• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tähdet tähdet...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla tais nuo täydet tähteep posahtaa kun liityin .Orgin maksavaksi jäseneksi.
Kyllä, juuri noin kävi.

sanoi:
Sitä olen ihmetellyt miten pääsee vipiksi
Vipiksi pääsee tavallinen käyttäjä joka ei ole maksanut jäsenmaksua, mutta on kirjoittanut 100 viestiä. Eli sinä et halua vipiksi koska heillä on suppeammat oikeudet / palvelut kuin sinulla MotOrgin maksavana jäsenenä.

sanoi:
Ja tuo avatarin luokitus ei ole pahemmin newbiesta noussut.
Joo, sen muuttaminen onnistuu normaalisti 100 viestin jälkeen. mulla on tosin jo idea miten tehdään tuon muutos mahdolliseksi motorgin jäsenille ja tämä tullee lähiviikkoina ajoon.

Siihen asti MotOrgin vuosimaksun maksaneet jäsenet voivat pyytää tuon tittelin vaihtoa mailitse : yllapito @ moottoripyora.org
Nonih, tuli nämäkin selväksi. Kohta on sata lasissa (täällä foorumissakin) joten saadaan sitten tuo onpa väliä -newbiekin vaihdettua joksikin kuvaavammaksi (The Newbie...)

edit: nyt se peijoonan sata viestiä pure shit ja en löydä sitä mistä sen saa muuttaa
withstupid.gif

edit: 101 ja jo löytyy
033102beer_1_prv.gif

Tähtiä tippuu jutuista ja juttujen tasosta. Yksinkertaista eikö totta.? Ja yleisen elämänkokemuksen mukaan...;-)) Sanoo KHO..;-)) Taakkana nämä tähdet koetaan....sellasia paperitähtiä vaan..sanois juice edesmennyt ....

Tuoreimman uutisen mukaan 1.2.2019 tippuu sellanen "tähti" ettei jää kellekään epäselväksi kuka niitä jakaa ja miksi..
tounge.gif

Viides tähti? Olenko nyt sitte virallisesti ansainnut org! tarran kypärään ja saan morottaa yhdellä sormella?

tää on kyl ehottomasti nauroittavin ketju kautta aikain
biggrin.gif
Helppo se on siun ja miun nauraa muille. Meillä kun on jäsenyys maksettu, on tahdet taattu.

Toisille taas se voi olla suurempiki huolen aihe. Jokainen tähti kun kasvattaa virtuaalipippeliä eksponentiaalisesti. Oisko ideaa tehdä .Org! tarrat, joissa olisi myös tähtien määrä? Tällöin virtuaalipippeli siirtyisi myös liikenteeseen
wink.gif

no johan on helvetti. mulla ei oo kun 4 tähteä vaikka viestejä on jo yli 600...
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Back