• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Takaa-ajotilanne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skoge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niinpä, vaan kun kaikki valkoiset mondeot ei ole poliiseja, eikä kaikki provosoivat motoristit ole poliiseja.
Itse olen ajanut 100 000 km moottoripyörällä, enkä ikinä ole kohdannut vastaavaa.
Varmaan tämä edellinen k100-mallinen ei nyt kiinnostakaan ketään poliisia, mutta nykyinen musta Trumppani on jo sen näköinen, että luulisi kiinnostavan.
Tästä jopa sillälailla kokemusta, että tutkaan ajaessani mp-poliisi tutki tarkasti pyörän kunnon valmistenumeroa myöden.
Epäili myös minua kuminpolttajaksi, koska takarenkaassa sellaiset jäljet.
Hernes meni nenään...
crazy.gif

Kyllä ne noita sportti pyöriä yrittää enimmäkseen provosoida, perässä roikutaan,pumppaillaan, jättäytyyvät niin kauas ettei näy ja
kohta ajaavat kiinni ison mäen turvin.

Oltiin toissa kesänä kahden kaverin kanssa ajelemassa ja
kaikilla oli saman laiset & väriset pyörät, niin kyllä oli siiviili autolla ajaneella poliisilla kova yritys hiilostaa meidät ajamaan tosissaan.

Oli jo mielessä että katsoa miten pitkään perässä pysyy mutta, onneksi tuli mieleen myös olisikohan ne sinivuokkoja.

Myöhemmin kuulin että auto oli kameroilla varustettu.
Älytöntä tuollainen provosointi poliisilta.

Ei ne mitään provosoi. Ne on niin ihastuksissaan kun näkevät komeita asfalttisotureita kalliine kyykkyineen, että haluavat nähdä mahdollisimman läheltä, miltä ne näyttää. Monilla kun ei ole mahdollisuutta itselleen ostaa tollaisia  
tounge.gif
.

Kannattaisko ensi kesänä meidän kaikkien keskittyä tien päällä ollessa ajamaan vain ihan omaa ajoa ja olemaan välittämättä muiden tiellä liikkujien "provoista" ym. Omassa mopossa reilu 170 hv, eikä ahdista yhtään jos joku, millä pelillä tahansa, menee ohi. Pistäkää itsetunto kuntoon niin ei harmita nää ohittajat niin paljoa.
biggrin.gif

Kannattaisko ensi kesänä meidän kaikkien keskittyä tien päällä ollessa ajamaan vain ihan omaa ajoa ja olemaan välittämättä muiden tiellä liikkujien "provoista" ym. Omassa mopossa reilu 170 hv, eikä ahdista yhtään jos joku, millä pelillä tahansa, menee ohi. Pistäkää itsetunto kuntoon niin ei harmita nää ohittajat niin paljoa.
biggrin.gif
No mutta!!!
wink.gif

biggrin.gif
Jos prätkässä on tehoa yli 170 hv ja joutuu jonkun ohittamaksi, silloin on syytä katsoa peiliin, myydä prätkä pois ja siirtyä kiireimmän kaupalla ajamaan citymaasturia.
tounge.gif

on nuita muutamia sattunut tässä lähikesien aikana, sellaisia kiihdytykseen- ja kaahailuunärsytysyrityksiä siviilipolliisien autojen ja prätkienkin taholta. homma on selvinnyt kun kyseinen kiusaaja on kohta ollut edempänä jonkun kiusaukseensortuneen pysäyttäneenä sinipunaiset valot vilkkumassa tienposkessa, sitä on vain saanut huokailla ja kiitellä omaa malttamistaan ja jonkinlaista ennakkoaavistusta, notta tuolla autolla tai prätkällä ei ole kaikki ihan kohillaan. näissä on erottanut sellainen ns. kyyläävä ajotapa, tietynlaiset varusteet autoissa tai prätkissä, joitakin oon jopa hoksannut rekkareista kun motarilla on ajettu samaan suuntaan, oli joltain palstoilta tutut kilvet. ja onpa sellainen takarenkaassaroikkuja pari kertaa pysäyttänytkin, on halunnut tarkastaa paperit yms. ja prätkän laillisuuden, kun en ollutkaan provosoitunut kaahaamaan. etenkin tuolla zzr-rottiksella on ollut näitä paperipysäytyksiä.

biggrin.gif
Joillakin ihmisillä on vaan niin lyhyt molo, josta he kärsivät muutenkin, joten heitä ei saa nolata vielä enempää ohituksella.

Olen kanssa kuullut tuosta toiminnasta ja tiedän myös niin tehtävän. Toivottavasti ei tulevana kesänä tule kisailtua väärien henkilöiden kanssa.
biggrin.gif

Pyörä kun on naku/fighter, niin kiinnostusta voi siitä syystä saada. Mun puolesta saa kyllä kiusailla enemmän muoviluotikuskeja, jos nyt on pakko.
cool.gif

Jos prätkässä on tehoa yli 170 hv ja joutuu jonkun ohittamaksi, silloin on syytä katsoa peiliin, myydä prätkä pois ja siirtyä kiireimmän kaupalla ajamaan citymaasturia.
tounge.gif
sanoi:
Joillakin ihmisillä on vaan niin lyhyt molo, josta he kärsivät muutenkin, joten heitä ei saa nolata vielä enempää ohituksella.
biggrin.gif
bowdown.gif
tounge.gif
Naisten sukupuoliaktin jälkeen antamien lausuntojen mukaan John Holmes jää minulle kakkoseksi jorman pituudessa, joten ymmärrän hyvin pikku-jormaisten kateuden.
cool.gif

tounge.gif
sanoi:
biggrin.gif
bowdown.gif
tounge.gif
Naisten sukupuoliaktin jälkeen antamien lausuntojen mukaan John Holmes jää minulle kakkoseksi jorman pituudessa, joten ymmärrän hyvin pikku-jormaisten kateuden.
cool.gif
voi reppanaa taitaa korvantakuset olla viel aikas märät jos et sitä tiiä että jos kimma sua,sun vehkeitäs kehuu aktin jälkeen niin tarkotta jotakin aivan muuta.

P:S: kokemusta löytyy.

tounge.gif
sanoi:
biggrin.gif
bowdown.gif
tounge.gif
cool.gif
voi reppanaa taitaa korvantakuset olla viel aikas märät jos et sitä tiiä että jos kimma sua,sun vehkeitäs kehuu aktin jälkeen niin tarkotta jotakin aivan muuta.

P:S: kokemusta löytyy.
Kun totesit, että kokemusta löytyy, niin ovatko naiset kysyneet sinulta "Mikäs se siinä?" tai todenneet "Sehän on kuin kulli, mutta paljon pienempi"?
tounge.gif

Back