• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

T-Bird -95 rykii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Union Jack
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missäs muutoin oli muut "Lintumiehet" viime torstaina Suvirannasta? 18-19 välillä ei näkynyt...
Paikalla olin ainakin minä sekä TB viime torstaina kuten edellisenäkin torstaina,
2.8 oli suvarissa violetti Adventurer T-B:n äänenvaimentajilla varustettuna ja 16 tonnia mittarissa! Siisti peli
062802jumpie_prv.gif

Rykimisjaksolla tuli käytyä kawalskilla noi suvarin  illat.
Ei mikään ihme että jotkut yksilöt jää näkemättä kun pihalla käy liki 1000 pyörää illassa
cool.gif

Mun pyörä oli "viisaasti" parkattuna vessan viereen, melkein rantaan  
biggrin.gif
Meidän pitäis varata itsellemme joku paikka, jossa olis kaikki Trumpat samassa (näky Harley Parkinson miehet hoksanneet tämän). Vaikka lippu kepin nokkaan merkiksi... Tarkoitus ois tulla tänäkin torstaina paikalle samoihin aikoihin. (kelivaraus)

Mun pyörä oli "viisaasti" parkattuna vessan viereen, melkein rantaan  
biggrin.gif
Meidän pitäis varata itsellemme joku paikka, jossa olis kaikki Trumpat samassa (näky Harley Parkinson miehet hoksanneet tämän). Vaikka Brittilippu kepin nokkaan merkiksi... Tarkoitus ois tulla tänäkin torstaina paikalle samoihin aikoihin. (kelivaraus)
Just tuossa rannassa vessan vieressä saattaisi olla tilaa pienelle ryhmälle, eli mäki alas ja ajaa suoraan nurmikolle asti tai siihen edustalle johonki
idea3.gif

Back