Olen hiukan vältelly tästä avautumista, mutta kai on pakko.Kisäkäyttöä on mielestäni turha käyttää laadun takeena kun puhutaan katukäyttöön sarjavalmisteena tehdyistä kulkimista.
Mitä on laatu? Kenen mielipide on paras? Miksi setä on setä, eikä täti?
Eli niin kauan, kun ei ole määritelty laatua siihen on turha vedota ja siitä on turhan jauhaa. Ja vaikka laatu määriteltäisiin, sen mittaaminen on erittäin hankalaa. Jo pelkästään "teknisen" laadun mittaaminen on erittäin hankalaa. Se miten laatu määritellään riippuu tietenkin määrittelijästä, se mikä on tehtaasta laatua ei välttämättä vielä kohdennu asiakkaaseen.
Jos lyhyesti koittas referoida niin laatu on niin kuin se on määritelty. Väännetään vielä rautalangasta: Jos joku fabriikki on tehnyt määrittelyn, että sen pitää pystyä tuottamaan hilavitkutinta 1000kpl kuussa ja korkeintaan 500 saa tulla taikaisin asiakaspalautuksian. Eli jos tehdään 1001 kpl josta tulee takaisin vaikka 499 on tehtaan laatu HEIDÄN TEKEMÄLLÄ MÄÄRITYKSELLÄ HUIPPU LUOKKAA.
Mitä tulee tuohon Ferrari heittoon, niin se oli vain vastaus sinun väittämään "Ei kai kukaan nyt tosissaan usko, että italialaiset tekee mitään aivan viimeisen päälle toimivia laitteita?". Esitin omasta mielestäni varsin hyvin perusteltavissa olevan FAKTAN tuohon väitteeseesi.