Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on omassa SV:ssä Sargent- merkkinen satula. Maksaa muutaman satasen, mutta on kyllä tässä kolmen kesän aikana hintansa haukkunut. Onhan tuohon muutakin pientä tullut näperreltyä
![]()
Neljä kesää ollut pyörä omistuksessa ilman isompia murheita. Ajot olleet lähinnä nurkissa pyörimistä, mutta muutamia pitempiäkin päivätaipaleita ja parina viime kesänä rataakin jonkin verran.
Jep. Kyllähän se minunkin pyöräni ravistaa, kun antaa kaasua. Olen olettanut sen olevan V2-moottorin ominaisuus.

Ihan mahdollista. Edellis kesän viimeinen Kemoran päivä päättyikin mulla kaatoon. Onneksi oli siinä vaiheessa ratakatteet kiinni, niin ei alkuperäiset hajonneet. Jonkin verran tuli kuitenkin käytönjälkee tuohon oikealle kyljelle.Taisit olla Kemoralla viime kesänä? Taisin käydä kuolaamas ton vieres itekki, muttei näkyny omistajaa...
Kävin tällä välin kokeilemassa pyörääni. Ei sitä käynnin karkeutta ja tärinää nyt suorastaan rynkytykseksi voi sanoa. Kaikenlaisia värinöitä ja tärinöitä sieltä kiihdyttäessä tulee, mutta tasakaasulla ajaessa värinät ovat hyvinkin kohtuulliset. En siis ainakaan välittömästi huolestu siitä. Ei muuta kuin ajoa, ja kunhan talous pyörän oston jälkeen palaa raiteilleen, niin uudet öljyt ja suodatin ja muuta pientä huoltoa! Venat ehkä kannattaa säädellä myös alkaneen kauden aikana![]()
Paljo sun mopol ajettu? Se riippuu paljo siitäki miten ajettu ja kuinka paljon kuin nopeesti se väljistyy. Mulla nyt mittarissa 49tkm. Ei se tasakaasulla ajaessa täristäny mullakaa, mut ku laitto kunnolla happea et vääntöä oli käytös nii rupes tärrää liian paljo mun makuun. Toi werksin tyyppi tuumas mulle et ei ollu kauheen paha vielä toi mun kytkin ja siten onnistu uudelleerakentaminen hyvin. Ja totta, ajoa vaan, ei se hajoa käsiin.![]()
Suotimista ja öljyistä sen verran et ite käyttäny Motulin 5100 10W-40 ja Suzuki oem suodatinta nii hyvin pelannu. Molempia löytyy motonetistä.

), mutta Lust Racingin koiranluut teki juuri sen minkä lupasivatkin. Ensimmäisen kesän jälkeen eturatas vaihtui piikkiä pienempään, ja nyt mielestäni on yhteistyökykyisempi ratsu kaupunkiajossakin. Sitä tosin tulee harrastettua vain pakon edessä, mutta on se silti kivempaa jos ei hököstele turhia. Muuten huviräppäilyä ja hiukan matkaakin. Seitsemänsataa kilometriä päivässä totesin tuolla jo sellaiseksi suoritukseksi, että sen tietää ja tuntee ajaneensa, että ehkä rautapersettä en lähde ihan heti tavoittelemaan. 

Mahtaiskoha tuohon saada orkkis penkkiä jostain järkevään hintaan? Vanhassa pari reikää paikattu teipillä![]()