• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

taas pyöräkyselyitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suige
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itelläni on 3. kesää (eikös se melkein jo ole...) 600 jammun thundecat ja kyllä tuossa omaan menoon ainakin on suht hyvin potku riittänyt (vajaat 100hp). Sv:stä ei tosin ole kokemusta joten siihen vertailu on mun osalta turhaa.

Kiva pyörä kaikenkaikkiaan, ei ole turhan kyykky ja takapenkillekkin mahtuu emäntä ihan hyvin. Hieman kyllä alkaa isompi mylly himottamaan (mitään järkevää syytähän siihen ei ole... kyllä tälläkin pääsee yli tuplasti sen mitä Suomessa saa edes ajaa) joten ota tosta mun mopo alle sopivaa rahamäärää vastaan
smile_org.gif

En ole oikeasti ihan tosissani myymässä (ajattelin vielä tämän kesän mennä tällä) mutta ei sitä koskaan tiedä...
nixweiss.gif

Mites vanha SV eroaa tuosta 03- mallista vääntöominaisuuksiltaan?

Outoa, että ER6 ei ole samaa tasoa väännöltään SV:n kans, testeissä muistan että juuri ala -ja keskivääntöä olisi kehuttu. Tehoahan noissa on melkein saman verran.  
nixweiss.gif

Hornetissa ei hirveästi tapahdu ala tai keskikierroksilla mitä olen ajanut, tosin kyllähän se eteenpäin menee. Lähempänä kymppiä sitten kulkee ei sporttipyöräksi mun mielestä ihan mukavasti. Mutta itse en kyllä usein kierrätä pyörää 11000- kierroksille kuiteskaan. Mites toi 20 hepan tehoero hornetin ja muitten välillä, huomaako helposti muuta kuin huippunopeudessa?

edit:
Mulle on nyt tosiaan tärkeintä tietty ketteryys, hauskuus(kait se vaatii edes vähän sitä tehoa tässä tapauksessa) ja ajo-ominaisuudet pikkuisilla mutkateillä  
smile_org.gif
Vaan ei se lopputeho nyt niin ratkase, lähtee kortti vaan helpommin taajamanopeuksissa  
wink.gif
Enemmän matkaan sopivaa ja tehokkaampaa pyörää katon sitten myöhemmin taas.
Ei sitä 20 hepan väliä juuri normi kaahailussa huomaa. Huipuissa SV nyt jää tietysti, mutta hauskuudessa ja moottori ominaisuuksiltaan on SV:ssä omasta mielestä parempi. Hornet kyllä kehrää pienilläkin kierroksilla moitteetta, mutta tehoa siellä ei ole. Eri tyylisiä pyöriä, joten aika vaikea sanoa muuta kuin oma mielipide. Baritoni varmaan osaa ylistää hornettiaan, vaikka ite mieluummin ajan omalla SV:lläni.  
tounge.gif
alusta on kummassakin vähän heikko. SV:n takaiskari on ihan asiallinen, mutta keula kaipaa jäykempää öljyä ja vanhempi malli myös kireempiä jousia. Hornetissa keula vois korjaantua ihan öljyn viskoa vaihtamalla, mutta perän jousitus on aika avuton... Ainakin omaan makuun liian pehmeä vaikka jousen kirraa tiukimmilleen. Uudemman SV S mallin, mikä minulla on, ajoasento on vähän turhan tiukka pidemmille reissuille, mutta kyllä siinä pärjää. Hornet tuntuu ehkä ketterämmältä ja myöskin pienemmältä kuin SV.

Ed: Eikä 70 hepoon kyllästy, kun ne on oikeassa paketissa.
wink.gif

Back