikkanahan Ristijärvi on mitä tasapuolisin: manner-Suomen keskipiste sijaitsee naapurikunnassa Puolangalla!Eiks yhtään lähempänä oo paikkoja kun ei vantaalta ihan noin pitkälle jaksa ajaa...
hinta sisältää mökkimajoituksen tai majoituksen hotellihuoneessa. Hotellihuoneen joutuu varmaan jakamaan jonkun kanssa. Mökkiin menee noin 4-6 per mökki.Käsittääkö majoitus, joka sisältyy 30 euroon, mökki TAI hotellimajoituksen? Monellekko hengelle mökki on?alustava tarjous: pe-la : 30 eur/hlö. sis majoituksen, yhden lämpimän ruuan sekä aamupalan. Mielestäni kohtuullinen??
Jos paikka on tuo Saukkovaara, niin me varattais yksi mökki. Riittääkö varaus tähän vai soitanko suoraan Saukkovaaraan? Vai ollaanko tätä miittiä yleensäkään lyöty vielä 100-varmasti pystyyn?hinta sisältää mökkimajoituksen tai majoituksen hotellihuoneessa. Hotellihuoneen joutuu varmaan jakamaan jonkun kanssa. Mökkiin menee noin 4-6 per mökki.Käsittääkö majoitus, joka sisältyy 30 euroon, mökki TAI hotellimajoituksen? Monellekko hengelle mökki on?alustava tarjous: pe-la : 30 eur/hlö. sis majoituksen, yhden lämpimän ruuan sekä aamupalan. Mielestäni kohtuullinen??
Tämä sopii mulle ja mammalle enemmän kuin hyvin eikä etäisyydet haittaa, kyllä mopolla pääsee kunhan muistaa käskeä sitä.Mutta paikkanahan Ristijärvi on mitä tasapuolisin: manner-Suomen keskipiste sijaitsee naapurikunnassa Puolangalla!Eiks yhtään lähempänä oo paikkoja kun ei vantaalta ihan noin pitkälle jaksa ajaa...
Se pääkaupunkiseutu kun on niin syrjässä ja reunassa keskempää katsottuna...![]()
![]()