Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
(Bluuska Marras. 19 2004 @ 21:14) sanoi:Tällaset tähtien rajat on laitettu asetuksiin:
050 viestiä =x 1![]()
100 viestiä =x 2![]()
200 viestiä =x 3![]()
300 viestiä =x 4![]()
400 viestiä =x 5![]()
Okei... Mä oon sitten ilmeisesti vaan vittuunnuttanu jonkunBluuska tiesi näin:
Tällaset tähtien rajat on laitettu asetuksiin:
050 viestiä =x 1![]()
100 viestiä =x 2![]()
200 viestiä =x 3![]()
300 viestiä =x 4![]()
400 viestiä =x 5![]()
Voisko se johtua tosta sun avattaresta? Mä mistää mitään tiedä..Okei... Mä oon sitten ilmeisesti vaan vittuunnuttanu jonkunMä osaan senKIN![]()
![]()
Avattarella tarvis saada suoraan 5 tähteeVoisko se johtua tosta sun avattaresta? Mä mistää mitään tiedä..
joo jooAvattarella tarvis saada suoraan 5 tähteeVoisko se johtua tosta sun avattaresta? Mä mistää mitään tiedä..![]()
Enmä sentään NIIIIIIIIIIIN epätoivonen ole...joo jooMutta kokeile vaikka sitä sellasta punasta kawan avatarta. Mä edelleenkään mistää mitään tiiä..![]()
No hö.. Mä luulin että sulla on yö unet menny ko ei oo tähtiä avattaren alla. Mun elämä ainakin loppuis ko. ongelmaan, mutta onneksi sellasta ei näköjään ole (ainakaan vielä)Enmä sentään NIIIIIIIIIIIN epätoivonen ole...
Ehkä ongelma sitten onkin siinä, että olen yrittänyt välillä vastata myös asiallisesti... No, tästä eteenpäin kommenttini tulee syvältäViestien laadusta ne tähteet ei ainakaan tule, ai mistäkö tiedän?![]()
Vaikka en osaakaan kuvitella elämää ilman .ORG! :ia, niin yöunia en ole vielä tämänKÄÄN forumin takia menettänyt.No hö.. Mä luulin että sulla on yö unet menny ko ei oo tähtiä avattaren alla. Mun elämä ainakin loppuis ko. ongelmaan, mutta onneksi sellasta ei näköjään ole (ainakaan vielä)![]()
![]()
Niin vai olisiko Simbad viitannut minun viesteihin ko mulla nuita tähtiä on eikä kovin laadukkaita viestejä ole.. Ainakaan tässä topicissaEhkä ongelma sitten onkin siinä, että olen yrittänyt välillä vastata myös asiallisesti... No, tästä eteenpäin kommenttini tulee syvältäViestien laadusta ne tähteet ei ainakaan tule, ai mistäkö tiedän?![]()
![]()
Mulla on tähteitä enemmän ja laatua vieläkin vähemmän kuin sullaNiin vai olisiko Simbad viitannut minun viesteihin ko mulla nuita tähtiä on eikä kovin laadukkaita viestejä ole.. Ainakaan tässä topicissa![]()
Mitä **tt a(Bluuska Marras. 19 2004 @ 21:14) sanoi:Tällaset tähtien rajat on laitettu asetuksiin:
050 viestiä =x 1![]()
100 viestiä =x 2![]()
200 viestiä =x 3![]()
300 viestiä =x 4![]()
400 viestiä =x 5![]()
MotOrgin jäsenenä siis oon NIIIIIIIN tähti, että ei tarvii erikseen riipustella, hyvä näinVeikkaan muuten, että tuo tähti-kehitys on pysähtynyt siihen hetkeen, milloin sinusta tuli MotOrg Ry:n jäsen.![]()
Tuossa aiemmin linkittämässäni ketjussa sivuttiin tuota asiaa modejen kohdalla.
Tai sitten eiMusiikkimausta alottajan pitäis tienata oletettavasti täydet viis tähtee![]()