Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NJOOOCafe Racer??
Musta toi näyttää Ufo Racerilta.
![]()
RR = ravintola to ravintolaJos se on nimensä mukaisesti tarkoitettu kilpa-ajoon kahvilasta kahvilaan...![]()
![]()
sanoi:Täällä kuva isompana. Huomaa "presidenttiparin" huolestuneet katseet...![]()
Olen vanhemmilta ihmisiltä kuullut usein sanonnan : "eihän tällä ammuta", kun on tehty jotain semmoista vähän vähemmän tarkkaa tai muuten vaan vähän karkeampaa jälkeä.Ja minä kun luulin, että Benelli on haulikko![]()
sanoi:Täällä kuva isompana. Huomaa "presidenttiparin" huolestuneet katseet...![]()
Pieni korjaus mäxä.. tuo ei ole Cafe Raceri
Kyse ei ole uskon asiasta. Jos esimerkin haluat, niin vaikka Ferrari F1 vuosina 2000-2004. Aika hyvin tuntuu toimivan jos vertaa Mersuun, Fordiin, Toyotaan, Hondaan tai Renaultiin.. Ja turha alkaa jurputtamaan siitä, että tiimissä on mukana muutama ranskalainen, englantilainen yms. Kaikki toimijat tuolla alalla on äärimmäisen kansainvälisiä (kuten muuten pyörä puolellakin).Ei kai kukaan nyt tosissaan usko, että italialaiset tekee mitään aivan viimeisen päälle toimivia laitteita?
Joo ei netin kommentteja todellakaan kannata ottaa kiveenhakattuina totuuksina. Silti, oli mielenkiintoista havaita messuilla ollutta TNT:tä tarkemmin tutkiessa, että sen ajovaloumpio oli sulanut sisältäpäin, aivan kuten ulkomaalaisilta keskustelufoorumeilta olin aiemmin lukenut. Sinänsä ei mikään maailmaa mullistava feelu, mutta ainakin itselläni herää kysymys, että noinkohan ne muutkin pahemmat mainitut ongelmat sitten pitää paikkansa...En ala niitä luettelemaan ettei mene parjaamiseksi ja kun en oikeasti niistä mitään tiedä. Jokainen osaa googlea käyttää.Netistä löytyi niin vähän kommentteja, etten niitä menisi suoraan ottamaan virallisina totuuksina. Vai onko lehdissä ollut yleisemminkin huonoa juttua Benellin laadusta? Tietääkö joku?
Minä kyllä uskon että asiassa on nimenomaan kysymys uskon asiastaKyse ei ole uskon asiasta.
Dääm, että on nätti! Tuossa toinen näkemys asiasta:Kyllä se toi Benelli vai mikä nyt olikaan näytti enemmänkin..