• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki Sv 1000S

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemppo87
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja varmistu vielä että saan samaan hintaan lsl:n kaatumatatit ja toiset clip-onitkin... eli seuraavaksi soiteltava aika penkitykseen
smile_org.gif
Mitäs tuo SV:n oman boxin säätäminen slipareiden vaihdon jälkeen kustantaa?
 
Ja varmistu vielä että saan samaan hintaan lsl:n kaatumatatit ja toiset clip-onitkin... eli seuraavaksi soiteltava aika penkitykseen
smile_org.gif
Mitäs tuo SV:n oman boxin säätäminen slipareiden vaihdon jälkeen kustantaa?
pitää soittaa maanantaina firmoihin ja kysellä, tuntivelotuksella varmasti menevät tuollaset.

Tänää tuli laiteltua uutta vilkkua eteen, pleksi tummeni huomattavasti ja orggis tv-peilit lens romulootaan ja virtaviivasemmat istu tilalle.

Huomenna hakemaan putkia yms. rojuja ja ens viikosta tulee kilpiteline tilauksesta... voi tätä rahanmenoa
biggrin.gif
 
Btw, jos joku tarttee Svessaan savunvärisen tuplakupla plexin niin multa saa, 20e hintaa...
 
perjantaina menee bike & tuningin penkkiin ja kustannukset kaikkiaan 120€ (sis. 1h/säätötöitä ja penkitys)

toi kilpiteline viel...
kuva1.jpg
 
Jep jep tänään käyty koeajaan SV joo NE äänet ja muutenkin...
EI tässä saa yötä nyt nukuttuu!!!
Pyörä varattu nyt vähän rahoitusta ja Viimeistään viikonpäästä
nukun, syön ja ajan vain SV:n päällä.
Ja punaisena on se niin
062802jumpie_prv.gif
 
Käykö sv1000s:ään tuo leveämpi 190/50-17 takamunkki heittämllä vai ottaako kiinni jostain?
 
650 naku vaihtu tonniseen täyskatettuun.

Onko kukaan onnistunu löytämään tuohon sellasta kilpitelinettä mikä ei jättäs peräpään katteisiin niitä jumalattomia rakoja?
 
stormilta ostin just tohon tehdyn kilpitelineen, mut tosiaan jättää pienehköt raot sinne takakatteen ja takakatteen alaosan väliin. Ei kyllä näy ulospäin eikä haitanne muutenkaan
smile_org.gif
 
Miula on tuossa kiinni New Label merkkinen härpäke. Storm noita kauppaa, liekkö samanlainen? Leveä erkkari tilkitsi nuo rakoset kätevästi niin ei kaikki sonta änkeä katteiden sisään.

Nyt on parisataa kilsaa tällä takana ja huomasin että kone nykii hieman tasakaasulla ajaessa kun kierrokset on alle 6k. Tuntuu kuin kone ei saisi tarpeeksi kakkua. Pyörässä on kiinni yoshin pöntöt mutta ruiskua ei ole säädetty vielä. Voisko se vetää seoksen pienellä kaasulla niin laihaks että alkaa kevyesti nykimään?
 
Miula on tuossa kiinni New Label merkkinen härpäke. Storm noita kauppaa, liekkö samanlainen? Leveä erkkari tilkitsi nuo rakoset kätevästi niin ei kaikki sonta änkeä katteiden sisään.

Nyt on parisataa kilsaa tällä takana ja huomasin että kone nykii hieman tasakaasulla ajaessa kun kierrokset on alle 6k. Tuntuu kuin kone ei saisi tarpeeksi kakkua. Pyörässä on kiinni yoshin pöntöt mutta ruiskua ei ole säädetty vielä. Voisko se vetää seoksen pienellä kaasulla niin laihaks että alkaa kevyesti nykimään?
Mulla tekee aivan samaa. BMC suodatin vaihdettu ja Yoshimuran koko ränni RS-3 pöntöillä. En tiedä yhtään, et onko aikaisempi omistaja käynny säädättämässä noiden vaihtojen jälkeen, kun meinaa mulla kanssa nykiä ja ottaa kierroksia jotenkin laiskasti
mad.gif
Mutta tarkoitus on kanssa käydä penkissä ruuvamassa jos sitten alkais taas toimia oikein
smile_org.gif
 
^ johtuu lambdasta, se säätelee seosta osakaasulla ja jos ne alkuperäset "tukkoputket" vaihtaa suoriin nii kannattaa säädättää... tipahti polttoaineen kulutus itellä 5L/100km säädön jälkeen! sisälsi sekalaista ajoo alle 140km/h nopeuksilla, sitten kun alkaa lähenteleen 200km/h niin hörppääkin jo reippasti enemmän  
tounge.gif
 
No juu, se polttoaineen kulutuksen tippuminenkin jo itsessään olis ihan jees
biggrin.gif
Kaupunkiajossa tankillisella pääse just ja just n. 170km
062802moto_prv.gif
Ei jaksais koko ajan pysähtyä tankille
crazy.gif
 
Oman SV 1000s (Akran putket) keskikulutus 5,6 L itäsuomen reissulla n 1200km, Blackbirdit vei 6 L ja Busa vei tasan 5L
 
Noniin. Tänään kävi toi vessa penkissä murisemassa, 110 hepoa irtos takapyörästä. Paikkana Jojensuun mp-mesta. Yoshin rs-3 pöntöt tämänhetken "vireinä", ei riitä oman boksin säätövarat näiden kanssa. Lisää kakkua tekis koneen mieli.

Tasakaasulla nyhtäminen sentään väheni ja muutenkin vastaa pirtsakammin kaasuun. Kulutuksesta ei vielä osaa sano mitään, tähän asti on alkanu valo vilkkua kun tankillisella on ajettu 170-200km. Ehkä nyt sit myöhemmin  
smile_org.gif
.

Taitaa olla tässä PC:n paikka, kalliiks tulee mut mitäpä sitä ei hifistelystä maksaisi
tounge.gif
.
 
Onks kellään kokemusta, vikaantuuko tuossa takajarrusylinteri tai joku muu sulake erityisen herkästi? Liemet vaihdoin uusiksi mutta ei se pa$ka halua paineistaa takajarrupiiriä vaikka sitä nylkyttäis/ilmais kuin mielenvikainen.
nixweiss.gif
Jotenkin vaan pitäisi saada joku tunto takapäähän, kun meinaa tulla hätäkakka kun pedaali menee tappiin vaikka hidastuvuuden kannalta taitaa koko keksintö olla ihan yhtä tyhjän kera...
 
Back
Ylös