Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon kun olisit ympännyt jostain vielä esim. Trumpan Sprint 955 käppyrän, olisit huomannut että R1 menee ohi vasta yli 9.000, eikä V2:set edes silloinkaan, vaan reilusti alempana koko ajan...eli RIVIKOLMOSESSA ne vasta yhdistyy parhaat puoletKuvassa ympättynä R1 2004 ja V2 koneet samaan kuvan ja näyttäisi että vasta YLI 8000 kierroksen jälkeen R1 on vahvampi....... missä on v2:sten kuuluisa vääntö... Siinä !!!
-Jani
Niinpä... Vakiona löytyi huipputehoa takakumilta 129 pilkkujotain ja Yoshin koko putkella + suodattimen ja suuttimien vaihdon jälkeen 140,6. Vääntöhuippu on 114 pilkkujotain. Vääntökäyrä jäi alkuperäisen alapuolelle jossain kohtaa alle 4000rpm. Pahus kun ei noita käppyröitä tähän hätään ole mukana eikä varsinkaan sähköisessä muodossa.Oot muuten melkosen maanantai dynon tästä Fazerista onnistunu löytään. Normaalit takanakkitehot pitäis olla 125-130hv.n välissä...Näin ainaki mun kattelemissa dynoissa. Putkenvaihdolla mennään sit jo yli 140hv takikselta. Olikohan tuolla FXD.llä justiinsa näin? Siis tällä keltasella Fazumiehellä joka täälläkin pyörii...![]()
Ymmärsinköhän nyt väärin kun musta näytti siltä että vain Z1000 oli noista vakio? FZ1 Yoshi muffler, CB 900 Staintune mufflers, Z1000 Std.Tässä vähän faktaa kun vertailee samassa dynossa esim. Z1000 ja Isoon Hornettiin. Ylivoimaa...
Fazerin aamupalat...=)
Jep...kyllähän siinä ihan mainittiinkin että Z1000 oli ainoo vakio putkella. Muttei pelkillä slipareilla tommosia tehoeroja selitellä silti.Ymmärsinköhän nyt väärin kun musta näytti siltä että vain Z1000 oli noista vakio? FZ1 Yoshi muffler, CB 900 Staintune mufflers, Z1000 Std.Tässä vähän faktaa kun vertailee samassa dynossa esim. Z1000 ja Isoon Hornettiin. Ylivoimaa...
Fazerin aamupalat...=)
Tiiät varmaan että se alakierroksien vakiota huonompi vääntö johtuu exupin poistamisesta? Sliparilla hönkää olis tullu lisää joka paikkaan, alakierroksillekin. Huipputehoa sait tosin tolla kokoröörillä hiukan enemmän kuin sliparilla.Niinpä... Vakiona löytyi huipputehoa takakumilta 129 pilkkujotain ja Yoshin koko putkella + suodattimen ja suuttimien vaihdon jälkeen 140,6. Vääntöhuippu on 114 pilkkujotain. Vääntökäyrä jäi alkuperäisen alapuolelle jossain kohtaa alle 4000rpm. Pahus kun ei noita käppyröitä tähän hätään ole mukana eikä varsinkaan sähköisessä muodossa.Oot muuten melkosen maanantai dynon tästä Fazerista onnistunu löytään. Normaalit takanakkitehot pitäis olla 125-130hv.n välissä...Näin ainaki mun kattelemissa dynoissa. Putkenvaihdolla mennään sit jo yli 140hv takikselta. Olikohan tuolla FXD.llä justiinsa näin? Siis tällä keltasella Fazumiehellä joka täälläkin pyörii...![]()
Jos ei muuta niin ainakin äänet ja ajamisen ilo on kohdallaan.![]()
Noista dynokäyristä sen verran että ne ovat vertailukelpoisia vain samoissa olosuhteissa samalla dynolla tehtynä. Luulen mä.