Tahtoo.. cafe racerin..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...TU! Mä haluun tollasen!
bowdown.gif
bowdown.gif

Jos se on nimensä mukaisesti tarkoitettu kilpa-ajoon kahvilasta kahvilaan...aika levottoman näköinen kapistus...
biggrin.gif

wink.gif

Saksankieliseltä listalta löytyi kommenttteja laadusta. Harva siellä oli kohdannut muista merkeistä poikkeavia ongelmia.

http://www.italobikes.de/index.p....catid=3

Heistä joku oli kirjoittanut Benellille ja saanut asiaa kuvaavan vastauksen
smile_org.gif

"Dear xxx,
.....

Please, be aware that our challenge for this year is quality.
As you said, we are a small Company, so we cannot do everything immediately.

We probably created what is (at the moment) the most performing and fun-to-drive naked/streetfighter available in the market. I am sure you can understand that it is not an easy target!
In 2004 our challenge was service. We can say that we achieve, thanks also to our local distributors, in giving the service lelel expected by our customer.
For 2005, as I said, our challenge will be quality. We are sure you will see very soon the first results.

Hoping that next time you will write to congratulate us for your brand new TNT, I thank you for the attention and remain.

Best regards,

Alessandro Diosono
Export Manager
Benelli SpA
"

En yleensä tykkää tolllasista (vaikka itsellänikin faitteri), mutta toi oli aivan tajuttoman hieno
biggrin.gif
Tosin jos se sen 24 kilo juuroo maksaa niin jäis multa ostamatta. Ennemmin euroni esim. rykköseen sijoittaisin.

Ja minä kun luulin, että Benelli on haulikko
cool.gif
Olen vanhemmilta ihmisiltä kuullut usein sanonnan : "eihän tällä ammuta", kun on tehty jotain semmoista vähän vähemmän tarkkaa tai muuten vaan vähän karkeampaa jälkeä.

Ei sitten taideta ampua tälläkään Benellillä...

Ei kai kukaan nyt tosissaan usko, että italialaiset tekee mitään aivan viimeisen päälle toimivia laitteita?

Kyllä se toi Benelli vai mikä nyt olikaan näytti enemmänkin mainitulta ufo racerilta, ei kyllä muodot anna oikein oikeutta nimeen Cafe Racer. Jossain joku raja sentään. Jos jotain uutta kampetta siltä saralta haluaa niin tässä jotain.
Truxton1.jpg

Edit: Pakkohan sen on olla cafe kun kerran kyljessä selkeesti niin sanotaan.

Ei kai kukaan nyt tosissaan usko, että italialaiset tekee mitään aivan viimeisen päälle toimivia laitteita?
Kyse ei ole uskon asiasta. Jos esimerkin haluat, niin vaikka Ferrari F1 vuosina 2000-2004. Aika hyvin tuntuu toimivan jos vertaa Mersuun, Fordiin, Toyotaan, Hondaan tai Renaultiin.. Ja turha alkaa jurputtamaan siitä, että tiimissä on mukana muutama ranskalainen, englantilainen yms. Kaikki toimijat tuolla alalla on äärimmäisen kansainvälisiä (kuten muuten pyörä puolellakin).

Ihan sama!! Mä haluun sen tähän talouteen!!!  
biggrin.gif

Jos en olis sitten NIIN bannissa tuolla Dukatistien keskuudessa
biggrin.gif

En mä oikeesti siis niin paha oo.. kun kerran Italialainen kelpaa
tounge.gif

Netistä löytyi niin vähän kommentteja, etten niitä menisi suoraan ottamaan virallisina totuuksina. Vai onko lehdissä ollut yleisemminkin huonoa juttua Benellin laadusta? Tietääkö joku?
Joo ei netin kommentteja todellakaan kannata ottaa kiveenhakattuina totuuksina. Silti, oli mielenkiintoista havaita messuilla ollutta TNT:tä tarkemmin tutkiessa, että sen ajovaloumpio oli sulanut sisältäpäin, aivan kuten ulkomaalaisilta keskustelufoorumeilta olin aiemmin lukenut. Sinänsä ei mikään maailmaa mullistava feelu, mutta ainakin itselläni herää kysymys, että noinkohan ne muutkin pahemmat mainitut ongelmat sitten pitää paikkansa...En ala niitä luettelemaan ettei mene parjaamiseksi ja kun en oikeasti niistä mitään tiedä. Jokainen osaa googlea käyttää.

Kyse ei ole uskon asiasta.
Minä kyllä uskon että asiassa on nimenomaan kysymys uskon asiasta
smile_org.gif

Kisäkäyttöä on mielestäni turha käyttää laadun takeena kun puhutaan katukäyttöön sarjavalmisteena tehdyistä kulkimista.

Tekihän mm. Mv Agusta aikoinaan erittäin voitokkaita kisapyöriä, mutta eivätpä ne vastaavia siviiliversioita juurikaan saaneet aikaiseksi.

Autopuolella Ferraria osuvampi vertailukohde voisi olla paremmin myös kyseisen merkin omistava emoyhtiö Fiat. Laadussa lienee ongelmia silläkin puolella, koska yhtiön taloudellinen tilanne tällä hetkellä on todella huono.

Ferrarille varmaan kyllä ostajia löytyy, jos emoyhtiö menee nurin. Voihan vaikka jenkkiläiset sijoittajat ostaa sen.

Niistä kai voi sanoa että ne ovat hintaansa nähden laadukkaita.

Toki moottoripyörissä ei useimmille ole harrastajille ole niin paljon väliä, onko tuote viimeisen päälle laadukas tai absoluuttisesti paras, kunhan vaan "luonnetta" pyörästä löytyy
biggrin.gif

Mielikuvillahan mp-markkinoilla paljon pelataan, katsoo vaikka HD:n myyntiä.

Alkaa vaan italialaisillakin olla jo pahasti semmoista "badge engineering"-meininkiä että noita vanhoja merkkejä herätetään henkiin ja sitten ollaan niin perinteikkäitä ja omaperäisiä että...

Taitaa jo kohta olla Honda vanhempi yhteen menoon pystyssä pysynyt moottoripyörävalmistaja kuin selvä enemmistö italialaisista yrittäjistä.

PS. Minullakin on italialaisia moottoripyöriä.

Hienohan toi on, eri juttu on miten se sitten toimii..
sport05.gif

Back