• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki meeting!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joneone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...onko antilla paha päivä...? kun kattoo sun viimeisiä postauksia niin tunnut purkavan turhamaisuuttasi jokapuolelle...oisko päivälääke mitä?....
wink.gif

Tuo laatukoneen ehdotus kuulostaa hyvältä!
062802moto_prv.gif

Voispa hyvinkin lähteä jos ei kummempia esteitä viikonlopulle ilmaannu. Touko-Kesäkuu kieppeillä vois olla hyvä ajankohta?

Ajankohta toiveita!? Oisko 6. -7. toukokuuta. Silloin se torstai 5 päivä on pyhä? Tai 7-8 eli la-su.

Tai seuraava viikonloppu eli vaikka 13-14 toukokuuta?

t. seppo

Eiks yhtään lähempänä oo paikkoja kun ei vantaalta ihan noin pitkälle jaksa ajaa... Itse olen vantaalta

Eiks yhtään lähempänä oo paikkoja kun ei vantaalta ihan noin pitkälle jaksa ajaa...
Mutta paikkanahan Ristijärvi on mitä tasapuolisin: manner-Suomen keskipiste sijaitsee naapurikunnassa Puolangalla!
tounge.gif
biggrin.gif
Se pääkaupunkiseutu kun on niin syrjässä ja reunassa keskempää katsottuna...
wink.gif

alustava tarjous: pe-la : 30 eur/hlö. sis majoituksen, yhden lämpimän ruuan sekä aamupalan. Mielestäni kohtuullinen??
Käsittääkö majoitus, joka sisältyy 30 euroon, mökki TAI hotellimajoituksen? Monellekko hengelle mökki on?
hinta sisältää mökkimajoituksen tai majoituksen hotellihuoneessa. Hotellihuoneen joutuu varmaan jakamaan jonkun kanssa. Mökkiin menee noin 4-6 per mökki.

alustava tarjous: pe-la : 30 eur/hlö. sis majoituksen, yhden lämpimän ruuan sekä aamupalan. Mielestäni kohtuullinen??
Käsittääkö majoitus, joka sisältyy 30 euroon, mökki TAI hotellimajoituksen? Monellekko hengelle mökki on?
hinta sisältää mökkimajoituksen tai majoituksen hotellihuoneessa. Hotellihuoneen joutuu varmaan jakamaan jonkun kanssa. Mökkiin menee noin 4-6 per mökki.
Jos paikka on tuo Saukkovaara, niin me varattais yksi mökki. Riittääkö varaus tähän vai soitanko suoraan Saukkovaaraan? Vai ollaanko tätä miittiä yleensäkään lyöty vielä 100-varmasti pystyyn?  
tounge.gif

Miittihän voisi hyvin olla koko viikonlopun mittainen..? Tuskin porukka viitsii vaivautua +500 kilsan päästä paikalle yhden yön takia (varsinkin, jos pääsee lähtemään Saukkovaaraan vasta perjantaina töiden jälkeen).

EDIT: Mökki varattu.  
thumbs-up.gif
 Muutkin liikkeelle!

Voisi se olla koko viikonlopun, hinta nousisi ehkä jonkin verran.
varaukset voisi tehdä joko minulle 050-530 5306 tai suoraan Saukkovaaraan Tarjalle 044-573 1173

t. seppo

hinta viikonlopulle oisi 40 eur. sis la aamupala, ja lämmin ruoka, su aamupala. Saunat pe ja la. Perjantai-illalle ravintolasta saa edullista ruokaa hampurilaisista pihveihin.

Nyt näyttäisi siltä että 13-15 toukokuuta olisi paras ajankohta eli pe-su. Varauksia on jo tullut elikkäs tervetuloa silloin Kainuun vaaramaisemiin. Huone-ja mökkivaraukset minulle 050- 530 5306 tai Tarjalle Saukkovaaraan 044-5731173.

t: seppo

Eiks yhtään lähempänä oo paikkoja kun ei vantaalta ihan noin pitkälle jaksa ajaa...
Mutta paikkanahan Ristijärvi on mitä tasapuolisin: manner-Suomen keskipiste sijaitsee naapurikunnassa Puolangalla!  
tounge.gif

biggrin.gif
   Se pääkaupunkiseutu kun on niin syrjässä ja reunassa keskempää katsottuna...  
wink.gif
Tämä sopii mulle ja mammalle enemmän kuin hyvin eikä etäisyydet haittaa, kyllä mopolla pääsee kunhan muistaa käskeä sitä.
Ai niin, tässä ois vielä se hyvä puoli että kesämökki ois vajaan tunnin päässä ..
biggrin.gif

Back